Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063119/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128023 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/356-40-04
1.5.8.) Numer faksu: 34/356-41-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753c8fe3-ba08-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063119/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.7.2.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37521,17 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Arbuz kg 1202 Banan gat. I długość 15-18 cm kg 200
3 Botwinka kg 50
4 Brokuły średnica minimum 15 cm szt 250
5 Brukselka kg 30
6 Brzoskwinia jedna sztuka winna mieć od 120g do 150g kg 100
7 Burak czerwony średnica buraka nie mniejsza niż 7 cm kg 500
8 Cebula kg 300
9 Cukinia kg 300
10 Cytryna kg 20
11 Czosnek szt 20
12 Dynia kg 100
13 Fasola szparagowa bezwłóknista kg 150
14 Grapefruit kg 70
15 Gruszki 1 szt winna mieć od 170g do 220g kg 100
16 Jabłka sortowane średnica od 7 do 8 cm kg 500
17 Jabłka kompotowe kg 1000
18 Kalafior średnica minimum 20 cm szt 400
19 Kalarepa bulwa z zielonymi liśćmi kg 200
20 Kapusta biała kg 700
21 Kapusta czerwona kg 200
22 Kapusta kiszona nie kwaszona z marchewką kg 600
23 Kapusta pekińska kg 300
24 Kapusta włoska kg 50
25 Kiwi 1 szt winna mieć od 100g do 200g kg 40
26 Koperek zielony 1p - min. 40g p 1000
27 Mandarynka kg 80
28 Marchew konsumpcyjna gat. I cała zdrowa, średnica korzeni marchwi powinna być nie mniejsza niż 20 mm kg 1300
29 Mieszanka owoców suszonych kg 5
30 Nektaryna 1 szt winna mieć od 120g do 150g kg 100
31 Ogórek gruntowy długość do 8 cm kg 50
32 Ogórek kiszony kg 250
33 Ogórek małosolny kg 100
34 Ogórki zielone średnica ogórka nie mniejsza niż 4 cm kg 120
35 Papryka czerwona kg 80
36 Pieczarki białe, średnica do 5 cm, zamknięte jasne blszki kg 200
37 Pietruszka cała zdrowa, średnica korzeni pietruszki powinna być nie mniejsza niż 20 mm kg 150
38 Pietruszka zielona 1p - min 40g p 1000
39 Pomarańcza 1 szt winna mieć od 150g do 200g kg 100
40 Pomidory 1 szt winna mieć od 100g do 120g kg 400
41 Pomidory malinowe kg 300
42 Pomidory rzymskie, śliwkowe kg 200
43 Por kg 20
44 Porzeczka kg 30
45 Rabarbar kg 70
46 Rzodkiewka p 400
47 Rzodkiew biała kg 100
48 Sałata lodowa 1 szt - 500g szt 300
49 Sałata zielona cała, bez wyciętych środków główek, min 300g szt 150
50 Seler kg 300
51 Szpinak kg 100
52 Szczypiorek 1p - min 40g p 800
53 Śliwki typu węgierka kg 200
54 Winogrona kg 60
55 Wiśnie kg 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221212-5 - Fasola szparagowa
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221250-3 - Cukinia
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221410-3 - Kapusta
03221420-6 - Kalafior
03221430-9 - Brokuły
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222230-4 - Grejpfruty
03222240-7 - Mandarynki
03222311-6 - Porzeczki
03222321-9 - Jabłka
03222322-6 - Gruszki
03222332-9 - Brzoskwinie
03222333-6 - Wiśnie
15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana
15332180-9 - Melony
15332410-1 - Owoce suszone
4.5.5.) Wartość części: 21678,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ziemniaki konsumpcyjne worek max 15 kg, średnica minimum 8 cm kg 150004.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 15843,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31047,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38407,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38407,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP Import-Eksport Roman Stachera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590782882
7.3.3) Ulica: Stare Gajęcice 11a
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN STACHERA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN STACHERA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38407,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-12 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Gawlok Roland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360677258
7.3.3) Ulica: 1 Maja 47
7.3.4) Miejscowość: Kujakowice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 46-211
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GAWLOK ROLAND
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GAWLOK ROLAND
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-12 do 2021-12-312021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy dróg gminnych ulicy Zagłówek oraz ulicy Wiejskiej i fragmentu ulicy Łąkowej w Lublińcu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.