Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00049871/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00080445/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa funkcjonalności Zakładu Przyrodoleczniczego w Latoszynie Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 13
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146803310; 146803342
1.5.8.) Numer faksu: 146803336
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e56a0c15-98b8-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa funkcjonalności Zakładu Przyrodoleczniczego w Latoszynie Zdroju.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e56a0c15-98b8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1520912,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1138517,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Adaptacja poddasza.Inwestycja polega na zmianie sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na poddasze użytkowe stanowiące zaplecze socjalne dla pracowników budynku oraz przebudowę dachu budynku kompleksu przychodni ambulatoryjnych wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, klimatyzacji oraz elektryczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 296590,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Uzupełnienie zieleni na terenie uzdrowiska.Inwestycja polega na zagospodarowaniu terenu zielenią w Latoszynie Zdroju, który znajduje się u podnóża wzniesienia Spalony Las, na działce nr ewid.784/3 stanowiącej własność Gminy Dębica.
W ramach inwestycji powstanie rabata z krzewami ozdobnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 91471,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Instalacja gruntowej pompy ciepła wraz z mikroinstalacją fotowoltaiczną.Inwestycja polega na instalacji gruntowej pompy ciepła oraz mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Latoszyna Zdroju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 855886,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Instalacja systemu nawodnienia.Inwestycja polega na zainstalowania systemu nawodnienia ogrodów oraz terenów zielonych na terenie Zakładu Przyrodoleczniczego w Latoszynie Zdroju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 292708,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377307,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547505,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377307,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlana i Handlowa "TAR-BUD" Dominik Tarczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691562286
7.3.3) Ulica: Pustynia 28 A
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377307,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98789,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubert Liszcz Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa AURA BIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851937587
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 5
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-206
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626549,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626549,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368732525
7.3.3) Ulica: 750D
7.3.4) Miejscowość: Futoma
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626549,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294565,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294565,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOGE MICHAŁ LEŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382233159
7.3.3) Ulica: ul. Plater 8
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacja systemu nawadniania
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294565,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- MATERIAŁY, OPAKOWANIA I AKCESORIA W PAKIECIE III DLA CENTRALNEJ STERYLIZATORNI W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- "Rewitalizacja Parku Słonecznego" - wykonanie robót budowlanych etap 1
- ODZIEŻ MEDYCZNA - FARTUCHY W PAKIECIE I ORAZ OBUWIE MEDYCZNE W PAKIECIE II - DLA PRACOWNIKÓW ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- "Dostawa soli drogowej niezbrylającej " DR" do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy" - III
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa ul. Głowackiego i Strumskiego (2)"
- Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2404R Połomia - Gębiczyna - Południk w miejscowości Połomia w km 0+700 - 0+810"
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej GOPR przy ul. Sudeckiej 79, 58-500 Jelenia Góra
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sokołowsko w formule zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sokołowsko w formule zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie
- Oddymianie klatki schodowej w skrzydle C Zamku Piastowskiego w Legnicy (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu C).
- Budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obsługi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie ( etap II - roboty wykończeniowe wewnętrzne)
- Remont i bieżąca konserwacja dachów budynków należących do Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.