Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195895/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych dla potrzeb 33 Bazy Lotnictwa Transportowego Powidz oraz JW 3918 Jarocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310188854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witkowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Powidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 261544261
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych dla potrzeb 33 Bazy Lotnictwa Transportowego Powidz oraz JW 3918 Jarocin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df3099b4-bd9e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055944/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy w latach 2023-2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/33bltr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/33bltr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z częścią XI do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2023/S
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie podstawowych badań laboratoryjnych w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz)
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ,) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań okulistycznych w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań RTG klatki piersiowej w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań laryngologicznych w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań neurologicznych w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań kierowców w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań kierowców pojazdów uprzywilejowanych w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań psychologicznych w garnizonie Powidz (33. BLTr Powidz).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie podstawowych badań laboratoryjnych w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin).-
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań RTG klatki piersiowej w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań laryngologicznych w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin).–
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań neurologicznych w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin).–
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań kierowców w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin).-
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w zakresie badań okulistycznych w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin).-
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2N do SWZ, ) ilości badań, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo przeprowadzić w ramach niniejszego postępowania.2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż w danym roku Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych stanowiących przedmiot umowy, w stosunku do ilości przewidzianej w tym roku (wynikającej z wartości usług przypadających na ten rok), Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości usług. Zgodnie z formularzem cenowym przyjmuje się, że podstawowa ilość usług (nie obejmująca usług wynikających ze skorzystania z prawa opcji) będących przedmiotem umowy, w każdym roku stanowi równowartość 50% wartości poszczególnych usług w ramach każdego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości usług, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych za poszczególne badania, ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości/częstotliwości świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych, będących przedmiotem umowy w ramach prawa opcji maksymalnie do 80 % wartości usług (cen całkowitych) wynikających z formularzy cenowych Wykonawcy.
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5) Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SWZ,2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A – 2N do SWZ
3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy,
4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z częścią XVI ust. 4 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w przypadkach i na warunkach określonych w § 11 wzoru umowy dla każdego z zadań.
3. Wszystkie postanowienia wymienione w § 11 wzoru umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/33bltr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-19
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Posadowienie tymczasowych obiektów kontenerowych z niezbędną infrastrukturą w k. 4204 wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej i wykonawczej, z kosztorysem na terenie 33. BLTr
- Dostawę materiałów elektrycznych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
więcej: przetargi POWIDZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.