Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00074773/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KONSULTACJE LEKARSKIE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapitulna 24
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupwloclawek.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fc3b24a-cf4d-4352-8077-48538dcb7e141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KONSULTACJE LEKARSKIE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc3b24a-cf4d-4352-8077-48538dcb7e14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005126/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konsultacje lekarskie dla pracowników PUP Włocławek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Zdrowa Praca - Zdrowe Życie, nr FEKP.08.08-IZ.00-0019/23, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-201.2.2025.StM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 237035,11 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na indywidualnej, wstępnej konsultacji lekarskiej dla pracowników zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku.
Celem konsultacji lekarskiej będzie diagnoza i ocena stanu zdrowia pracowników PUP we Włocławku poprzez zbadanie pacjenta i zebranie informacji na temat chorób przewlekłych, historii chorób oraz stylu życia. Konsultacja lekarska posłuży również prewencji chorób tak aby pracownik mógł uniknąć ich powstawaniu lub obniżyć ryzyko ich wystąpienia. Efektem konsultacji będzie wskazanie adekwatnego do posiadanych schorzeń wsparcia. Pracownik będzie mógł wówczas skorzystać z zajęć rehabilitacyjnych albo z pogłębionych badań profilaktycznych, w zależności od wskazań lekarskich.
Liczba pracowników PUP przewidzianych do przeprowadzenia konsultacji lekarskich: 86.
Okres realizacji całości przedmiotu zamówienia: do 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910351710
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Remont ulicy Brzeskiej przy drodze powiatowej nr 2819C Torzewo - Lubraniec"
- Budowa zbiornika retencyjnego w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych i wózków widłowych dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, w podziale na trzy części
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Wiejskiej we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa/rekonstrukcja dróg powiatowych".
- Przebudowa ulic Granicznej i Leśnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ulic Granicznej i Leśnej na odcinkach łączących jednostkę strukturalną Rybnica z wsią Józefowo"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.