Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106863/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128895 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: ciągnika rolniczego, ładowarki teleskopowej
oraz koparko-ładowarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpiaski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: ciągnika rolniczego, ładowarki teleskopowejoraz koparko-ładowarki.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aabca33f-df02-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003732/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu: ciągnika rolniczego, ładowarki teleskopowej oraz koparko-ładowarki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.24.2021.KŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144710-8 - Ładowarki jezdne
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 415000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144710-8 - Ładowarki jezdne
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144710-8 - Ładowarki jezdne
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 435000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ceny najkorzystniejszych ofert złożonych we wszystkich częściach przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wedle art. 260 ust. 1 PZP o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pięć ofert (część 1 – trzy oferty, część 2 – jedna oferta, część 3 – jedna oferta) niepodlegających odrzuceniu. Ceny najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ceny najkorzystniejszych ofert złożonych we wszystkich częściach przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wedle art. 260 ust. 1 PZP o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pięć ofert (część 1 – trzy oferty, część 2 – jedna oferta, część 3 – jedna oferta) niepodlegających odrzuceniu. Ceny najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ceny najkorzystniejszych ofert złożonych we wszystkich częściach przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wedle art. 260 ust. 1 PZP o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pięć ofert (część 1 – trzy oferty, część 2 – jedna oferta, część 3 – jedna oferta) niepodlegających odrzuceniu. Ceny najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert.
| 2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Kowal
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
- Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Dostawa koparko - ładowarki
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





