Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139268/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00264502/01 - Wynik z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawia i konserwacja urządzeń drukujących, telefaksowych oraz zasilaczy awaryjnych (UPS)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawia i konserwacja urządzeń drukujących, telefaksowych oraz zasilaczy awaryjnych (UPS)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b999b20-bd9c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://portal.smartpzp.pl/31wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/31wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim elektronicznie
za pośrednictwem SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/31wog
Link do postępowania dostępny jest na stronie podmiotowej Zamawiającego www.31wog.wp.mil.pl w zakładce
„BIPOGŁOSZENIAZAMÓWIENIA”.
Zamawiający rekomenduje sporządzenie oferty przy wykorzystaniu formatów przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach występujących
w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
Zamawiający dopuszcza również format .rar
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 41/ZP/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Naprawa i konserwacja urządzeń drukujących grupy sprzętowej Mita, Kyocera, Kyocera-Mita
4.2.6.) Główny kod CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu umowyz zastosowaniem prawa opcji. Maksymalna ilość zwiększenia wartości umowy wynosi 90% wartości umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. O uruchomieniu Wykonawca zostanie poinformowany w trakcie trwania umowy. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych i w terminie jak zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za jedną roboczogodzinę naprawy i konserwacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie Certyfikatu Autoryzacyjnego wystawionego przez oficjalnego przedstawiciela na Polskę grupy MITA i/lub KYOCERA MITA lub/i KYOCERA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Naprawa i konserwacja urządzeń drukujących grupy sprzętowej innej niż Mita, Kyocera, Kyocera-Mita,
4.2.6.) Główny kod CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu umowyz zastosowaniem prawa opcji. Maksymalna ilość zwiększenia wartości umowy wynosi 90% wartości umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. O uruchomieniu Wykonawca zostanie poinformowany w trakcie trwania umowy. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych i w terminie jak zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za jedną roboczogodzinę naprawy i konserwacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie Certyfikatu Autoryzacyjnego wystawionego przez oficjalnego przedstawiciela na Polskę marek: HP, Lexmark, Brother, Canon, Epson
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Naprawa i konserwacja zasilaczy awaryjnych UPS
4.2.6.) Główny kod CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu umowyz zastosowaniem prawa opcji. Maksymalna ilość zwiększenia wartości umowy wynosi 90% wartości umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. O uruchomieniu Wykonawca zostanie poinformowany w trakcie trwania umowy. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych i w terminie jak zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za jedną roboczogodzinę naprawy i konserwacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie Certyfikatu Autoryzacyjnego wystawionego przez oficjalnego przedstawiciela na Polskę marek: Ever, Eaton, APC, Lestar, Powercom
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę, odpowiadającej swoim rodzajem usługę stanowiąceą przedmiot zamówienia,z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie zgodnie
z poniższą tabelą – dotyczy zadania nr 1 i 2.
Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż:
Nr zadania Przedmiot zamówienia Wartość brutto w zł
Zadanie 1 Naprawa i konserwacja urządzeń drukujących 50 000,00
Zadanie 2 Naprawa i konserwacja urządzeń drukujących 40 000,00
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie co najmniej 1 usługi na kwotę odpowiadającą każdemu z tych zadań (dla każdego zadania) lub co najmniej 1 usługi na kwotę odpowiadającą sumie tych zadań.
Przykład: jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 1 i 2 musi wykazać, iż:
- posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie co najmniej 1 usługi na kwotę minimum 50 000,00zł – dla zadania nr 1 oraz posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie co najmniej 1 usługi na kwotę minimum 40 000,00zł – dla zadania nr 2
lub
- posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie co najmniej 1 usługi na kwotę minimum 90 000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą (jeśli zaznaczy ich posiadanie w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) przedmiotowe środki dowodowe w postaci Certyfikatów Autoryzacji (przez Certyfikat Autoryzacji Zamawiający rozumie dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji w zakresie serwisu urządzeń marek dot. poszczególnych zadań):• dla Zadania nr 1 - Certyfikat autoryzacji wystawiony przez oficjalnego dystrybutora na Polskę urządzeń grupy Mita i/lub Kyocera i/lub Kyocera-Mita,
• dla zadania nr 2 - Certyfikat autoryzacji wystawiony przez oficjalnego dystrybutora na Polskę urządzeń grupy HP lub/i Lexmark lub/i Brother lub/i Canon lub/i Epson
• dla zadania nr 3 - Certyfikat autoryzacji wystawiony przez oficjalnego dystrybutora na Polskę urządzeń grupy Ever lub/i Eaton lub/i APC lub/i Lestar lub/i Powercom.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/31wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-19
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Dostawa kruszywa granitowego dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz w roku 2024
- 49 /ZP/24 Obowiązkowa kontrola okresowa stanu technicznego obiektów budowlanych i roczna kontrola stanu technicznego nawierzchni lotniskowych
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH I SPRZĘTU DIELEKTRYCZNEGO
- DOSTAWA LEKÓW I PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I INSTYTUCJI Z REJONU ZAOPATRYWANIA 31 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- organizacja szkolenia pn. "Organizacja modelowej wycieczki zawodoznawczej jako metody zapoznania się z zawodem w rzeczywistym środowisku pracy" w formie modelowej wycieczki zawodoznawczej dla (...)
- OBSŁUGA KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W ZAKRESIE KONSERWACJI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA SYSTEMÓW ELEKTROENERGETYCZNYCH
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.