Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00645963/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/186871/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ed7107f-5d59-4f7e-a846-0239957c4cc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.70.2024.KBA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 66325,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres wymaganych czynności w części I:a) Czynności związane z przeglądami, konserwacją systemu instalacji wentylacji mechanicznej z urządzeniami należy wykonać w obiektach, w których zamontowane są jednostki oraz dokonać wymiany materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach.
b) Obiekty, w których znajduje się system instalacji wentylacji mechanicznej z urządzeniami zostaną udostępnione po wcześniejszym uzgodnieniu terminu przebywania na obiekcie z Zamawiającym w formie telefonicznej lub drogą mailową.
c) Podczas wykonywania kontroli systemu instalacji wentylacji mechanicznej z urządzeniami należy wykonać m.in.:
przegląd, konserwację, regulację układów, urządzeń wentylacyjnych wg zaleceń producenta urządzenia, DTR,
przegląd, konserwację, regulację nawiewno - wywiewnych central, wentylatorów wg zaleceń producenta urządzenia,
wymianę filtrów w urządzeniach wg zaleceń producenta urządzenia,
przegląd, konserwację, sprawdzenie elementów ruchomych przepustnic,
przegląd, konserwację, sprawdzenie elementów mocowań urządzeń wentylacyjnych, wentylatorów, tłumików akustycznych, central,
przegląd, konserwację, czyszczenie z kurzu kratek wentylacyjnych, czerpni i wyrzutni powierza,
czyszczenie filtrów w urządzeniach
sprawdzenie zabezpieczeń elektrycznych dotyczących wentylacji,
kontrolę automatyki,
sprawdzenie podstawowych parametrów pracy urządzenia,
pomiary wydajności instalacji mechanicznej w pomieszczeniach obiektu,
przygotowanie ww. wentylacji do prawidłowej pracy, zgodnie z obecnie obowiązującymi wytycznymi wynikającymi z przepisów prawa i producenta urządzeń,
Miejsce świadczenia usługi:
a) garaż podziemny przy ul. Karłowicza 4 w Lublinie,
b) budynek ROPS przy ul. Zagłoby 8 w Zamościu,
c) budynek biurowy przy ul. Mickiewicza 37 w Chełmie
Pełne informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, jak i sposobu realizacji zamówienia dla części I - znajdują się w załączniku nr 1a do SWZ oraz Załączniku nr 3a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 7150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia w części II:a) Zakres przeglądów technicznych i obsługi serwisowej klimatyzacji obejmuje prace kontrolne mające na celu sprawdzenie sprawności oraz poprawności działania
i ewentualne drobne naprawy i regulacje, a także niezbędne pomiary, jak niżej:
- czyszczenie, dezynfekcja filtrów urządzeń wewnętrznych,
- czyszczenie wymienników: skraplacze i chłodnice,
- sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
- sprawdzenie stanu technicznego sprężarek i wentylatorów,
- sprawdzenie działania zabezpieczeń i elementów automatyki,
- kontrola parametrów pracy klimatyzacji i ich regulacja,
- sprawdzenie systemu sterowania,
- sprawdzenie szczelności układu,
- kontrola parametrów pracy systemu,
- sprawdzenie instalacji odpływu skroplin,
- sprawdzenie stanu izolacji, drobne uzupełnienie izolacji,
- sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie gazu w instalacji,
- sprawdzenie jakości chłodzenia i temperatury nawiewu w pomieszczeniach,
- sprawdzenie konstrukcji nośnej urządzeń,
- sprawdzenie instalacji elektrycznej zasilającej urządzeń klimatyzacji,
- uruchomienie i regulacja parametrów pracy instalacji chłodniczych,
- niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o zauważonych usterkach i innych nieprawidłowościach w pracy instalacji będących przedmiotem zamówienia,
- utrzymanie instalacji sprawnej i w należytym stanie technicznym,
- sporządzanie spisu elementów urządzeń, które uległy uszkodzeniu,
- pomiary szczelności instalacji klimatyzacji z urządzeniami,
- wykonanie i dostarczenie kompletu podpisanych dokumentów protokołów, załączników i protokołów szczelności instalacji klimatyzacji z urządzeniami do LCIT.
Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania obsługi serwisowej urządzeń klimatyzacyjnych (w obiektach, o których mowa w pkt 3 OPZ część II) tj. wykonania przeglądów technicznych okresowych wraz z dokonaniem niezbędnych prac w zakresie czyszczenia, konserwacji, regulacji oraz wykonania stwierdzonych przy przeglądach drobnych napraw, w terminach wg uzgodnionego harmonogramu.
Wykonawca w ramach umowy, zapewni również obsługę awaryjną urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach objętych zamówieniem. W ramach obsługi awaryjnej Wykonawca podejmie niezbędne działania mające na celu usunięcie awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.
Maksymalne wynagrodzenie w ramach usługi naprawy awarii, w trakcie umowy nie może przekroczyć kwoty 15.000,00 zł. Szczegółowy sposób rozliczenia, jak i realizacji napraw awarii został określony w OPZ jak i IPU dla części II.
UWAGA: Maksymalną wartość umowy będzie stanowiła suma:
a) Maksymalne wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przeglądów technicznych i obsługi serwisowej urządzeń klimatyzacji – określone na podstawie oferty Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
b) Maksymalne łączne wynagrodzenie za naprawę awarii, które w trakcie umowy nie może przekroczyć łącznie kwoty 15 000,00 zł brutto.
Miejsce świadczenia usługi:
a) budynek przy ul. Uniwersyteckie 4 w Lublinie,
b) budynek przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu,
c) budynek przy ul. Zagłoby 8 w Zamościu
d) budynek przy ul. Mickiewicza 37 w Chełmie
Pełne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dla części II znajdują się w załączniku nr 1b do SWZ, jak i Załączniku 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 59175,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4059,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18819,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4059,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Sanit Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121979222
7.3.3) Ulica: Piaskowa 23
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-413
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40626,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89888,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40626,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Sanit Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121979222
7.3.3) Ulica: Piaskowa 23
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-413
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55626,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a.d. 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2 tygodni (zgodnie z SWZ i umową)
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku Męskiego Domu Studenta przy ul. Konstantynów 1A w Lublinie
- Budowa czterech budynków kontenerowych o funkcji zaplecza szatniowo-socjalnego i magazynowego z przyłączem kanalizacji sanitarnej i zagospodarowaniem terenu
- ZZP.260.1.23.2025 - Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-6.
- Dostawa mebli szkolnych
- Dostawa środków kontrastowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Wykonanie przeglądów instalacji oświetlenia awaryjnego, w tym ewakuacyjnego i centralek monitoringu w obiektach AGH - DE-dzp.272-306/25
- "Świadczenie usługi utrzymania pogotowia dźwigowego i wykonywania przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych itp."
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów elektrycznych 5-letnich wraz z przeglądem instalacji odgromowej w 5 obiektach będących w zarządzie RARR SA.
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.