Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071906/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00085276/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129194 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Radzionkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322890727
1.5.8.) Numer faksu: 322890720
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Radzionkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c25ac1e-c2ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003452/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Radzionkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071906/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni trawiastej boiska piłkarskiego, zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Radzionkowie.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej i jej zmian w zakresie określonym w projektowanych postanowieniach umowy i o ile będzie to wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uzyskanie decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej pozwalającej na realizację zadania;
b) uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, itp.;
c) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją własnego projektu
d) sporządzenie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” w celu bezpiecznego wykonania inwestycji oraz innej dokumentacji niezbędnej do prowadzenia robót budowlanych (o ile konieczność ich wykonania wynika z obowiązujących przepisów prawa);
e) wykonanie robót budowlanych związanych z demontażem istniejącej nawierzchni trawiastej;
f) złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanej, istniejącej trawy syntetycznej;
g) wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych z instalacją nowej nawierzchni trawiastej boiska piłkarskiego wraz z odtworzeniem białych linii boiska;
h) demontaż urządzeń sportowych z nawierzchni boiska zgodnie z PFU, oraz późniejsze ich powrotne zamontowanie;
i) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami dopuszczenia wyrobów do obrotu;
j) częściowa utylizacja materiałów z rozbiórki nawierzchni (tj. granulat, elementy porwane trawy - 10% powierzchni trawiastej, podbudowa (o ile zostanie naruszona);
k) konserwacja nowej nawierzchni trawiastej boiska piłkarskiego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy,
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 1 SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Załącznik A – Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470279,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6291304161
7.3.3) Ulica: ul. Podlesie 17
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty rozbiórkowe, wykonanie podbudowy pod nawierzchnie sztuczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
jakie przetargi wygrała firma
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem jej podpisania, a termin zakończenia nie później niż do 9 tygodni od daty jej zawarcia.
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja dróg w gminie Wojnicz
- Przebudowa DP 1526E w m. Swolszewice Małe
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko- Orlik 2012" w Spytkowicach
- Adaptacja pomieszczeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.