eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok"Metodyka e-learningu - szkolenia i doradztwo".



Og³oszenie z dnia 2021-07-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00129294 z dnia 2021-07-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Metodyka e-learningu – szkolenia i doradztwo”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 748 56 25, 85 748 57 39, 748 56 26, 748 56 40, 748 55 39, 748 56 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Metodyka e-learningu – szkolenia i doradztwo”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-626091f3-ef75-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00129294

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00124406/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Us³ugi szkoleniowe (us³ugi spo³eczne) ró¿ne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Zintegrowany Program Kszta³cenia z wykorzystaniem innowacyjnych metod w zespole stomatologicznym” wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
8.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
8.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
8.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
10.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
12. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
 Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ publicznych),
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
 Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie, w siedzibie Zamawiaj±cego lub w formie zdalnej, szkoleñ z zakresu metodyki e-learningu dla 50 pracowników Zamawiaj±cego oraz realizacja doradztwa metodycznego z zakresu e-learningu akademickiego w formie konsultacji
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia zawarte s± w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Je¿eli analiza potrzeb nauczycieli akademickich wska¿e na zasadno¶æ zwiêkszenia liczby godzin doradztwa Zamawiaj±cy zwiêkszy liczbê godzin o dodatkowe 90.
Realizacja dodatkowych godzin doradztwa jest uzale¿niona od woli Zamawiaj±cego (prawo opcji). Niekorzystanie przez Zamawiaj±cego z przys³uguj±cego mu prawa opcji nie mo¿e stanowiæ podstawy do jakichkolwiek roszczeñ, w tym finansowych, ze strony Wykonawcy z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy przez Zamawiaj±cego. Dodatkowe godziny doradztwa zostan± uruchomione, o ile zrealizowana zostanie podstawowa liczba godzin tj. 300 oraz analiza przeprowadzona w¶ród uczestników przez Zmawiaj±cego wska¿e na istniej±ce zapotrzebowanie w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD1 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ zakresu metodyki e-learningu – 20%

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD2 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ zakresu metodyki e-learningu dla uczelni wy¿szej –10%

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • PD3 do¶wiadczenie doradcy w prowadzeniu doradztwa z zakresu metodyki e-learningu –15%

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie trenera/doradcy – liczba publikacji naukowych lub artyku³ów w prasie bran¿owej zwi±zanych z zakresem zamówienia – 15%

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie Zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:

1. nie podlegaj± wykluczeniu w zwi±zku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w Czê¶ci XV SWZ,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku,
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku,
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la warunek zdolno¶ci zawodowej poni¿ej:
2.4.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zrealizowali co najmniej jedn± us³ugê doradcz± z zakresu metodyki e-learningu oraz wykonali us³ugê szkoleniow± dotycz±c± metodyki e-learningu w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupê .
2.4.2 Wykonawca winien wykazaæ, ¿e skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug:
a) Trenera, który w ci±gu ostatnich trzech lat przeprowadzi³ 2 szkolenia z zakresu metodyki e-learningu w wymiarze co najmniej 16 godzin ka¿de ze szkoleñ;
b) Eksperta – doradcê metodycznego, który w ci±gu ostatnich 3 lat przeprowadzi³ co najmniej 1 us³ugê doradcz±;
przy czym przeprowadzenie szkolenia o tej samej nazwie i tematyce dla kilku grup u jednego Zamawiaj±cego, w ramach jednej umowy bêdzie traktowane jako jedno szkolenie. Szkolenia indywidualne oraz szkolenia realizowane na rzecz w³asnego pracodawcy (szkolenia wewnêtrzne) nie bêd± uznawane za spe³niaj±ce wymogi niniejszego warunku.

Zamówienie musi byæ realizowane osobi¶cie przez Wykonawcê lub osobê skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wskazan± w formularzu ofertowym. W sytuacji, gdy wybrany Wykonawca lub osoba skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia nie by³aby w stanie realizowaæ zamówienia – Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ do realizacji zamówienia osobê o kompetencjach, wykszta³ceniu i do¶wiadczeniu nie mniejszych ni¿ osoby wskazanej w ofercie. Zmiana musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego na pi¶mie. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 9 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wg Za³±cznika nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub
z³o¿one dokumenty lub o¶wiadczenia s± niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy
wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym
terminie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3. Informacje dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

3.2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.

3.3.W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

3.4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

3.5.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd±
dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych
oraz art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych zzapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz
wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. poz. 1842 ze. zm.).
2. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji gdy:
a) konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia
umowy,
b) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron,
c) zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego,
d) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie
Zamawiaj±cego
e) konieczno¶æ zmiany wynika z zasad zapobiegania i przeciwdzia³ania rozprzestrzenianiu siê
wirusa COVID-19,
f) konieczno¶æ zmian wynika z wprowadzenia ograniczeñ w funkcjonowaniu uczelni medycznych
lub zawieszenia funkcjonowania uczelni medycznych na podstawie art. 433a Ustawa z dnia 20
lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wy¿szym i nauce (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z pó¼n. zm.).
3. Strony postanawiaj±, i¿ dokonaj± w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w
wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit b ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracê;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-06 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-04

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spo¶ród wa¿nych ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:

• PC cena – 40%,
• PD1 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ zakresu metodyki e-learningu – 20%
• PD2 do¶wiadczenie trenera w prowadzeniu szkoleñ zakresu metodyki e-learningu dla uczelni wy¿szej –10%
• PD3 do¶wiadczenie doradcy w prowadzeniu doradztwa z zakresu metodyki e-learningu –15%
• PD4 do¶wiadczenie trenera/doradcy – liczba publikacji naukowych lub artyku³ów w prasie bran¿owej zwi±zanych z zakresem zamówienia – 15%
2021-07-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.