eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabłudówPrzygotowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Zabłudów



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Zabłudów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b9d6310-c9a6-42db-bf5c-ac2141a0603d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Zabłudów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b9d6310-c9a6-42db-bf5c-ac2141a0603d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044970/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Przygotowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Zabłudów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227642,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Zabłudów, o którym mowa w art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 t.j.), zwana dalej UPIZP.
2. Granice opracowania: Gmina Zabłudów w granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych. Powierzchnia Gminy Zabłudów w granicach administracyjnych - około 33975 ha
3. Zakres zamówienia :
1) wykonanie opracowania ekofizjograficznego.
2) wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
3) przygotowanie szczegółowej inwentaryzacji urbanistycznej - dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania wraz z oględzinami w terenie,
4) przygotowanie pism, obwieszczeń, dokumentów formalno-prawnych wymaganych w procedurze uchwalenia planu ogólnego gminy, w tym:
a. zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia POGZ.
b. materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę, w razie konieczności udzielanie pisemnych wyjaśnień;
c. pism, ogłoszeń, obwieszczeń, geoankiet (lub innych materiałów) niezbędnych w przeprowadzeniu konsultacji społecznych;
5) publikowanie obowiązkowych ogłoszeń w prasie oraz pokrywanie związanych z tym kosztów
6) analiza złożonych wniosków do POGZ wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia,
7) sporządzenie projektu POGZ wraz z uzasadnieniem zgodnie z przepisami ustawy pzp.
8) Analiza uzgodnień i opinii oraz przygotowanie ich wykazu.
9) Wprowadzenie ewentualnych zmian i korekt wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia.
10) Przeprowadzenie konsultacji społecznych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, sporządzenie protokołów dokumentujących przebieg konsultacji oraz opracowanie raportu podsumowującego, który zawierać będzie zestawienie zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i szczegółowym uzasadnieniem.
11) Prezentacja projektu POGZ i uczestnictwo w: konsultacjach społecznych, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Zabłudowie.
12) Opracowanie danych przestrzennych do POGZ zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
13) Powtórzenie wymaganych działań w celu dostosowania opracowania objętego zamówieniem do obowiązujących przepisów prawa, w tym udział w procedurze kontroli nadzorczej prowadzonej przez Wojewodę (również w przypadku unieważnienia uchwały przez Wojewodę) oraz ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego i uczestnictwo w postępowaniach sądowo-administracyjnych (w przypadku złożenia skarg na uchwałę dotyczącą uchwalenia planu ogólnego).
14) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania, oprócz wymienionych powyżej dokumentów, wszelkich dodatkowych materiałów, których potrzeba pojawi się w trakcie realizacji zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane w powyższym opisie ani w projekcie umowy, ale wynikające z obowiązujących procedur i przepisów, a niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia
15) przeniesienie majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie),
16) Wykonawca zamówienia na własny koszt pozyska wszelkie materiały i dokumenty, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy (na podstawie udzielonych upoważnień).
4. Plan ogólny należy wykonać zgodnie z wymogami:
1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 t.j.),
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U z 2023 r. poz. 2758 ze zm.),
3) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1124 t.j.),
4) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz.U. 2024 poz. 729),
5) ustawą z dnia 7 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 485 ze zm.),
6) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.),
7) rozporządzenia z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155, poz. 1298),
8) ustawami i przepisami szczególnymi dotyczącymi min.: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg publicznych, itd. Oparcie niezbędnych wizji lokalnych, inwentaryzacji urbanistycznych i studiów krajobrazowych oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu kompletne opracowanie w następującej formie i ilości:
1) uchwała w sprawie planu ogólnego wraz z danymi przestrzennymi oraz uzasadnieniem (zawierająca część tekstową i graficzną) w formie elektronicznej* na nośnikach CD/DVD lub pendrive - 5 egz;
2) uchwała w sprawie planu ogólnego (część tekstowa) w formie wydruku – 3 egz;
3) uchwała w sprawie planu ogólnego (część graficzna) w formie wydruku w skali 1:20000 – 3 egz;
4) część tekstowa uzasadnienia planu ogólnego w formie wydruku – 3 egz;
5) część graficzna uzasadnienia planu ogólnego w skali 1:20 000 w formie wydruku w 3 egz;
6) raport podsumowujący przebieg konsultacji społecznych w formie elektronicznej oraz w formie wydruku w 3 egz;
7) prognoza oddziaływania na środowisko w formie elektronicznej oraz w formie wydruku - 1 egz.
8) opracowanie ekofizjograficzne w formie elektronicznej oraz w formie wydruku – 1 szt.
* plik w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format,
6. Warunki realizacji:
1) Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, które okażą się konieczne w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
3) Przygotowanie korespondencji związanej z przeprowadzeniem procedury planistycznej, w tym wydruki i nośniki danych, zamieszczanie ogłoszeń w prasie następuje na koszt Wykonawcy. Rozesłanie korespondencji związanej z przeprowadzeniem procedury planistycznej następuje na koszt Zamawiającego.
4) Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony przez Radę Gminy Zabłudów plan ogólny Gminy Zabłudów, zatwierdzony przez Wojewodę Podlaskiego wraz z wymaganymi załącznikami oraz niezbędną dokumentacją i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo - Usługowe Michał Fribel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231584425

7.3.3) Ulica: Zbąszyńska

7.3.4) Miejscowość: Siedlec

7.3.5) Kod pocztowy: 64-212

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawcza zamierza powierzyć podwykonawstwo dla Studia Urbanistyczno - Inwestycyjnego Justyna Fribel oraz Magdalenie Kostenckiej - Burek w zakresie współudziału w procedurze sporządzania planu ogólnego w charakterze projektanta planu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.