Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052594/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. KAWALERÓW ORDERU USMIECHU W ŚWIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000690737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wałbrzyska 39
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 852-29-24
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 852-29-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp8@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp8swidnica.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b3f15f-8a42-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044772/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052594/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-1/II/22/SP8
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155609,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego oraz fabrycznie nowego sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Świdnicy.
2. Zadanie realizowane jest w ramach programu celowego pn. „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, współfinasowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być produktami wysokiej, jakości, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad materiałowych i prawnych oraz muszą spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Oferowany sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
7. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy:
a) instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (niekoniecznie papierowe),
b) nośniki, na których utrwalono oprogramowanie - jeżeli dotyczy,
c) licencje do oprogramowania - jeżeli dotyczy,
d) karty gwarancyjne w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - jeżeli dotyczy.
8. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).
9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego wniesienia, rozładunku oraz montażu w budynku szkoły. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
10. Dostarczone wyposażenie musi zostać złożone, zamontowane, zainstalowane i uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach/salach lekcyjnych.
11. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, w tym certyfikaty dopuszczające do użytku w jednostkach oświatowych, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp.
12. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonując instalacji/podłączenia sprzętu elektronicznego będącego przedmiotem zamówienia, zachował wszelką staranność chowając i zabezpieczając przewody, kable itp., zgodnie z zasadami BHP.
13. Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy).
14. W zakres uruchomienia wchodzi:
a. wypakowanie sprzętu z kartonów, usunięcie przez Wykonawcę powstałych odpadów przy uruchomieniu, rozstawienie we wskazanym miejscu oraz podłączenie urządzeń peryferyjnych,
b. podłączenie do sieci energetycznej oraz logicznej,
c. uruchomienie urządzeń, zainstalowanie wymaganego oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie oraz innych programów, zainstalowanie wymaganych sterowników. Należy również, jeżeli będzie to wymagane dokonać aktywacji programów, dane do rejestracji programów zostaną podane przez Zamawiającego.
d. wykonanie podstawowych testów sprzętowych (pamięć, dysk procesor),
e. przekazanie haseł oraz danych rejestracyjnych do zainstalowanych programów, nośników, licencji, instrukcji Zamawiającemu.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia, dla osób wskazanych przez Zamawiającego, instruktażu/szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
16. Jeżeli w SWZ bądź w załącznikach do SWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że Zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązanie równoważne. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności, a nie nabycie materiałów lub urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
17. Przekazanie przedmiotu dostawy zostanie dokonane na protokole zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony potwierdzającym kompletność dostawy zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protokołu i odbiór sprzętu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonych przedmiotów umowy za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy.
18. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
37520000-9 - Zabawki
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166333,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208290,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych sp. z o.o. w Nysie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531520493
7.3.3) Ulica: Słowiańska 7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
- Dostawy rękawic medycznych.
- Materiały do zabiegów usuwania zaćmy i witrektomii przedniej - do aparatu CENTURION VISION SYSTEM.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- "Przebudowa Teatru Miejskiego w Świdnicy"- etap II elewacje
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z montażem wyposażenia do budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Turzy Śl.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.