eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaŚwiadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia
na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia
na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a50a9c4-2abe-4f69-b82f-f7d4fc1e06c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.481.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy od 28.02.2025 r. od godziny 15.00 do 28.02.2026 r. do godziny 15.00;
2) Przedmiot umowy obejmuje usługi w zakresie:
- obsługi systemu przeciwpożarowego;
- ochrony terenu obiektu;
- obsługi systemu telewizji przemysłowej;
- obsługi i monitoringu systemu sygnalizacji włamania i napadu;
kontrole pomieszczeń;
- lokalizacji miejsca pożaru na podstawie sygnalizacji czujek SAP ( w czasie do 120s);
- natychmiastowe potwierdzenie sygnału pożaru po zlokalizowaniu miejsca występowania poprzez wciśnięcie przycisku ROP;
- Skasowanie sygnału SAP ( w czasie do 480s) w przypadku stwierdzenia, że pożar nie wystąpił w pomieszczeniu sygnalizowanym przez czujkę;
- każdorazowe informowanie Zarządcy obiektu o zadziałaniu systemu , SAP, awarii urządzeń technicznych oraz innych zdarzeniach w obiekcie.
2. Informacje o systemie - urządzeniach i instalacjach znajdujących się w obiekcie
1) System Sygnalizacji Alarmu Pożarowego składający się z centrali BOSH FSP 500 znajdującej się w piwnicy pom. -1.21 Szaf dystrybucyjnych instalacji teletechnicznej wraz z panelem wyniesionym znajdującym się w pom. 1.26a Biuro kondygnacji 1 pietra. Do centrali podłączonych jest 286 szt. czujek dwufunkcyjnych oraz 24 szt. ROP-ów. Panel wyniesiony oraz centrala SAP umożliwiają sygnalizacje alarmu jego lokalizację oraz kontrolę alarmu. System SAP jest podłączony z systemem monitorowania alarmów pożarowych.
2) System ten jest także połączony z systemem oddymiania klatek schodowych z przyciskami sterowania w klatkach oraz system opuszczania rolet przeciwpożarowych.
3) System zarządzania oświetleniem awaryjnym którego centrala zlokalizowana jest w piwnicy pom. -1.21 Szaf dystrybucyjnych instalacji teletechnicznej. System wskazuje, które oświetlenia awaryjne nie funkcjonuje prawidłowo.
4) Systemy wind osobowych oraz do transportu posiłków i brudnych naczyń. System kontrolowany za pomocą przycisków na panelach w windzie oraz na kondygnacjach i poprzez klucze radiowe umożliwiające dostęp po godzinie 18:00 do pom. piwnicy.
5) System sygnalizacji włamania i napadu składający się z centrali systemu znajdującej się w piwnicy pom. - 1.21 Szaf dystrybucyjnych instalacji teletechnicznej oraz czujek na podczerwień, klawiatur LCD, sygnalizatorów optyczno – dźwiękowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236870,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426699,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236870,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROMEX MATEUSZ KROMKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151762557

7.3.3) Ulica: GARBCE 45

7.3.4) Miejscowość: Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236870,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.