eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128023 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/356-40-04

1.5.8.) Numer faksu: 34/356-41-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753c8fe3-ba08-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.7.2.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37521,17 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Arbuz kg 120
2 Banan gat. I długość 15-18 cm kg 200
3 Botwinka kg 50
4 Brokuły średnica minimum 15 cm szt 250
5 Brukselka kg 30
6 Brzoskwinia jedna sztuka winna mieć od 120g do 150g kg 100
7 Burak czerwony średnica buraka nie mniejsza niż 7 cm kg 500
8 Cebula kg 300
9 Cukinia kg 300
10 Cytryna kg 20
11 Czosnek szt 20
12 Dynia kg 100
13 Fasola szparagowa bezwłóknista kg 150
14 Grapefruit kg 70
15 Gruszki 1 szt winna mieć od 170g do 220g kg 100
16 Jabłka sortowane średnica od 7 do 8 cm kg 500
17 Jabłka kompotowe kg 1000
18 Kalafior średnica minimum 20 cm szt 400
19 Kalarepa bulwa z zielonymi liśćmi kg 200
20 Kapusta biała kg 700
21 Kapusta czerwona kg 200
22 Kapusta kiszona nie kwaszona z marchewką kg 600
23 Kapusta pekińska kg 300
24 Kapusta włoska kg 50
25 Kiwi 1 szt winna mieć od 100g do 200g kg 40
26 Koperek zielony 1p - min. 40g p 1000
27 Mandarynka kg 80
28 Marchew konsumpcyjna gat. I cała zdrowa, średnica korzeni marchwi powinna być nie mniejsza niż 20 mm kg 1300
29 Mieszanka owoców suszonych kg 5
30 Nektaryna 1 szt winna mieć od 120g do 150g kg 100
31 Ogórek gruntowy długość do 8 cm kg 50
32 Ogórek kiszony kg 250
33 Ogórek małosolny kg 100
34 Ogórki zielone średnica ogórka nie mniejsza niż 4 cm kg 120
35 Papryka czerwona kg 80
36 Pieczarki białe, średnica do 5 cm, zamknięte jasne blszki kg 200
37 Pietruszka cała zdrowa, średnica korzeni pietruszki powinna być nie mniejsza niż 20 mm kg 150
38 Pietruszka zielona 1p - min 40g p 1000
39 Pomarańcza 1 szt winna mieć od 150g do 200g kg 100
40 Pomidory 1 szt winna mieć od 100g do 120g kg 400
41 Pomidory malinowe kg 300
42 Pomidory rzymskie, śliwkowe kg 200
43 Por kg 20
44 Porzeczka kg 30
45 Rabarbar kg 70
46 Rzodkiewka p 400
47 Rzodkiew biała kg 100
48 Sałata lodowa 1 szt - 500g szt 300
49 Sałata zielona cała, bez wyciętych środków główek, min 300g szt 150
50 Seler kg 300
51 Szpinak kg 100
52 Szczypiorek 1p - min 40g p 800
53 Śliwki typu węgierka kg 200
54 Winogrona kg 60
55 Wiśnie kg 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221250-3 - Cukinia

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03221430-9 - Brokuły

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222230-4 - Grejpfruty

03222240-7 - Mandarynki

03222311-6 - Porzeczki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222332-9 - Brzoskwinie

03222333-6 - Wiśnie

15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana

15332180-9 - Melony

15332410-1 - Owoce suszone

4.5.5.) Wartość części: 21678,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ziemniaki konsumpcyjne worek max 15 kg, średnica minimum 8 cm kg 15000

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 15843,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31047,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38407,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38407,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP Import-Eksport Roman Stachera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590782882

7.3.3) Ulica: Stare Gajęcice 11a

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38407,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-12 do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7875,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Gawlok Roland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360677258

7.3.3) Ulica: 1 Maja 47

7.3.4) Miejscowość: Kujakowice Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 46-211

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7875,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-12 do 2021-12-31
2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.