eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe Wielkie › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Dębe Wielkie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127977 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Dębe Wielkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębe Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 3

1.5.2.) Miejscowość: Dębe Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-311

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 47 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Dębe Wielkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda3afe9-c368-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003643/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociagowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Dębe Wielkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072201/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 392149,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 318821,10 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej na terenie gminy Dębe Wielkie.
W związku z faktem, że Zamawiający podzielił zamówienia na części Wykonawca możne złożyć Ofertę na budowę sieci wodociągowej lub budowę sieci kanalizacyjnej lub obie części tj. budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej.
Odcinki sieci wodociągowej będące przedmiotem zamówienia włączone będą odpowiednio do istniejącej sieci wodociągowej. Woda do wybudowanej sieci dostarczana będzie z istniejącej stacji uzdatniania wody zlokalizowanej w miejscowości Dębe Wielkie. Stacja uzdatniania wody posiada niezbędną wydajność by pokryć zapotrzebowanie w wodę dla obszarów, które będą objęte wybudowaną siecią wodociągową.
Odcinki sieci wodociągowej objęte przedmiotem zamówienia w każdym przypadku stanowią funkcjonalne technicznie elementy umożliwiające ich prawidłową eksploatację. Przedmiotowa planowana inwestycja liniowa usytuowana będzie częściowo w działkach prywatnych właścicieli, częściowo w pasach dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Gorzanka, Dębe Wielkie i Kobierne w gminie Dębe Wielkie.
Wodociąg winien być wykonany z rur DN 110 PERC 100 PN 10 SDR 17 o długości 1 129,45 m.
UWAGA: Sieć wodociągową należy wykonać metodą bezwykopową (przecisków sterowanych) za wyjątkiem wcięć w istniejące odcinki sieci wodociągowej oraz prac związanych z montażem hydrantów ppoż.
Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji części następujących projektów budowlanych:
- budowy sieci wodociągowej na terenie Gminy Dębe Wielkie w miejscowościach: Celinów, Cyganka, Gorzanka, Poręby, Walercin, Kąty Goździejewskie, Rysie, Cięciwa oraz na terenie Gminy Stanisławów w miejscowości Pustelnik – opracowany przez firmę HIGHWAY Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Złota 20, 80-297 Banino;
– budowy sieci wodociągowej na terenie Gminy Dębe Wielkie w miejscowościach: Kąty Goździejewskie, Gorzanka, Cyganka, Rysie, Olesin, Ostrów Kania, Dębe Wielkie, Kobierne, Chrośla, Górki, Celinów, Ruda – opracowany przez firmę HIGHWAY Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Złota 20, 80-297 Banino
Poza ww. projektami budowlanymi szczegółowy zakres przedmiotowej budowy sieci wodociągowej na terenie gminy Dębe Wielkie określają:
‒ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
‒ Przedmiary robót – pomocniczo do wyceny wartości robót.
W/w dokumenty wraz z dokumentacjami projektowymi stanowią załącznik nr 6 do SWZ.

Ww. dokumentacje projektowe udostępnione w załączniku nr 6 do SWZ obejmują szerszy zakres niż przedmiot niniejszego postępowania przetargowego, dlatego też dokonując wyceny przedmiotu zamówienia należy wziąć pod uwagę przedmiary robót, które zostały załączone w załączniku nr 6 do SWZ, a także skalkulować w ofercie wykonanie wszystkich prac (robót, kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót, przygotowanie dokumentacji powykonawczej itp.), które pozwolą Zamawiającemu uzyskać decyzję pozwolenia na użytkowanie wybudowanej sieci wodociągowej będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, bez ponoszenia ze strony Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu.

Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z ww. dokumentacjami projektowymi, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarami robót i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SWZ. Wycena robót winna być dokonana z uwzględnieniem przedmiarów robót, a także z uwzględnieniem zasad i warunków skalkulowania wartości zamówienia opisanych w niniejszym punkcie, w ten sposób, aby bez dodatkowych kosztów mogło nastąpić uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej sieci wodociągowej.

Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka trudności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót.

UWAGA!
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacjami projektowymi (w zakresie objętym postępowaniem przetargowym znak: SR.271.6.2021). Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania zamówienie nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej (ryczałtowej).

Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót.

Jeżeli w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacjami stanowiącymi załącznik do SWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego dostosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Nazwy i znaki towarowe produktów należy traktować, jako pomocnicze i użyto ich jedynie w celu określenia zakładanych tzw. minimalnych standardów technicznych i materiałowych. Projekt nie zawiera produktów indywidualnych o unikalnych parametrach tylko rozwiązania typowe powszechnie stosowane przez szereg producentów i usług wykonawców. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie przepisu art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.

