eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW : ALARMOWANIA POŻAROWEGO, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD, KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ (...)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW : ALARMOWANIA POŻAROWEGO, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA – KD, KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mnki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab82b871-a308-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW : ALARMOWANIA POŻAROWEGO, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA – KD, KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab82b871-a308-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067018/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi monitorowania systemów sygnalizacji alarmowych i przeglądy konserwacyjne systemów sygnalizacji w Zespole Budynków Dawnego Pałacu Biskupów - Oddziale Muzeum Narodowego w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr referencyjny: AZP.261.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361342,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:
1) Dawny Pałac Biskupów Krakowskich, plac Zamkowy, 25-010 Kielce:
a) Monitoring systemu sygnalizacji alarmowej p.poż i dwutorowe przesyłanie sygnału alarmowego do Państwowej Straży Pożarnej.
b) konserwacja (przegląd) systemu sygnalizacji alarmowej - p.poż, - co pół roku,
W Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich, plac Zamkowy 1 Zamawiający posiada systemy sygnalizacji alarmowej:
− p.poż( pożaru) - Schrack Seconet
Ponadto w budynku znajdują się:
− drzwi wraz z siłownikami automatycznymi do napowietrzania klatki schodowej
− okno wraz z siłownikami automatycznymi do odpowietrzania klatki schodowej
− system słupów antyterrorystycznych, połączony z systemem: SSP

UWAGA: Obiekt objęty obowiązkową ochroną

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 95218,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2:
1) Dawny Pałac Biskupów Krakowskich, plac Zamkowy, 25-010 Kielce:
a) konserwacja (przegląd) systemów alarmowych włamania i napadu SSWIN zintegrowanych z kontrolą przejść do stref chronionych – co pół roku,
b) konserwacja (przegląd) systemów telewizji przemysłowej CCTV – co pół roku,
c) konserwacja systemu Profort (system Piccolo) - bezprzewodowego systemu indywidualnej ochrony zbiorów wraz czujkami do pomiaru temperatury i wilgotności – co pół roku.
W Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich, plac Zamkowy 1 Zamawiający posiada systemy sygnalizacji alarmowej:
− system antywłamaniowy SSWIN zintegrowany z kontrolą przejść do stref chronionych: Bosch – MAP 5000
− system Profort

UWAGA: Obiekt objęty obowiązkową ochroną

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 254632,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3:

1) Dawny Pałac Biskupów Krakowskich, plac Zamkowy, 25-010 Kielce:
a) Konserwacja elektronicznego urządzenia ACTIVEGUARD – co poł roku,
b) Monitoring elektronicznego urządzenia ACTIVEGUARD wraz z gotowością do wysłania grupy interwencyjnej.
c) Wysłanie grupy interwencyjnej po odebraniu sygnału alarmowego z Urządzenia ACTIVEGUARD.
W Dawnym Pałacu Biskupów Krakowskich, plac Zamkowy 1 Zamawiający posiada następujący system - urządzenie:
− Elektroniczny urządzenie (odbijak) – ACTIVEGUARD (elektroniczny dozór obchodów)

UWAGA: Obiekt objęty obowiązkową ochroną

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 11492,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58552,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58552,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58552,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291181295

7.3.3) Ulica: Sandomierska 105

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-324

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58552,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Dyskret Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6770051930

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 131

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-023

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGOS 1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290407981

7.3.3) Ulica: os. Sosnówka 1b

7.3.4) Miejscowość: Chęciny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-060

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Monitoring elektronicznego urządzenia ACTIVEGUARD wraz z gotowością do wysłania grupy interwencyjnej. Wysłanie grupy interwencyjnej po odebraniu sygnału alarmowego z Urządzenia ACTIVEGUARD: Konsorcjum: Argos Monitoring sp. z o.o. (26-060 Chęciny, Os. Sosnówka 1 B); Grupa GT Ochrona sp. z o.o. (25-619 Kielce, ul. Chałubińskiego 42); KCM sp. z o.o. (25-619 Kielce, ul. Chałubińskiego 42).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.