eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówSukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskich i elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskich i elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122830260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrężna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpgk.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7480d900-4ecd-4444-8bc8-e77ceaab75a1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskich i elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7480d900-4ecd-4444-8bc8-e77ceaab75a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DD/2025/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 592808,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – DOSTAWA MATERIAŁÓW BETONOWYCH WIBROPRASOWANYCH DO PRAC BRUKARSKICH
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych do prac brukarskich przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingów.
Asortyment z ilościami minimalnymi i maksymalnymi.
1. Korytko ściekowe mulda lub trójkątne, ilość min.1 - maks 200 (szt)
2. Koryto ogrodowe 8x25x33: ilość min1 - maks 50 (szt)
3. Płyta ażurowa 40x60 gr 8cm: ilość min 1- maks 200 (szt)
4. Płyta ażurowa 50x50x10 szary typu Dunajec: ilość min.1 -maks 100 (szt)
5. Płyta chodnikowa 50x50: ilość min 1-maks 100 (szt)
6. Płyta chodnikowa 35x35: ilość min. 1-maks 50 (szt)
7. Obrzeża bet. 8x25x100 szary: ilość min. 10- maks 600 (szt)
8. Obrzeża bet. 8x25x100 bordo/grafit: ilość min. 1- maks 100 (szt)
9. Obrzeża bet. 8x30x100 szary: ilość min.1- maks 100 (szt)
10. Obrzeża bet. 6x20x100 szary: ilość min.10- maks 600 (szt)
11. Obrzeża bet. 6x20x100 bordo/grafit: ilość min.1- maks 100 (szt)
12. Krawężnik drogowy 15x25x100 szary: ilość min. 15-maks 1800 (szt)
13. Krawężnik drogowy 15x30x100 szary: ilość min. 10- maks 500 (szt)
14. Krawężnik najazdowy 15x22x100 szary: ilość min. 1-maks 200 (szt)
15. Krawężnik skośny lewy i prawy: ilość min. 1- maks 100 (szt)
16. Krawężnik peronowy 100: ilość min. 1 -maks 60 (szt)
17. Kostka Holland 4 szara (fazowa i bezfazowa) m2 : ilość min. 1-maks 50 (szt)
18. Kostka Holland 6 szara (fazowa i bezfazowa) m2: ilość min. 20 - maks 1000 (szt)
19. Kostka Holland 6 bordo/grafit (fazowa i bezfazowa) m2: ilość min. 1 - maks 250 (szt)
20. Kostka Holland 8 szara (fazowa i bezfazowa) m2: ilość min 1-maks 300 (szt)
21. Kostka Holland 8 bordo/grafit (fazowa i bezfazowa) m2: ilość min. 1 - maks 50 (szt)
22. Kostka integracyjna żółty jasny/bordo m2: : ilość min. 1-maks 80 (szt)
23. Kostka Behaton 6 szara (fazowa i bezfazowa) m2: ilość min. 1-maks 100 (szt)
24. Kostka Behaton 8 szara (fazowa i bezfazowa) m2: : ilość min. 10- maks 1000 (szt)
25. Kostka Behaton 8 brzegowa szara (fazowa i bezfazowa) m2: : ilość min. 1- maks 50 (szt)
26. Kostka Behaton 8 połówka szara (fazowa i bezfazowa) m2: : ilość min. 1-maks 50 (szt)
27. Kostka Behaton 8 bordo/grafit (fazowa i bezfazowa) m2: : ilość min. 1-maks 50 (szt)
28. Kostka Nostalit 6 szara m2: ilość min 1-maks 50 (szt)
29. Kostka Nostalit 6 bordo/grafit m2: ilość min 1-maks 50 (szt)
30. Palisada okrągła typu wpust-wypust 40 szara: : ilość min. 1-maks 50 (szt)
31. Palisada okrągła typu wpust-wypust 60 szara: ilość min. 1- maks 50 (szt)
32. Palisada okrągła typu wpust-wypust 80 szara: ilość min. 1-maks 50 (szt)
33. Palisada okrągła typu wpust-wypust 100 szara: ilość min. 1-maks 50 (szt)
34. Palisada okrągła typu wpust-wypust 120 szara: ilość min. 1-maks 50 (szt)
35. Palisada Nostalit 40 szara: ilość min.1 - maks 50 (szt)
36. Palisada Nostalit 60 szara: ilość min.1 - maks 50 (szt)
37. Palisada Nostalit 80 szara: ilość min.1 - maks 50 (szt)
38. Palisada Nostalit 100 szara: ilość min.1 -maks 50 (szt)
39. Palisada Nostalit 120 szara: ilość min.1 - maks 50 (szt)
40. Kostka ekologiczna szara: ilość min.1 - maks 600 (szt)
41. Kostka ekologiczna grafit: ilość min.1 - maks 50 (szt)
Podana powyżej ilość asortymentu - materiałów betonowych (maks) ma charakter maksymalny. Ostateczna ilość zakupionych w ramach przedmiotu zamówienia materiałów wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, co oznacza, że Zamawiający jest uprawniony do zakupu mniejszej ilości tych materiałów niż podana ich ilość maksymalna, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113100-6 - Materiały chodnikowe

