Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062756/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w Urzędzie Miasta Czarnków w formule zaprojektuj-wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Czarnków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 6
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czarnkowurzad1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego w Urzędzie Miasta Czarnków w formule zaprojektuj-wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53163b8-9e1c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031912/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Czarnków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170038,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana dźwigu osobowego w Urzędzie Miasta Czarnków w formule zaprojektuj-wybuduj, obejmująca:
Etap 1 - projekt:
- Inwentaryzacja stanu istniejącego,
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wykonawczej/warsztatowej) w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy,
- Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgłoszeń.
Etap 2 – roboty rozbiórkowe i budowlano-montażowe:
- Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
- Złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o rozpoczęciu budowy do PINB,
- Demontaż istniejącego dźwigu osobowego wraz z osprzętem oraz utylizacja materiałów z rozbiórki,
- Zabezpieczenie otworów drzwiowych powstałych po demontażu drzwi przystankowych oraz szachtów windowych w sposób trwały (ze względu
na prowadzenie robót w budynku użytkowanym),
- Wykonanie robót branży budowlanej, instalacji elektrycznych, sterowania oraz montaż dostarczonych urządzeń, zgodnie z opracowaną w I etapie dokumentacją projektową,
- Zapewnienie nadzoru nad robotami budowlano-montażowymi przez kierownika budowy z uprawnieniami do nadzorowania prac przy zabytkach,
- Prowadzenie dziennika budowy lub montażu,
- Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
- Przeprowadzenie wszelkich czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami i normami tj. w szczególności prób, regulacji, zgłoszeń, pomiarów
i odbiorów nowego urządzenia,
- Przeszkolenie wyznaczonego przez Zamawiającego personelu w wymaganym zakresie,
- Przywrócenie do pełnej sprawności elementów obiektu, które poddane zostaną ingerencji w czasie prac budowlano-montażowych,
- Przywrócenie wszelkich pomieszczeń objętych modernizacją i pracami budowlanymi do stanu pierwotnego, w szczególności szybu windowego oraz powierzchni bezpośrednio przylegających do drzwi przystankowych, a także innych naruszonych w trakcie prowadzenia prac,
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu
na użytkowanie lub złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia
o zakończeniu budowy do PINB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194832 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282408 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194832 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357
7.3.3) Ulica: Pawia 51/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane - Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194832 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- "Dostosowanie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze dla osób z niepełnosprawnościami ruchu - etap II wykonanie" - Zameczek
- Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu filia w Rożdżałach
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Przebudowa wejścia i dostosowanie obiektu Ośrodka Zdrowia w Bydlinie dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.