Wszystkie materiały, produkty użyte przy realizacji inwestycji powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i odpowiadać Polskim Normom. Wszystkie użyte elementy i materiały muszą być fabrycznie nowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 179358,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Dębe Wielkie.
W związku z faktem, że Zamawiający podzielił zamówienia na części Wykonawca możne złożyć Ofertę na budowę sieci wodociągowej lub budowę sieci kanalizacyjnej lub obie części tj. budowę sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej.
Odcinki sieci kanalizacyjnej będące przedmiotem zamówienia włączone będą odpowiednio do istniejącej sieci kanalizacyjnej. Ścieki będą odprowadzane do istniejącej oczyszczalni ścieków w Dębem Wielkim. Oczyszczalnia ścieków dysponuje przepustowością do przyjęcia ścieków z obszarów objętych wybudowaną siecią kanalizacyjną.
Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej objęte przedmiotem zamówienia w każdym przypadku stanowią funkcjonalne technicznie elementy umożliwiające ich prawidłową eksploatację. Przedmiotowa planowana inwestycja liniowa usytuowana będzie częściowo w działkach prywatnych właścicieli, częściowo w pasach dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych.
Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej obejmuje jej wykonanie w miejscowości Olesin, gmina Dębe Wielkie.
Łączna długość budowy sieci kanalizacyjnej w ramach planowanego przedsięwzięcia wyniesie PVC DN 200 o długości 249,71 m, oraz odejścia przykanalików PVC DN 160 o długości 24,79 m.
Odcinki sieci kanalizacyjnej można wykonać metodą wykopu otwartego lub przewiertem sterowanym przy zastosowaniu rur PE 100 RC.
Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji części projektu budowlanego opracowanego przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Kombudex” Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach ul. Brzeska 97, 08- 110 Siedlce.
Poza ww. projektem budowlanym szczegółowy zakres przedmiotowej budowy sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Dębe Wielkie określają:
‒ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
‒ Przedmiary robót – pomocniczo do wyceny wartości robót.
W/w dokumenty wraz z dokumentacjami projektowymi stanowią załącznik nr 6 do SWZ.

Ww. dokumentacje projektowe udostępnione w załączniku nr 6 do SWZ obejmują szerszy zakres niż przedmiot niniejszego postępowania przetargowego, dlatego też dokonując wyceny przedmiotu zamówienia należy wziąć pod uwagę przedmiary robót, które zostały załączone w załączniku nr 6 do SWZ, a także skalkulować w ofercie wykonanie wszystkich prac (robót, kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót, przygotowanie dokumentacji powykonawczej itp.), które pozwolą Zamawiającemu uzyskać decyzję pozwolenia na użytkowanie wybudowanej sieci kanalizacyjnej będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, bez ponoszenia ze strony Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu.

Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z ww. dokumentacjami projektowymi, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarami robót i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SWZ. Wycena robót winna być dokonana z uwzględnieniem przedmiarów robót, a także z uwzględnieniem zasad i warunków skalkulowania wartości zamówienia opisanych w niniejszym punkcie, w ten sposób, aby bez dodatkowych kosztów mogło nastąpić uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej sieci kanalizacyjnej.

Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka trudności, jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót.

UWAGA!
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacjami projektowymi (w zakresie objętym postępowaniem przetargowym znak: SR.271.6.2021). Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania zamówienie nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej (ryczałtowej).

Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót.

Jeżeli w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacjami stanowiącymi załącznik do SWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego dostosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Nazwy i znaki towarowe produktów należy traktować, jako pomocnicze i użyto ich jedynie w celu określenia zakładanych tzw. minimalnych standardów technicznych i materiałowych. Projekt nie zawiera produktów indywidualnych o unikalnych parametrach tylko rozwiązania typowe powszechnie stosowane przez szereg producentów i usług wykonawców. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie przepisu art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.

Wszystkie materiały, produkty użyte przy realizacji inwestycji powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i odpowiadać Polskim Normom. Wszystkie użyte elementy i materiały muszą być fabrycznie nowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 139462,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMARENT Robert Damasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341000335

7.3.3) Ulica: Brzeziny 4BC

7.3.4) Miejscowość: Halinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254004,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254004,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-WAC Wacław Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230000139

7.3.3) Ulica: Czernidła 28

7.3.4) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254004,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.