Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468666/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec
w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672680800
1.5.8.) Numer faksu: 672680803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiecw sezonie zimowym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f308508-70b3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468666/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.22.2022.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2022/2023, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec polegające na zmniejszeniu lub ograniczeniu zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu oraz śliskość.Zakres planowanych usług związanych z zimowym utrzymaniem, sporządzony w celu porównania ofert:
Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”
Lp. Asortyment Przewidywana ilość usługi
1. Odśnieżanie 1 km dróg
837,900 km
(209,475 km dróg x 4 akcje odśnieżania)
2. Dyżury zimowe - gotowość do świadczenia usługi związanej z odśnieżaniem płatne tylko za dni, w których nie będzie pełniona akcja zimowa 110 dni
2) Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”:
- odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z dróg.
Zakres zimowego utrzymania dróg w przypadku wykonywania usługi odśnieżania obejmuje 209,475 km (przewidywane 4 akcje odśnieżania).
Szczegółowy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy przed zawarciem umowy.
3) Zakres i zasady usługi
Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”:
1. Do odśnieżania mogą być stosowane wyłącznie pojazdy posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
2. W trakcie prac związanych z odśnieżaniem sprzęt musi być wyposażony w żółte światła pulsujące.
3. Jako nośniki pługów mogą być stosowane pojazdy (ciągniki) pozwalające na współpracę z pługiem o szerokości od 2,2 m.
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest oczyszczanie ze śniegu oraz zgarnięcie zalegającej pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową lub pobocze. Śnieg po odgarnięciu zalega w poboczu, aż stopnieje. Nie przewiduje się wywozu śniegu do miejsc gromadzenia.
6. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych w rejonie skrzyżowań.
7. W trudnych warunkach atmosferycznych tj. przy silnych opadach śniegu, silnym wietrze dopuszcza się odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu z wykonaniem mijanek w zasięgu widoczności tj. co około 200 m.
8. Decyzje o podejmowaniu akcji na drogach będą podejmowane przez Zamawiającego.
4) Obowiązki Wykonawcy:
Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”:
1. Dysponowanie sprzętem gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia:
4 ciągniki i/lub samochody ciężarowe z pługiem do odśnieżania.
2. Odśnieżanie wskazanych przez Zamawiającego dróg, pętli i zatok autobusowych.
3. Odpowiedzialność za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych usług oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w zamówieniu.
4. Koordynowanie prac w celu sprawnego ich prowadzenia.
5. Patrolowanie dróg pod względem prawidłowości wykonywanych prac.
6. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.
7. Przygotowanie specjalistycznego sprzętu do odśnieżania.
8. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w czasie zaproponowanym w ofercie.
9. Wskazanie koordynatora po stronie Wykonawcy i podanie jednego numeru kontaktowego. Zapewnienie zamawiającemu kontaktu z koordynatorem przez 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg i miejscu prowadzonych prac.
10. Wyposażenie operatorów poszczególnych pojazdów, zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z koordynatorem prac po stronie Wykonawcy.
11. Dostarczenie Zamawiającemu raportu wykonanych prac z określeniem kilometrażu, rodzaju wykonanych czynności, czasu i terminu w każdym czasie na żądanie Zamawiającego oraz raz na miesiąc wraz z fakturą za każdy miesiąc pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 112076,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2022/2023, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec polegające na zmniejszeniu lub ograniczeniu zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu oraz śliskość.Zakres planowanych usług związanych z zimowym utrzymaniem, sporządzony w celu porównania ofert:
Część II pn.: ,,Posypywanie dróg”
Lp. Asortyment Przewidywana ilość usługi
1. Posypywanie 1 km dróg (zakup piasku i soli drogowej, przygotowanie mieszaniny i jej załadunek na piaskarki, usługę posypywania dróg mieszaniną oraz dojazd do miejsca posypywania) 690,740 km (51,990 km x 4 akcje zimowe I stopnia + 120,695 km x 4 akcje II stopnia)
2. Dyżury zimowe - gotowość do świadczenia usługi związanej z usuwaniem gołoledzi płatne tylko za dni, w których nie będzie pełniona akcja zimowa 110 dni
2) Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
Część II pn. ,,Posypywanie dróg”:
- przygotowanie, gromadzenie oraz przechowywanie materiałów do zapobiegania powstaniu oraz usuwaniu śliskości zimowej,
- usuwanie śliskości zimowej poprzez zastosowanie 30% mieszanki piasku z solą. Dopuszcza się zastosowanie 100% soli drogowej.
Długość dróg gminnych objętych usuwaniem śliskości wynosi 120,695 km (przewidywane 4 akcje zimowe I stopnia (51,990 km) + 4 akcje II stopnia 120,695 km.
Szczegółowy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy przed zawarciem umowy.
3) Zakres i zasady usługi
Część II pn. ,,Posypywanie dróg”:
1. Do usuwania śliskości mogą być stosowane wyłącznie pojazdy posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
2. W trakcie prac związanych z posypywaniem dróg sprzęt musi być wyposażony w żółte światła pulsujące.
3. Do zwalczania śliskości zimowej w ramach niniejszego zamówienia przewiduje się użycie soli drogowej 30 % mieszanki soli z piaskiem. Dopuszcza się przy posiadaniu przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu stosowanie 100% soli drogowej.
4. Decyzje o podejmowaniu akcji na drogach będą podejmowane przez Zamawiającego.
4) Obowiązki Wykonawcy:
Część II pn. ,,Posypywanie dróg”:
1. Dysponowanie sprzętem gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia:
4 ciągniki i/lub samochody ciężarowe z rozsiewaczem mieszanki lub soli lub posypywarką.
2. Zwalczanie śliskości zimowej i pośniegowej.
3. Dysponowanie materiałem zapewniającym ciągłość robót zimowego utrzymania dróg, o którym mowa w pkt. 4) dla Części II. Materiał do wykonania usługi powinien być składowany w taki sposób, aby był właściwie przygotowany do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli stężenia % materiału posypowego oraz sposobu i miejsca składowania.
4. Odpowiedzialność za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych usług oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w zamówieniu.
5. Koordynowanie prac w celu sprawnego ich prowadzenia.
6. Patrolowanie dróg pod względem prawidłowości wykonywanych prac.
7. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.
8. Przygotowanie specjalistycznego sprzętu do likwidacji śliskości.
9. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w czasie zaproponowanym w ofercie.
10. Wskazanie koordynatora po stronie Wykonawcy i podanie jednego numeru kontaktowego. Zapewnienie zamawiającemu kontaktu z koordynatorem przez 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg i miejscu prowadzonych prac.
11. Wyposażenie operatorów poszczególnych pojazdów, zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z koordynatorem prac po stronie Wykonawcy.
12. Dostarczenie Zamawiającemu raportu wykonanych prac z określeniem kilometrażu, rodzaju wykonanych czynności, czasu i terminu w każdym czasie na żądanie Zamawiającego oraz raz na miesiąc wraz z fakturą za każdy miesiąc pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 222689,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia poprzez publikację Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2022 r. pod numerem 2022/BZP00468666/01. W tym samym dniu ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec. Termin składania ofert ustalono na dzień 08.12.2022 r. do godz. 9:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, w związku z czym działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia poprzez publikację Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2022 r. pod numerem 2022/BZP00468666/01. W tym samym dniu ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec. Termin składania ofert ustalono na dzień 08.12.2022 r. do godz. 9:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, w związku z czym działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miejskiego w Wągrowcu oraz jedn. organizacyjnych i instytucji kultury Gminy Miejskiej Wągrowiec
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków ochrony osobistej oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łekno wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody
- Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.