eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 wraz z wymianą nawierzchni placu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128672 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 wraz z wymianą nawierzchni placu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 w Cieszynie

1.3.) Oddział zamawiającego: P1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072354785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Jana Michejdy 10

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1cieszyn@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p1cieszyn.przedszkolowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 wraz z wymianą nawierzchni placu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0df324-d01c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059710/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja Przedszkola nr 1 wraz z wymianą nawierzchni placu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088067/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P1.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Termomodernizacji budynku Przedszkola nr 1 wraz z przebudową sali zajęć oraz wymianą nawierzchni placu.
Zamówienie podzielone zostało na dwie odrębne części. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną lub dwie części.
Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I zamówienia „Termomodernizacja”
W zakres części I zamówienia wchodzi: a) wykonanie wymiany tynków zewnętrznych elewacji na około 100 % powierzchni elewacji usunięcie wtórnych narzutów tynkarskich z pozostałej pow. elewacji wraz z czyszczeniem całości elewacji po wykonanych pracach. b) odrestaurowanie istniejących detali architektonicznych (gzymsy, boniowanie poziome) po wykonaniu prac naprawczych z miejscowym skuciem tychże elementów, wykonanie pełnego doczyszczenia elementów sztukatorskich. c) remont tynków zewnętrznych z boniowaniem, odtworzeniem gzymsu i części zdobień oraz czyszczenie i renowacja cokołu kamiennego na elewacjach, d) docieplenie ścian zewnętrznych części dobudowanej na elewacji podwórzowej warstwą z wełny mineralnej gr 15 cm, e) wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej szarej nad gzymsami i elementami zaopatrzenia sztukaterii z pozostawieniem parapetów zewnętrznych przy oknach wymiana obróbek okapu dachu wraz z rynnami i rurami spustowymi, f) wykonanie kolorystyki wszystkich elewacji budynku, g) wykonanie ocieplenia dachu wełną mineralną gr. 25 cm. h) wykonanie nowej balustrady betonowej w nawiązaniu do pierwotnej, i)przebudowa Sali zajęć, j) wykonanie 4 okien dachowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 318060,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres części II zamówienia wchodzi wymiana nawierzchni asfaltowej placu na kostkę brukową wokół budynku Przedszkola. Plac jest zlokalizowany od wejścia na teren działki z chodnika przy ulicy Michejdy wzdłuż budynku i rozciąga się za budynek zapewniając dojście do warsztatu oraz węzła cieplnego. W strefie wejść do budynku istniejąca stara kostka betonowa o powierzchni 110 m2 zostanie wymieniona na nową kostkę brukową natomiast plac za budynkiem o powierzchni 250 m2 obecnie asfaltowy zostanie rozebrany a w miejscu nawierzchni asfaltowej zostanie wykonana nawierzchnia z kostki brukowej. Obecna opaska wokół budynku żwirowa o powierzchni 50 m2 zostanie wykonana również z kostki brukowej. Projektuje się nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo – cementowej w stosunku 1:4 gr. 5 cm, pozostała podbudowa w strefie wejść pod starą kostką brukową pozostaje bez zmian natomiast pod starą nawierzchnią asfaltową należy wykonać podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm. Wokół nowej nawierzchni należy wykonać opaskę z krawężników ogrodowych 20/6 Łączna powierzchnia projektowanej kostki brukowej 410m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ – dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 86523,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618055,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618055,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618055,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych " Beskid" Nr VI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470045994

7.3.3) Ulica: Żywiecka 13

7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618055,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na drugą część zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia liczony jest od momentu podpisania umowy.
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.