Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00061803/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00074946/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego części ulic Dzierżoniowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +487464508802
1.5.8.) Numer faksu: +487464508882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego części ulic Dzierżoniowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6994c80d-b059-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego części ulic Dzierżoniowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego części ulic Dzierżoniowa.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wymianę uszkodzonych źródeł światła wraz ze sprawdzeniem/wymianą zabezpieczenia w słupie;
2) wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych;
3) sprawdzenie zasilania obwodu oświetlenia (w tym załączenie bezpiecznika typu S jeśli jest);
4) sprawdzenie zasilania obwodu oświetlenia w tym wymianę bezpiecznika typu Bm;
5) sprawdzenie zasilania obwodu oświetlenia w tym wymianę bezpiecznika typu Bi;
6) sprawdzenie układu sterowania w tym regulacja ustawień zegara astronomicznego;
7) wymianę zasilacza w oprawie LED;
8) wymianę elementów układu zapłonowo - sterującego (np. zapłonnika, statecznika) w oprawie sodowej/metalohalogenkowej;
9) wymianę istniejących złączy słupowych na IZK;
10) zabezpieczenie uszkodzonej w wyniku działania żywiołów lub osób trzecich rozdzielnicy oświetlenia drogowego wraz z zabezpieczeniem instalacji elektrycznej, uporządkowaniem miejsca zdarzenia i przekazaniem odpadów do utylizacji;
11) demontaż zniszczonego w wyniku działania żywiołów lub osób trzecich słupa oświetlenia drogowego wraz z uporządkowaniem miejsca zdarzenia, zabezpieczeniem instalacji elektrycznej i przekazaniem odpadów do utylizacji;
12) badanie odcinka linii kablowej oświetlenia drogowego (pomiar rezystancji izolacji);
13) lokalizację miejsca uszkodzenia kabla oświetlenia drogowego;
14) prostowanie przekrzywionych słupów do prawidłowej pozycji;
15) uzupełnienie brakujących zamknięć wnęk słupowych, szafek oświetleniowych;
16) usunięcie awarii kabla;
17) inne zdarzenia dot. funkcjonowania oświetlenia.
1.3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonywania robót w sposób najmniej dezorganizujący ruch drogowy;
2) zabezpieczenia i oznakowania strefy prowadzonych robót we własnym zakresie i na własny koszt a po ich zakończeniu zobowiązany jest do utylizacji odpadów oraz uporządkowania terenu;
3) zawarcia umowy od odpowiedzialności cywilnej o minimalnej wartości 200 000 zł, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku z prowadzonymi robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia;
4) zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach i awariach elementów infrastruktury oświetleniowej nawet tych, które nie są objęte zakresem zamówienia a mogą stanowić zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia.
2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi.
1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody wyrządzone w związku z realizacją robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym także wobec osób trzecich.
2. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111524,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111524,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111524,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Adam Medyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821111638
7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 25 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ADAM MEDYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE ADAM MEDYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111524,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
- Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół nr 2 w Dzierżoniowie, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 24
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- "Budowa infrastruktury oświetlenia ulicznego w miejscowości Wielkie Oczy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.