eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaŚwiadczenie usług asystenckich w ramach Programu ,,Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025 - Część XXII"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenckich w ramach Programu ,,Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego– edycja 2025 – Część XXII”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług asystenckich w ramach Programu ,,Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego– edycja 2025 – Część XXII”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4436383-ff4a-456c-be19-d6671ad2e7d3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.47 Uslugi świadzcenia asystencji osobistej w ramach programu MRPiPS AOON dla JST - edyacja 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp gdyż usługa może być
świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i nie istnieje rozsądne
rozwiązanie alternatywne oraz zastępcze, ponadto brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów
zamówienia. Zgodnie z podpisaną umową pomiędzy Zamawiającym a Benefaktorem w ramach zamówienia
objętego dofinansowaniem ze środków Funduszu Solidarnościowego, warunkiem koniecznym w realizacji usługi asystenta
jest akceptacja osoby wykonującej usługi przez osobę objętą wsparciem oraz jej opiekuna faktycznego. Uczestnik Programu
wskazuje osobę, która będzie świadczyć usługę asystenta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.34.2025.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25477,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenckich na rzecz Uczestników
Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością ”dla Jednostek Samorządu
Terytorialnego –edycja 2025 (zwanego dalej „Programem”) realizowanego przez Gminę
Stalowa Wola/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli finansowanego ze
środków Funduszu Solidarnościowego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asystenckiej dla trojga dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności , zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z późn. zm.) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych. Realizacja usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym dla , mieszkańców gminy Stalowa Wola zwanych uczestnikami Programu. Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika Programu wynosi: 240 godzin.
Maksymalny wymiar Usług realizowanych w okresie obowiązywania umowy wynosi łącznie 720 godzin zegarowych.
2.Usługi świadczone będą na rzecz osoby z niepełnosprawnością od 2 roku życia do 16 roku
życia posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia
27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych wymagającej wsparcia ze strony asystenta w wykonywaniu
codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w codziennym życiu społecznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łapińska-Grabas Beata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 58/1

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29664 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-25 do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.