eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › "Remont Stadionu Miejskiego w ¦widniku"



Og³oszenie z dnia 2021-07-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00128728 z dnia 2021-07-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont Stadionu Miejskiego w ¦widniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont Stadionu Miejskiego w ¦widniku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-53ee73d8-ef6a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00128728

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.20 Remont Stadionu Miejskiego w ¦widniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umswidnik.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP - odbiorca: Urz±d Miasta¦widnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP ) oraz poczty elektronicznej (z wyj±tkiemsk³adania ofert) , na adres zampub@e-swidnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cychformularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przyich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiarplików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datê przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopiidokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 5. Wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami wszczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywasiê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanejz niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP. 7.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:zampub@e-swidnik.pl 8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem„Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adaniadokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 7 adres email.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi wrozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania iprzekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodkówkomunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia oochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO)dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³ Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c±jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onkaorganu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej doprzygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informujemy, ¿e: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w ¦widniku,ul.Stanis³awa Wyspiañskiego 27,b) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl,c) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem oudzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego,d) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacjapostêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawozamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowebêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczeniapostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danychosobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym wprzepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowychPani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; i) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;j) nieprzys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: „Remont Stadionu Miejskiego w ¦widniku”.
3.2 Przedmiot zamówienia przewiduje:
 Dostawê i monta¿ p³yty poliwêglanowej ³ukowej na daszku – 1 szt,
 Malowanie konstrukcji wsporczej stalowej dwóch daszków – 25,50 m2,
 Wzmocnienie konstrukcji daszków poprzez monta¿ dodatkowych ³±czników – 34 szt,
 Monta¿ membrany uszczelniaj±cej styk daszków ze ¶cian± – 7,50 m2,
 Wykonanie opaski z kostki betonowej przy budynku g³ównym – 32,50m2
 Naprawê zapadniêtej nawierzchni z kostki betonowej – 70 m2,
 Skucie tynków (ró¿ne rodzaje i grubo¶ci) na ¶cianach murowanych i elementach ¿elbetowych – 335,20 m2,
 Skucie tynków cementowych o gr. do 5mm na elementach ¿elbetowych – 8,80 m2,
 Naprawa uszkodzonych fragmentów konstrukcji ¿elbetowych – 50 szt,
 Skucie warstwy spadkowej z zaprawy cementowej na ¿elbetowych trybunach – 309,10 m2,
 Wykonanie warstwy kontaktowej na powierzchni elementów ¿elbetowych – 322,90 m2,
 Wykonanie warstwy spadkowej na ¿elbetowych trybunach – 309,10 m2,
 Wykonanie tynku drobnoziarnist± szpachlówk± do betonu – 8,80 m2,
 Wywóz gruzu – 7,10 m3,
 Mocowanie siatki stalowej tynkarskiej – 33,52 m2,
 Wykonanie tynków cem.-wap. – 335,20 m2,
 Malowanie tynków – 335,20 m2,
 Naprawa popêkanej obudowy z p³yt gipsowo-kartonowych – 1 komplet,
 Demonta¿ mocowania kamer i ponowny monta¿ kamer – 6 kamer,
 Naprawa linii mikrofonowej – komplet,
 Naprawa kamery nr 22 – 1 szt,
 Wymiana napêdu do furt obrotowych – 2 szt,
 Rusztowania niezbêdne do wykonania wszystkich robót – 1 komplet.
3.3 Opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
1) Przedmiar robót,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3.4 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w kosztorysie ofertowym (za³±cznik nr 4 do SWZ) i szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (za³±cznik nr 5 do SWZ). Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub SSTWiOR, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cym w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45442110-1 - Malowanie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿ypodaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê, aoferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika. Do oferty do³±czyæ nale¿ype³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê oudzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæprzedmiotowe pe³nomocnictwo. Sposób oceny spe³niania warunków udzia³u postêpowaniu wprzypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzieleniezamówienia podano w pkt 5.4) og³oszenia. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê oudzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany w Umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, w formie aneksu.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w nastêpuj±cym zakresie i na warunkach:
2.1 Zwiêkszenie zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy o:
1) roboty w ilo¶ci wiêkszej ni¿ to wynika z przedmiaru,
2) wykonanie robót nieujêtych w dokumentacji na skutek b³êdu oraz robót dodatkowych, których wykonanie jest potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i których z przyczyn technicznych, gospodarczych lub ekonomicznych nie nale¿y oddzieliæ od zamówienia podstawowego.
2.2 Zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadkach:
1) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych, stwierdzenia przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci Przedmiotu Umowy (roboty zaniechane lub zmniejszenie ilo¶ci robót).
2.3 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,
2) konieczno¶ci wykonania robót w sytuacjach okre¶lonych w ust. 2.1 - wynagrodzenie za roboty ustalane bêdzie zgodnie z § 12 ust. 5 pkt 2) i 3), zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w sytuacjach okre¶lonych w ust. 2.2 - wynagrodzenie za roboty ustalane bêdzie zgodnie z §12 ust. 5 pkt 4) i 5).
2.4 Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana:
1) warunkami atmosferycznymi, które to uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologi± i przepisami BHP – utrzymuj±cymi siê przez okres co najmniej 3 dni,
2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê Przedmiotu Umowy,
3) zwiêkszeniem zakresu rzeczowego, o ile nie bêdzie ich mo¿na wykonywaæ równolegle z zamówieniem,
4) dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z pó¼ñ. zm.), uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym terminie – o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania,
5) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na ograniczenia, zakazy
i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa, w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w przepisach,
6) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
7) nastêpstwem wprowadzenia zmian w przepisach prawa.
Fakty te musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora, lub informacja o nich przekazana Zamawiaj±cemu na pi¶mie.
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, Strony ustal± nowe terminy z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji Przedmiotu Umowy równy bêdzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju.
3. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2.5 pkt 1) - 14) jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê i uzyskanie zgody drugiej Strony Umowy.
5. W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku dotycz±cego robót, o których mow± w ust. 2.5 pkt 4) wraz z propozycj± wyceny robót i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy i odpowiednio propozycji wyceny robót, zarówno w przypadku odmowy jak
i akceptacji ¿±dania zmiany.
6. Bez zgody Zamawiaj±cego mog± byæ wykonywane jedynie prace maj±ce na celu niezw³oczne zapobie¿enie awarii, szkodzie lub utracie ¿ycia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowi±zany jest natychmiast zawiadomiæ Zamawiaj±cego.
7. Powy¿sze zmiany mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron, w formie aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ofertê z³o¿yæ nale¿y na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: /umswidnik/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-10

2021-07-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.