Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081347/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00084440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-14
- 2022/BZP 00087751/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 17 sztuk tablic interaktywnych, w ramach wspierania działalności edukacyjnej, dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. i Wł. Niegolewskich w Opalenicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opalenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Opalenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 77 281, 697 873 192
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opalenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/opalenica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 17 sztuk tablic interaktywnych, w ramach wspierania działalności edukacyjnej, dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. i Wł. Niegolewskich w Opalenicy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0513c333-9ed0-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009527/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 17 sztuk tablic interaktywnych w ramach wspierania działalności edukacyjnej dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. i Wł. Niegolewskich w Opalenicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081347/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.1.2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 17 sztuk tablic interaktywnych, w ramach wspierania działalności edukacyjnej, dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. i Wł. Niegolewskich w Opalenicy.
Zakup wraz z transportem i instalacją 17 szt. tablic interaktywnych do szkoły podstawowej oraz przeprowadzenie 2 szkoleń powdrożeniowych w ustalonych wcześniej terminach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie na Zakup 17 sztuk tablic interaktywnych, w ramach wspierania działalności edukacyjnej, dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. i Wł. Niegolewskich w Opalenicy w BZP, nr 2022/BZP 00081347/01 w dn. 10.03.2022r. Z nazwy nadanej zamówieniu wynikało, iż dotyczy ono zakupu tablic interaktywnych, natomiast w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr I SWZ, w tabeli wymagań technicznych dla tablic interaktywnych, wskutek omyłki, pojawiły się parametry typowe dla zakupu monitorów interaktywnych.Stwierdzenia, w zał. nr I SWZ, że m.in.: Zamawiający nie wymaga dostarczenia rzutnika multimedialnego, rozdzielczość tablicy interaktywnej winna posiadać parametr 4K bądź wyższy, określenie technologii wyświetlania /tj. że tablica jest samodzielnym urządzeniem, a obraz wyświetlany w oparciu o ekran LCD/ sugerowały, że te parametry odnoszą się do monitorów interaktywnych, a nie do tablic interaktywnych. Ta niespójność mogła powodować niezrozumienie u Wykonawców lub potencjalnych Wykonawców, czy zamawiający planował zakupić tablice, czy też monitory interaktywne. Ostatecznie Wykonawcy, którzy złożyli oferty złożyli je na monitory, a nie na tablice interaktywne, a to właśnie tablice interaktywne Zamawiający chciał zakupić i to na ich zakup otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.
Nazwa nadana zamówieniu i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia były niejednoznaczne i mogły wprowadzić wykonawców w błąd, co do faktycznego zakresu zamówienia objętego postępowaniem. Stwierdzona wada nie była możliwa do usunięcia /po otwarciu ofert/ i uniemożliwiała zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż zawarcie jej stanowiłoby udzielenie zamówienia z naruszeniem ustawy, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.