44114200-4 - Produkty betonowe

44113120-2 - Płyty chodnikowe

4.5.5.) Wartość części: 268164,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - DOSTAWA PREFABRYKOWANYCH BETONOWYCH ELEMENTÓW DO ODWODNIEŃ
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów betonowych prefabrykowanych do odwodnień przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingów.
Asortyment z ilościami minimalnymi i maksymalnymi.
1. Krąg ø800 łącz. na zaprawę H=500, bez stopni , (szt.), min:1 maks: 5
2. Krąg ø1000 łącz. na zaprawę H=500, bez stopni, (szt.), min:1 maks: 5
3. Krąg ø1200 łącz. na zaprawę H=500, bez stopni, (szt.), min:1 maks: 5
4. Krąg ø1500 łącz. na zaprawę H=500, bez stopni, (szt.), min:1 maks: 5
5. Zwężka ø 800 łącz. na zaprawę, stopnie, (szt.), min:1 maks: 5
6. Zwężka ø 1000 łącz. na zaprawę, stopnie, (szt.), min:1 maks: 5
7. Zwężka ø 1200 łącz. na zaprawę, stopnie, (szt.), min:1 maks: 5
8. Zwężka ø 1500 łącz. na zaprawę, stopnie, (szt.), min:1 maks: 5
9. Pokrywa na studnię ø 800 bez otworu, (szt.), min:1 maks: 5
10. Pokrywa na studnię ø 1000 bez otworu, (szt.), min:1 maks: 5
11. Pokrywa na studnię ø 1200 bez otworu, (szt.), min:1 maks: 5
12. Pokrywa na studnię ø 1500 bez otworu, (szt.), min:1 maks: 5
13. Pierścień odciążający dla studni ø800, (szt.), min:1 maks: 5
14. Pierścień odciążający dla studni ø1000, (szt.), min:1 maks: 5
15. Pierścień odciążający dla studni ø1200, (szt.), min:1 maks: 5
16. Pierścień odciążający dla studni ø1500, (szt.), min:1 maks: 5
17. Płyta na pierścień odciążający dla studni ø800 , (szt.), min:1 maks: 5
18. Płyta na pierścień odciążający dla studni ø1000, (szt.), min:1 maks: 5
19. Płyta na pierścień odciążający dla studni ø1200, (szt.), min:1 maks: 5
20. Płyta na pierścień odciążający dla studni ø1500, (szt.), min:1 maks: 5
21. Krąg wpustu ø500, H=500, (szt.), min: 2 maks: 20
22. Krąg wpustu ø500, H=750, (szt.), min: 2 maks: 20
23. Krąg wpustu ø500, H=1000, (szt.), min: 2 maks: 20
24. Podstawa wpustu ø500 H=750, (szt.), min: 2 maks: 20
25. Podstawa wpustu ø500 H=1000, (szt.), min: 2 maks: 20
26. Płyta pośrednia dla studzienki ø500, (szt.), min:1 maks: 5
27. Płyta z pierścieniem odciążającym (wpusty), (szt.), min:1 maks: 5
Podana powyżej ilość asortymentu - elementów betonowych prefabrykowanych do odwodnień (maks) ma charakter maksymalny. Ostateczna ilość zakupionych w ramach przedmiotu zamówienia elementów betonowych prefabrykowanych do odwodnień wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, co oznacza, że Zamawiający jest uprawniony do zakupu mniejszej ilości tych elementów betonowych niż ich ilość maksymalna podana powyżej, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości elementów betonowych prefabrykowanych do odwodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113100-6 - Materiały chodnikowe

