eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa komputerów stacjonarnych typu "stacja graficzna" i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 221163105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ifpan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ifpan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo - badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43af862e-869c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079024/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla IF PAN z podziałem na V części. Część I - Komputery stacjonarne typu "stacja graficzna" i zestawy komputerowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/20/IFPAN/2022/MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169647,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia.
Część 1 Dostawa komputera stacjonarnego typu „stacja robocza” typu 1
Komputer stacjonarny typu „stacja robocza” typu 1: 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1.1 do SWZ).
Przedmiot zamówienia w ramach:
części 1- przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. „Badania komputerowe zwijania i dimeryzacji białek na rybosomie" NCN UMO-2019/35/B/ST4/02086 - P-512/O.
Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

4.5.5.) Wartość części: 10770,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia, tj:
Część 2 Dostawa komputera stacjonarnego typu „stacja robocza” typu 2
Komputer stacjonarny typu „stacja robocza” typu 2: 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1.2 do SWZ).
Przedmiot zamówienia w ramach części 2 - przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. „Łamiące regułę Hunda cząsteczki jako prekursory nowych materiałów optoelektronicznych'' NCN UM0-2020/39/B/ST4/01723 – P-530/O.
Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

4.5.5.) Wartość części: 71100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia, tj. Część 3 Dostawa komputera stacjonarnego typu „stacja robocza” typu 3 Komputer stacjonarny typu „stacja robocza” typu 3: 1 sztuka

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1.3 do SWZ).
Przedmiot zamówienia w ramach części 3 - przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. „Optyczno-numeryczne rozpoznawanie zawiesin nanocząsteczek w pracujących mikrokroplach” NCN UMO-2021/41/B/ST3/00069 - P-534/O.
Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 31677,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia, tj. Część 4 Dostawa komputera stacjonarnego typu „stacja robocza” typu 4 Komputer stacjonarny typu „stacja robocza” typu 4: 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1.4 do SWZ).
Przedmiot zamówienia w ramach części 4 - przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. „Zjawiska kooperatywne i kolektywne w adhezji błon komórkowych” NCN UMO-2021/40/Q/NZ1/00017- SHENG-3.
Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 7254,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia, tj.:
Część 5 Dostawa komputera stacjonarnego typu „stacja robocza” typu 5
Komputer stacjonarny typu „stacja robocza” typu 5: 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1.5 do SWZ).
Przedmiot zamówienia w ramach części 5 - jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. „Badania supersieci {CdO/MgO} i {CdO/ZnO} quasi-trójskładnikowych stopów - w kierunku nowych materiałów dla fotowoltaiki" NCN UMO-2021/41/B/ST5/00216- P-536/O,
Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 7254,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia, tj.:
Część 6 Dostawa komputera stacjonarnego typu „stacja robocza” typu 6
Komputer stacjonarny typu „stacja robocza” typu 6: 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1.6 do SWZ).
Przedmiot zamówienia w ramach części 6 - przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. „Modelowanie szumu ładunkoweo w podwójnej półprzewodnikowej kropce kwantowej" – NCN UMO-2021/41/N/ST3/02758 - P-538/P
Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

4.5.5.) Wartość części: 9280,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu „stacja graficzna” i zestawy komputerowe w podziale na 7 części zamówienia, tj.:
Część 7 Dostawa komputera stacjonarnego typu „stacja robocza” typu 7
Komputer stacjonarny typu „stacja robocza” typu 7: 2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1.7 do SWZ).
Przedmiot zamówienia w ramach części 7 - jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. „Syntetyczne warstwowe struktury magnetyczne z regulowanym interfejsowym oddziaływaniem Działoszyńskiego-Moriyi. Prostopadłą anizotropią magnetyczną i międzywarstwowym sprzężeniem" NCN UMO-2020/37/B/ST5/02299 - P-525/O.
Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

4.5.5.) Wartość części: 32310,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12618,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12923,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12618,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12618,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75989,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100429,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75989,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoneo Oleksiewicz Spółka komandytowo-akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75989,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30245,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33394,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33394,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoneo Oleksiewicz Spółka komandytowo-akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33394,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7959,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10762,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10332,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851088842

7.3.3) Ulica: Porębskiego 28/17

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10332,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, na część 5, zostały złożone dwie oferty, przez Wykonawców: Joannę Fischer prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Syriana Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk (oferta nr 1) i Zoneo Oleksiewicz S.K.A, ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno (oferta nr 3). Obie oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone (oferta nr 1 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp, oferta nr 3 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8771,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10393,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10393,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10393,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851088842

7.3.3) Ulica: Porębskiego 28/17

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10393,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu, na część 7, została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę Joannę Fischer prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Syriana Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk (oferta nr 1). Oferta ta została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp i art. 226 ust. 1 pkt 8) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26186,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26186,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZP/20/IFPAN/2022/MS

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.