eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › "GŁĘBOKA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKÓŁ W GMINIE MIECHÓW I PROSZOWICE"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„GŁĘBOKA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKÓŁ W GMINIE MIECHÓW I PROSZOWICE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miechow.eu/miasto-i-gmina/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„GŁĘBOKA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZKÓŁ W GMINIE MIECHÓW I PROSZOWICE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5ab0f8-76e9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030394/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Głęboka termomodernizacja budynków szkół w gminie Miechów i Proszowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację i remont kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 2 na os. gen. Władysława Sikorskiego 15A i 15B, 32-200 Miechów w ramach programu „Głęboka termomodernizacja budynków szkół w Gminie Miechów i Proszowice” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu w tym:

W ramach przedmiotu postępowania zrealizowana zostanie jedna z części w/w zadania tj.: „Termomodernizacja i remont kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 2 na os. gen. Władysława Sikorskiego 15A i 15B, 32-200 Miechów oraz modernizacja systemu ogrzewania”.
II. Zakres postępowania obejmuje:
1. „Termomodernizacja i remont kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 2 na os. gen. Władysława Sikorskiego 15A i 15B, 32-200 Miechów oraz modernizacja systemu ogrzewania”.:

Budynek szkolny os. Gen. Władysława Sikorskiego 15 A ( SP 2:segment A, B, przewiązka, hala sportowa)
1. Przygotowanie terenu pod inwestycję.
2.Modernizacja systemu ogrzewania.
2.1. Wymiana pompy ciepła i pionowej pompy wielostopniowej na nowe modele o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.
2.2. Wymiana części grzejników.
2.3. Doposażenie grzejników w zawory termostatyczne.
3. Wymiana stolarki drzwiowej.
4. Wymiana stolarki okiennej.
5. Ściany fundamentowe.
5.1. Roboty rozbiórkowe i ziemne.
5.2. Wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian fundamentowych segmentów A,B, przewiązki, hali sportowej
6. Ocieplenie styropapą stropodachów segmentów A i B.
6.1. Wymiana instalacji odgromowej na stropodachach i ścianach segmentów A i B (demontaż istniejącej instalacji, montaż nowej po wykonaniu prac dociepleniowych na stropodachach i elewacjach).
6.2. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
6.3. Docieplenie stropodachów.
7. Ocieplenie dachu przewiązki pianką poliuretanową.
7.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
7.2. Docieplenie dachu przewiązki.
8.Wymiana warstwy ocieplenia ścian zewnętrznych hali sportowej ( elewacja wschodnia i zachodnia).
8.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
8.2. Wymiana warstw ocieplenia ścian zewnętrznych hali sportowej (elewacja wschodnia i zachodnia).
9. Ocieplenie ścian zewnętrznych segmentów A,B i przewiązki.
9.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
9.2. Ocieplenie ścian zewnętrznych (nadziemnych) segmentów A,B i przewiązki.
10. Prace remontowe elewacji i dachu.
10.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
10.2. Malowanie elewacji – powierzchni ścian ( ściany bez projektowanego docieplenia – północna i południowa elewacja hali sportowej).
10.3. Malowanie dachu.
10.4. Malowanie istniejącej stolarki drzwiowej i krat okiennych.
10.5. Renowacja wejść do kompleksu budynków.
11. Prace porządkowe.
Budynek szkolny os. Gen. Władysława Sikorskiego 15 A (segment D)
1. Przygotowanie terenu pod inwestycje.
2. Prace remontowe elewacji i dachu.
2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
2.2. Prace remontowe.
2.3. Malowanie dachu.
2.4. Malowanie istniejącej stolarki, metalowych barierek, pochwytów, słupków.
2.5. Renowacja wejść do budynku.

Budynek szkolny os. Gen. Władysława Sikorskiego 15 B (szkoła muzyczna)
1.Przygotowanie terenu pod inwestycję.
2. Modernizacja systemu ogrzewania.
2.1. Wymiana części grzejników .
2.2. Doposażenie grzejników w zawory termostatyczne.
3. Wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian fundamentowych.
4. Prace remontowe elewacji i dachu.
4.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
4.2. Malowanie elewacji – powierzchni ścian (ściany bez projektowanego docieplenia – ściany nadziemne).
4.3. Malowanie dachu.
4.4. Remont stolarki okiennej i drzwiowej.
4.5. Prace porządkowe.
2. Szczegółowy zakres robót wynika z załącznika nr 7 OPZ do SWZ na który składa się również projekt wykonawczy, przedmiar robót, STWIORB, audyty energetyczne oraz z umowy na wykonanie robót – załącznik nr 6 do SWZ.

3. Realizacja robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie, w związku z czym koniecznym jest jego funkcjonowanie w trakcie prowadzonych prac.
W związku z powyższym zaleca się, aby prace wewnątrz obiektu wykonywać w okresach przerw w pracy szkoły.

4. Zamawiający posiada decyzję wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak OP-I.6401.310.2020.KW z dnia 06.10.2020r. oraz decyzję OP.6401.367.2022.KW z dnia 17.11.2022r. zezwalająca UGiM w Miechowie na niszczenie siedlisk lub ostoi ptaków występujących na budynkach szkolnych polożonych na os. Sikorskiego 15a i 15b w Miechowie. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca winien zapoznać się z w/w decyzjami, przestrzegać zaleceń w nich zawartych oraz zapewnić ścisły nadzór ornitologiczny nad prowadzonymi robotami.
W ramach rekompensaty, zgodnie z decyzją znak OP-I.6401.310.2020.KW z dnia 06.10.2020r., należy, pod nadzorem ornitologicznym zawiesić na budynkach szkolnych w trakcie trwania remontu budki lęgowe.
Dodatkowo, niezwłocznie po zakończeniu remontu, jednak nie później niż na dzień odbioru końcowego robót należy przedłożyć Zamawiającemu sprawozdanie zawierające opis wykonanych czynności, dokumentację fotograficzną wykonanej kompensacji przyrodniczej oraz nazwisko osoby prowadzącej nadzór ornitologiczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4691810,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5382187,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5201622,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exrimo sp. z o.o. ul. Halicka 10/11 lokal 204 31-036 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452179700

7.3.3) Ulica: Halicka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-036

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5201622,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.