eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczBIEŻĄCE PRACE KONSERWACYJNE Z NAPRAWĄ ELEMENTÓW OSI STRZELECKICH NA STRZELNICY GARNIZONOWEJ W BYDGOSZCZY



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCE PRACE KONSERWACYJNE Z NAPRAWĄ ELEMENTÓW OSI STRZELECKICH NA STRZELNICY GARNIZONOWEJ W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/11wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCE PRACE KONSERWACYJNE Z NAPRAWĄ ELEMENTÓW OSI STRZELECKICH NA STRZELNICY GARNIZONOWEJ W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006df1c1-b3f4-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Konserwacja i naprawa przesłon kulochwytów, schronów, naprawa ogrodzenia - osie strzeleckie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108436/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 08/ZP/U/INFR/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
2. Prace będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej, terminowo oraz z należytą starannością.
3. Wykonawca odpowiada za wykonanie usługi i zobowiązany jest
do doprowadzenia przekazanego terenu do porządku po zakończeniu prac.
4. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt, stosownie do potrzeb i przepisów prawa w uzgodnieniu z Zamawiającym, utrzymać tymczasowe urządzenia terenu oraz usunąć je oraz doprowadzić teren do należytego stanu i porządku w terminie do dnia rozpoczęcia odbioru przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace stosując sprzęt, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonanej usługi i będzie gwarantować przeprowadzenie prac zgodnie z zasadami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, umowie oraz obowiązujących przepisach.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone
w załączniku nr 8 do umowy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
7. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w roku 2022 tj. 132 040,75 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty, która wynosi łącznie 426 728,85 zł, w tym (według złożonych kosztorysów) :
• na rok 2022: 198 546,54 zł brutto
• na rok 2023: 228 128,31 zł brutto
złożona przez Firmę LEMAR S.C. M.W. LEWANDOWSCY, ul. Forteczna 18, 86-134 DRAGACZ, przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu
o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.