eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec w sezonie zimowym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec
w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 672680803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec
w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f308508-70b3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468666/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.22.2022.FZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2022/2023, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec polegające na zmniejszeniu lub ograniczeniu zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu oraz śliskość.

Zakres planowanych usług związanych z zimowym utrzymaniem, sporządzony w celu porównania ofert:

Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”

Lp. Asortyment Przewidywana ilość usługi
1. Odśnieżanie 1 km dróg
837,900 km

(209,475 km dróg x 4 akcje odśnieżania)

2. Dyżury zimowe - gotowość do świadczenia usługi związanej z odśnieżaniem płatne tylko za dni, w których nie będzie pełniona akcja zimowa 110 dni


2) Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”:
- odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z dróg.
Zakres zimowego utrzymania dróg w przypadku wykonywania usługi odśnieżania obejmuje 209,475 km (przewidywane 4 akcje odśnieżania).
Szczegółowy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy przed zawarciem umowy.

3) Zakres i zasady usługi
Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”:
1. Do odśnieżania mogą być stosowane wyłącznie pojazdy posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
2. W trakcie prac związanych z odśnieżaniem sprzęt musi być wyposażony w żółte światła pulsujące.
3. Jako nośniki pługów mogą być stosowane pojazdy (ciągniki) pozwalające na współpracę z pługiem o szerokości od 2,2 m.
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest oczyszczanie ze śniegu oraz zgarnięcie zalegającej pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową lub pobocze. Śnieg po odgarnięciu zalega w poboczu, aż stopnieje. Nie przewiduje się wywozu śniegu do miejsc gromadzenia.
6. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych w rejonie skrzyżowań.
7. W trudnych warunkach atmosferycznych tj. przy silnych opadach śniegu, silnym wietrze dopuszcza się odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu z wykonaniem mijanek w zasięgu widoczności tj. co około 200 m.
8. Decyzje o podejmowaniu akcji na drogach będą podejmowane przez Zamawiającego.

4) Obowiązki Wykonawcy:
Część I pn.: ,,Odśnieżanie dróg”:
1. Dysponowanie sprzętem gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia:
4 ciągniki i/lub samochody ciężarowe z pługiem do odśnieżania.
2. Odśnieżanie wskazanych przez Zamawiającego dróg, pętli i zatok autobusowych.
3. Odpowiedzialność za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych usług oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w zamówieniu.
4. Koordynowanie prac w celu sprawnego ich prowadzenia.
5. Patrolowanie dróg pod względem prawidłowości wykonywanych prac.
6. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.
7. Przygotowanie specjalistycznego sprzętu do odśnieżania.
8. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w czasie zaproponowanym w ofercie.
9. Wskazanie koordynatora po stronie Wykonawcy i podanie jednego numeru kontaktowego. Zapewnienie zamawiającemu kontaktu z koordynatorem przez 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg i miejscu prowadzonych prac.
10. Wyposażenie operatorów poszczególnych pojazdów, zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z koordynatorem prac po stronie Wykonawcy.
11. Dostarczenie Zamawiającemu raportu wykonanych prac z określeniem kilometrażu, rodzaju wykonanych czynności, czasu i terminu w każdym czasie na żądanie Zamawiającego oraz raz na miesiąc wraz z fakturą za każdy miesiąc pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 112076,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2022/2023, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec polegające na zmniejszeniu lub ograniczeniu zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu oraz śliskość.

Zakres planowanych usług związanych z zimowym utrzymaniem, sporządzony w celu porównania ofert:

Część II pn.: ,,Posypywanie dróg”
Lp. Asortyment Przewidywana ilość usługi
1. Posypywanie 1 km dróg (zakup piasku i soli drogowej, przygotowanie mieszaniny i jej załadunek na piaskarki, usługę posypywania dróg mieszaniną oraz dojazd do miejsca posypywania) 690,740 km (51,990 km x 4 akcje zimowe I stopnia + 120,695 km x 4 akcje II stopnia)
2. Dyżury zimowe - gotowość do świadczenia usługi związanej z usuwaniem gołoledzi płatne tylko za dni, w których nie będzie pełniona akcja zimowa 110 dni


2) Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
Część II pn. ,,Posypywanie dróg”:
- przygotowanie, gromadzenie oraz przechowywanie materiałów do zapobiegania powstaniu oraz usuwaniu śliskości zimowej,
- usuwanie śliskości zimowej poprzez zastosowanie 30% mieszanki piasku z solą. Dopuszcza się zastosowanie 100% soli drogowej.
Długość dróg gminnych objętych usuwaniem śliskości wynosi 120,695 km (przewidywane 4 akcje zimowe I stopnia (51,990 km) + 4 akcje II stopnia 120,695 km.
Szczegółowy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy przed zawarciem umowy.

3) Zakres i zasady usługi
Część II pn. ,,Posypywanie dróg”:
1. Do usuwania śliskości mogą być stosowane wyłącznie pojazdy posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
2. W trakcie prac związanych z posypywaniem dróg sprzęt musi być wyposażony w żółte światła pulsujące.
3. Do zwalczania śliskości zimowej w ramach niniejszego zamówienia przewiduje się użycie soli drogowej 30 % mieszanki soli z piaskiem. Dopuszcza się przy posiadaniu przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu stosowanie 100% soli drogowej.
4. Decyzje o podejmowaniu akcji na drogach będą podejmowane przez Zamawiającego.


4) Obowiązki Wykonawcy:
Część II pn. ,,Posypywanie dróg”:
1. Dysponowanie sprzętem gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia:
4 ciągniki i/lub samochody ciężarowe z rozsiewaczem mieszanki lub soli lub posypywarką.
2. Zwalczanie śliskości zimowej i pośniegowej.
3. Dysponowanie materiałem zapewniającym ciągłość robót zimowego utrzymania dróg, o którym mowa w pkt. 4) dla Części II. Materiał do wykonania usługi powinien być składowany w taki sposób, aby był właściwie przygotowany do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli stężenia % materiału posypowego oraz sposobu i miejsca składowania.
4. Odpowiedzialność za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych usług oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w zamówieniu.
5. Koordynowanie prac w celu sprawnego ich prowadzenia.
6. Patrolowanie dróg pod względem prawidłowości wykonywanych prac.
7. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami szczególnymi do kierowania i obsługiwania sprzętów używanych podczas realizacji zadania.
8. Przygotowanie specjalistycznego sprzętu do likwidacji śliskości.
9. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w czasie zaproponowanym w ofercie.
10. Wskazanie koordynatora po stronie Wykonawcy i podanie jednego numeru kontaktowego. Zapewnienie zamawiającemu kontaktu z koordynatorem przez 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę, przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg i miejscu prowadzonych prac.
11. Wyposażenie operatorów poszczególnych pojazdów, zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z koordynatorem prac po stronie Wykonawcy.
12. Dostarczenie Zamawiającemu raportu wykonanych prac z określeniem kilometrażu, rodzaju wykonanych czynności, czasu i terminu w każdym czasie na żądanie Zamawiającego oraz raz na miesiąc wraz z fakturą za każdy miesiąc pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 222689,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia poprzez publikację Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2022 r. pod numerem 2022/BZP00468666/01. W tym samym dniu ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec. Termin składania ofert ustalono na dzień 08.12.2022 r. do godz. 9:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, w związku z czym działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia poprzez publikację Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2022 r. pod numerem 2022/BZP00468666/01. W tym samym dniu ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec. Termin składania ofert ustalono na dzień 08.12.2022 r. do godz. 9:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, w związku z czym działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.