eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków medycznych w 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków medycznych w 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków medycznych w 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c7364a-7b88-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068516/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków medycznych w 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.20.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119407,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Rękawice winylowe - niepudrowane typu Vinylex, 1 szt 1415
rozmiary S, M, L, XL (op A-100)
2 Rękawice nitrylowe (diagnostyczne, niejałowe, niepudrowane) - 1 szt 960
rozmiary S, M, L, norma EN 374-2, norma EN 374-3, (op A-200)
3. Rękawice jałowe (para) 1 para 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 38174,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi (zegarowy) 1 szt 4
2 Cewniki jednorazowe Nelaton 16 1 szt 40
3 Cewniki Foleya nr 20 1 szt 100
4 Cewniki Foleya nr 18 1 szt 80
5 Cewniki Foleya nr 22 1 szt 40
6 Czepek z polipropylenu zakończony gumką, 1 opak 10
ściągnięty w harmonijkę (op -w 1 opakowaniu 100 szt)
7 Igły 0,6 x 100szt op 1 opak 50
8 Igły 0,7 x 100 szt op 1 opak 40
9 Igły 0,8 x 100 szt op 1 opak 35
10 Igły 0,9 x 100 szt op 1 opak 25
11 Kaczka męska (z tworzywa nie tekturowa z długą szyją) 1 szt 100
12 Kieliszki do leków (plastikowe) (op-w 1 opakowaniu 100 szt) 1 opak 20
13 Kieliszki do leków (szklane) 1 szt 100
14 Maska chirurgiczna (op-w 1 opakowaniu 50 szt) 1 opak 155
15 Moździerz 1 szt 2
16 Nożyczki chirurgiczne (zakrzywione) 1 szt 7
17 Ochraniacze na obówie zakończone gumką, wykonane 1 opak 20
z folii antypoślizgowej (op-w jednym opakowaniu 100 szt)
18 Pas do dźwigów (tj. siedzisko do dźwigu rhabilitacyjnego, do wyciągania) 1 szt 4
19 Pojemniki na igły-odpady medyczne 2 l (czerwone) 1 szt 300
20 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych 1 szt 90
21 Strzykawki 20 ml (op-w 1 opakowaniu 50 szt) 1 opak 15
22 Strzykawki 10 ml (op-w 1 opakowaniu 100 szt) 1 opak 18
23 Strzykawki 5 ml (op-w 1 opakowaniu 100 szt) 1 opak 18
24 Strzykawki 2 ml (op-w 1 opakowaniu 100 szt) 1 opak 18
25 Strzykawki Żanety 100 ml z gumą 1 szt 600
26 Szpatułki do gardła (op-w 1 opakowaniu 50 szt) 1 opak 11
27 Termometry (na cały rok, elektroniczne, bezdotykowe, na podczerwień) 1 szt 8
28 Wata opatrunkowa 500 g 1 szt 20
29 Wenflony niebieskie z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa 1 szt 40
30 Wenflony niebieskie zwykłe 1 szt 200
31 Wieszak do worków na mocz 1 szt 10
32 Worki na mocz 2 litry z zaworem 1 szt 240
33 Zgłębnik żołądkowy rozm 18 długość 100 cm 1 szt 35
34 Fartuch higieniczny (materiał polipropylen, rozniar XL, 1 szt 900
produkt jednorazowy, długi rękaw zakończony ściągaczem)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20690,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Elastyczny przylepiec z tkaniny 5cm x 5-10m 1 opak
(op- w jednym opakowaniu 6 szt) 10
2 Fixofix 8cm x 1 m z opatrunkiem 1 szt 49
3 Gaza opatrunkowa 17 nitkowa 1m2 nie jałowa 1 szt 1800
4 Kompresy z gazy 17 nitkowej 9-10 x 9-10 jałowe 1 opak
(op- w jednym opakowaniu 3 szt) 2400
5 Kompresy z gazy 17 nitkowej 9-10 x 9-10 nie jałowe 1 szt 4400
6 Plastofix plaster 10cm x 10m 1 szt 140
7 Opaska dziana podtrzymująca 4x10cm 1 szt 3000
8 Opaska elastyczna 4m x 12 cm 1 szt 10
9 Plaster do wenflonów 1 szt 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141119-7 - Kompresy

24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 20002,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pieluchomajtki typu "XL" z podwójnymi przylepcorzepami, z falbankami szt 7500
uniemożliwiającymi wydostawanie się zawartości na zewnątrz, pozwalające
na swobodną cyrkulację powietrza na całej powierzchni,
o chłonności minimum 2500 ml.
2. Pieluchomajtki typu "L" z podwójnymi przylepcorzepami, z falbankami szt 73800
uniemożliwiającymi wydostawanie się zawartości na zewnątrz, pozwalające
na swobodną cyrkulację powietrza na całej powierzchni,
o chłonności minimum 2400 ml.
3. Pieluchomajtki typu "M" z podwójnymi przylepcorzepami, z falbankami szt 2740
uniemożliwiającymi wydostawanie się zawartości na zewnątrz, pozwalające
na swobodną cyrkulację powietrza na całej powierzchni,
o chłonności minimum 2100 ml.
4. Pieluchy anatomiczne, umożliwiające oddychanie szt 2500
skóry z przylepcem do bielizny, z falbankami bocznymi,
o chłonności minimum 780 ml.
5. Pieluchy anatomiczne, umożliwiające oddychanie szt 820
skóry z przylepcem do bielizny, z falbankami bocznymi,
o chłonności minimum 400 ml.
6. Pieluchy anatomiczne, umożliwiające oddychanie szt 880
skóry z przylepcem do bielizny, z falbankami bocznymi,
o chłonności minimum 950 ml.
7. Wkłady urologiczne dla mężczyzn, umożliwiające oddychanie skóry szt 1720
z przylepcem. Wkład chłonny w kształcie litery V dopasowany do
anatomicznego kształtu mężczyzny. System zakładek zapobiegający
wyciekaniu moczu na zewnątrz. Wkład chłonny o zastosowaniu do
średniego stopnia nietrzymania moczu, o chłonności minimum 300 ml
8. Majtki chłonne typu "L" zakładane jak bielizna, elastyczne na całym obwodzie, szt 9800
dopasowujące się do ruchu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające
wyciekom, produkt umożliwiający oddychanie skóry na całej powierzchni,
dla osób o dużym i średnim nietrzymaniu moczu, o chłonności powyżej 1000 ml.
9. Majtki chłonne typu "XL" zakładane jak bielizna, elastyczne na całym obwodzie, szt 1820
dopasowujące się do ruchu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające
wyciekom, produkt umożliwiający oddychanie skóry na całej powierzchni,
dla osób o dużym i średnim nietrzymaniu moczu, o chłonności powyżej 1100 ml.
10. Majtki chłonne typu "M" zakładane jak bielizna, elastyczne na całym obwodzie, szt 1820
dopasowujące się do ruchu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające
wyciekom, produkt umożliwiający oddychanie skóry na całej powierzchni,
dla osób o dużym i średnim nietrzymaniu moczu, o chłonności powyżej 1000 ml.
11. Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym 60x90cm szt 1220

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt

4.5.5.) Wartość części: 40539,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30428,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38524,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30428,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abook Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016134981

7.3.3) Ulica: Brzostowska 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-985

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30428,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-23 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12938,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18159,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12938,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB-MED Hurtownia Farmaceutyczna Beata Bugdziewicz-Murmyło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241708755

7.3.3) Ulica: Damrota 147

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12938,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-23 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10077,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30984,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10077,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZETEL OLSZTYN Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519581676

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 54

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-450

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10077,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-07 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.