eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceSukcesywne dostawy nawozów



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy nawozów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kinga.sepinska@inhort.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy nawozów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-298fcbe2-a43f-4477-9d29-f4e858d39a82

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068631

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy: platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/instytut_ogrodnictwa/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja
2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773).
3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
4. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip. .7Z.
5. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w ww. rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Ogrodnictwa – Państwowy Instytut Badawczy, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Instytut Ogrodnictwa – Państwowy Instytut Badawczy: e-mail: iod@inhort.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
9) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nawozów, zwanych dalej także „produktami”, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oferowane nawozy muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 10 lipca 2007 r. o nawozach i nawożeniu (Dz.U. z 2024 r. poz. 105), tj. posiadać odpowiednie certyfikaty niezbędne do ich dystrybucji i funkcyjnego zastosowania.
3. Transport i ubezpieczenie nawozów do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie nawozów, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu.
4. Wielkość opakowań opisana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest wielkością preferowaną. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania nawozów w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany liczby opakowań w sposób, który zapewni realizację zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią ilość nawozów, określoną
w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o zamówienia szczegółowe składane środkami komunikacji elektronicznej przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
6. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym.
7. Miejsca dostaw:
1) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice;
2) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice;
3) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice;
4) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice;
5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice;
6) ul. Rybickiego 16, 96-100 Skierniewice;
7) Sad Doświadczalny, 96-124 Dąbrowice;
8) ul. Sosnowa 3, 24-100 Puławy;
8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone nawozy na okres nie krótszy niż 75% okresu przydatności do użycia określonego przez producenta nawozu, liczony od dnia dostawy do Zamawiającego.
9. Wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy mają charakter jedynie przykładowy i powinny być interpretowane jako wskazanie oczekiwanego standardu.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, co oznacza, że należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia ww. określeń Zamawiający informuje, że zostały one podane w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych jakimi co najmniej powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie odpowiedniki rynkowe, które mają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i eksploatacyjne niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone w Formularzu asortymentowo-cenowym. W celu wykazania spełniania tych wymagań należy złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale XIII SWZ.
10. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych nawozów wymienionych w Załączniku nr 2 do SWZ wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24420000-4 - Nawozy fosforowe

24410000-1 - Nawozy azotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć liczbę realizowanych dostaw wyszczególnionych w Załączniku nr 2, jednak nie więcej niż o 30% wartości przedmiotu umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi: (c) – Cena – 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nawozów, zwanych dalej także „produktami”, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oferowane nawozy muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 10 lipca 2007 r. o nawozach i nawożeniu (Dz.U. z 2024 r. poz. 105), tj. posiadać odpowiednie certyfikaty niezbędne do ich dystrybucji i funkcyjnego zastosowania.
3. Transport i ubezpieczenie nawozów do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie nawozów, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu.
4. Wielkość opakowań opisana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest wielkością preferowaną. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania nawozów w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany liczby opakowań w sposób, który zapewni realizację zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią ilość nawozów, określoną
w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o zamówienia szczegółowe składane środkami komunikacji elektronicznej przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
6. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym.
7. Miejsca dostaw:
1) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice;
2) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice;
3) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice;
4) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice;
5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice;
6) ul. Rybickiego 16, 96-100 Skierniewice;
7) Sad Doświadczalny, 96-124 Dąbrowice;
8) ul. Sosnowa 3, 24-100 Puławy;
8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone nawozy na okres nie krótszy niż 75% okresu przydatności do użycia określonego przez producenta nawozu, liczony od dnia dostawy do Zamawiającego.
9. Wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy mają charakter jedynie przykładowy i powinny być interpretowane jako wskazanie oczekiwanego standardu.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, co oznacza, że należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia ww. określeń Zamawiający informuje, że zostały one podane w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych jakimi co najmniej powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie odpowiedniki rynkowe, które mają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i eksploatacyjne niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone w Formularzu asortymentowo-cenowym. W celu wykazania spełniania tych wymagań należy złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale XIII SWZ.
10. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych nawozów wymienionych w Załączniku nr 2 do SWZ wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24420000-4 - Nawozy fosforowe

24410000-1 - Nawozy azotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć liczbę realizowanych dostaw wyszczególnionych w Załączniku nr 2, jednak nie więcej niż o 30% wartości przedmiotu umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi: (c) – Cena – 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku złożenie w postępowaniu tylko jednej oferty, Zamawiający odstąpi od wymagania złożenia oświadczenia o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507),
sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: karty katalogowe, karty charakterystyki lub inne dokumenty wystawione przez producenta oferowanych produktów, które umożliwiają zweryfikowanie, czy oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe określone w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Dokumenty, o których mowa powyżej, należy złożyć w języku polskim, a w przypadku innych języków wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumenty te powinny być opisane, w sposób niebudzący wątpliwości, których pozycji Formularza asortymentowo-cenowego dotyczą.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jak wyżej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składa się: Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami określonymi w SWZ w tym zakresie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projekcie umowy, o którym mowa
w ust. 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068631

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.