44114200-4 - Produkty betonowe

44113120-2 - Płyty chodnikowe

4.5.5.) Wartość części: 96111,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - DOSTAWA ELEMENTÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH DO ODWODNIEŃ
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów z tworzyw sztucznych do odwodnień przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingów.
Asortyment z ilościami minimalnymi i maksymalnymi.
1. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø160 SN8, (mb), min: 5 -maks: 30
2. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø200 SN8, (mb), min: 1 -maks: 30
3. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø250 SN8, (mb), min: 5 - maks: 50
4. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø300 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
5. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø400 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
6. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø500 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
7. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø600 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
8. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø800 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
9. Rura kanalizacyjna PP dwuścienna ø1000 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
10. Rura kanalizacyjna lita ø110 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
11. Rura kanalizacyjna lita ø160 SN8, (mb), min: 10 - maks: 75
12. Rura kanalizacyjna lita ø200 SN8, (mb), min: 5- maks: 35
13. Rura kanalizacyjna lita ø250 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
14. Rura kanalizacyjna lita ø300 SN8, (mb), min: 3 - maks: 35
15. Kolanko 110, (Szt.), min:1 -maks: 10
16. Kolanko 160, (Szt.), min: 1 - maks: 10
17. redukcja PCV, (Szt.), min: 1 - maks: 10
18. Trójnik PCV 160, (Szt.), min: 1- maks: 5
19. Trójnik PCV 200, (Szt.), min: 1-5
Podana powyżej ilość asortymentu - elementów z tworzyw sztucznych do odwodnień (maks) ma charakter maksymalny. Ostateczna ilość zakupionych w ramach przedmiotu zamówienia elementów z tworzyw sztucznych do odwodnień wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, co oznacza, że Zamawiający jest uprawniony do zakupu mniejszej ilości tych elementów niż podana powyżej ich maksymalna ilość, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości elementów z tworzyw sztucznych do odwodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163100-1 - Rury

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.5.) Wartość części: 136413,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA - DOSTAWA ELEMENTÓW ŻELIWNYCH DO ODWODNIEŃ
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów żeliwnych do odwodnień przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingów.
Asortyment z ilościami minimalnymi i maksymalnymi.
1. Żeliwny wpust ściekowy D400, H=115 (szt.) , min:1 maks: 20
2. Żeliwny wpust ściekowy D400, H=150 (szt.) min: 1 maks: 15
3. Żeliwny wpust ściekowy D400, ¾ H=115 (szt.) min:10 maks: 50
4. Żeliwny wpust ściekowy D400, ¾ H=150 (szt.) min: 1 maks: 20
5. Ruszt wpustu ściekowego D400 (szt.) min:. 1 maks: 10
6. Żeliwny właz studni B125 CO 600 (szt.) min:. 1 maks: 10
7. Żeliwny właz studni C250 CO 600, H=115 (szt.) min: 1 maks: 10
8. Żeliwny właz studni C250 CO 600, H=150 (szt.) min: 1 maks: 10
9. Żeliwny właz studni D400 CO 600, H=115 (szt.) min: 1 maks: 10
10. Żeliwny właz studni D400 CO 600, H=150 (szt.) min: 1 maks: 10
11. Pokrywa włazu studni CO-600 D400 (szt.) min: 1 maks: 10
12. Ramka dystansowa wpustu (szt.) min: 1 maks: 10
13. Pierścień dystansowy żeliwny włazu - wys. 40 mm, (szt.) min: 1, maks: 10
14. Pierścień dystansowy żeliwny włazu - wys. 60 mm, (szt.) min: 1 maks: 10
15. Wpust ściekowy krawężnikowo-jezdniowy C250, H220 (szt.) min: 1 maks: 10
16. Wpust ściekowy krawężnikowo-jezdniowy C250, H250 s(szt.) min: 1 maks: 10
17. Właz teleskopowy, (szt.) min: 1 maks: 10
Podana powyżej ilość asortymentu - elementów żeliwnych do odwodnień (maks) ma charakter maksymalny. Ostateczna ilość zakupionych w ramach przedmiotu zamówienia elementów żeliwnych do odwodnień wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, co oznacza, że Zamawiający jest uprawniony do zakupu mniejszej ilości tych elementów niż podana powyżej ich maksymalna ilość, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości elementów żeliwnych do odwodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423700-8 - Elementy włazów

4.5.5.) Wartość części: 92117,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części nr 1 SWZ zawierała rozbieżności w swojej treści pomiędzy rozdziałem opisującym przedmiot zamówienia (rozdział III) a formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Powyższe
spowodowało, iż przygotowanie przez Wykonawców ofert zgodnie z treścią formularza ofertowego, nie odpowiadało wyspecyfikowanym w opisie przedmiotu zamówienia asortymencie i wymaganym
przez Zamawiającego ilościom. Powyższe spowodowało, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295421,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325192,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122025,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122025,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane I Brukarskie „PLAKO” Krzysztof Kubicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131023968

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 125

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122025,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83155,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83155,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Budowlanych Strzelczyk, Czerwony Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8730204133

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83155,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części nr 4 SWZ zawierała rozbieżności w swojej treści pomiędzy rozdziałem opisującym przedmiot zamówienia (rozdział III) a formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Powyższe
spowodowało, iż przygotowanie przez Wykonawców ofert zgodnie z treścią formularza ofertowego, nie odpowiadało wyspecyfikowanym w opisie przedmiotu zamówienia asortymencie i wymaganym
przez Zamawiającego ilościom. Powyższe spowodowało, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329245,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330135,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.