eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › BUDOWA PARKU REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEGO NA OSIEDLU KONIECZKI W EŁKU - 2 ETAP



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PARKU REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEGO NA OSIEDLU KONIECZKI W EŁKU – 2 ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PARKU REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEGO NA OSIEDLU KONIECZKI W EŁKU – 2 ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-587ee3ea-7e7f-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Ludzie z pogranicza działają - turystyka, rekreacja, kultura, nasza wspólna sprawa - Ełk, Oziersk, Stare Juchy - Park Konieczki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie inwestycyjne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współ-pracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014-2020 w ramach projektu „Ludzie z przygranicza działają – turystyka, rekreacja, kultura nasza wspólna sprawa – Ełk, Oziersk, Stare Juchy”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2002752,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolejnego (drugiego) etapu realizacji Parku rekreacyjno-wypoczynkowego na osiedlu Konieczki przy ul. Kolonia w Ełku w ramach projektu „Ludzie z przygranicza działają – turystyka, rekreacja, kultura nasza wspólna sprawa – Ełk, Oziersk, Stare Juchy”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014-2020.
Pierwszy etap realizacji obejmował wykonanie placu zabaw.
1.1. Zakres zamówienia 2 etapu obejmuje:
a) Zabezpieczenie placu budowy,
b) Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni utwardzonych, elementów małej architektury wraz z odwiezieniem,
c) Wykonanie robót ziemnych wraz z niwelacją terenu,
d) Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm (szary melanż), na podbudowie kruszywowej o powierzchni 851,5m2, w tym zabruki pod ławkami w otoczeniu obrzeży kamiennych 10x20cm,
e) Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm (szary melanż), na podbudowie kruszywowej o powierzchni 100m2 w otoczeniu obrzeży kamiennych 10x20cm,
f) Wykonanie chodników o nawierzchni mineralnej (kamień naturalny, łupki wysokogórskie, lepiszcze wiążące; nawierzchnia stabilizowana, wodoprzepuszczalna, o dwóch warstwach: warstwa górna o frakcji 0/8mm, grubość 3cm, warstwa dolna o frakcji 0/16mm, grubość 5cm) gr. 8cm, na podbudowie kruszywowej o powierzchni 384,0m2 w otoczeniu obrzeży kamiennych 10x20cm,
g) Wykonanie bieżni o nawierzchni mineralnej (kamień naturalny, łupki wysokogórskie, lepiszcze wiążące; nawierzchnia stabilizowana, wodoprzepuszczalna, o dwóch warstwach: warstwa górna o frakcji 0/8mm, grubość 3cm, warstwa dolna o frakcji 0/16mm, grubość 5cm) gr. 8cm, na podbudowie kruszywowej o powierzchni 851,5m2 w otoczeniu obrzeży betonowych 6x20cm,
h) Wykonanie fontanny, w tym:
• uzgodnienie technologii fontanny z Zamawiającym w tym: projekt wykonawczy instalacji fontanny, dobór urządzeń, dysz i oświetlenia,
• wykonanie przyłączy sanitarnych i elektrycznych do fontanny,
• wykonanie komory technicznej,
• wykonanie niecki fontanny z przekryciem z płyt granitowych,
• wykonanie donic żelbetowych wokół fontanny wraz z nasadzeniem roślinnością,
• wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o gr. 10cm na podbudowie kruszywowej o powierzchni 156,0m2,
• wykonanie nawierzchni żwirowych o gr. 10cm na podbudowie kruszywowej o powierzchni 36,5m2 w otoczeniu obrzeży kamiennych 10x20cm,
• montaż urządzeń fontanny: dysze, pompy, rurociągi, sterowanie tryskaczami i pompami,
• wykonanie instalacji wodnej i kanalizacji fontanny,
• wykonanie instalacji elektrycznych i oświetlenia fontanny,
• ustawienie 2 tablic z regulaminem korzystania z obiektu (słupek stalowy malowany proszkowo wysokości min 2m, tablica stalowa z regulaminem o wymiarach minimalnych 40x60cm),
• uruchomienie fontanny,
i) Wykonanie monitoringu wizyjnego wraz z przyłączem, w tym:
• wykonanie zewnętrznych szaf optycznych wraz z wyposażeniem,
• wykonanie kanalizacji teletechnicznej wraz ze studniami i rurami osłonowymi,
• ułożenie oprzewodowania monitoringu,
• montaż kamer monitoringu 6szt (6 punktów kamerowych),
• uruchomienie monitoringu wizyjnego wraz z konfiguracją urządzeń,
j) Wykonanie oświetlenia parkowego wraz z przyłączem, w tym:
• wykonanie zewnętrznej szafy oświetleniowej wraz z wyposażeniem,
• wykonanie całej kablowej linii oświetlenia parkowego w rowach wraz z rurami osłonowymi i uziomem,
• częściowy montaż oświetlenia słupowego typu LED - 20szt,
• uruchomienie oświetlenia wraz z konfiguracją urządzeń,
k) Wykonanie elementów małej architektury, w tym:
• montaż koszy stalowych na nieczystości o pojemności min. 30L - 9szt,
• montaż ławek parkowych z oparciem - 10szt,
l) Zagospodarowanie terenów zielonych, w tym: niwelacja terenów zielonych, dowiezienie humusu, założenie trawników dywanowych o powierzchni 5000,0m2,
m) Wymiana gruntu rodzimego niezagęszczanego na grunty zagęszczane mineralne oraz ich zagęszczenie do Is=0,97, w zakresie wszystkich wykopów,
n) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
o) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
p) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
• dokumentacja techniczna powykonawcza zrealizowanych robót,
• dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
• oświadczenia kierownika budowy i kierowników branżowych,
• protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
• atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
• inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

1.2. Uwaga:
Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza:
• dwie pergole wraz z nawierzchniami i elementami małej architektury,
• spin ramp oraz street workout,
• rzeźbę parkową,
• nasadzenia drzew i krzewów oprócz donic przy fontannie,
• pozostałe elementy małej architektury,
• pozostałe elementy oświetlenia parkowego,
• plac zabaw, który został zrealizowany w pierwszym etapie.

1.3. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
• zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
• przekazać materiały z rozbiórki nadające się do ponownego zastosowania (nawierzchnie utwardzone; elementy małej architektury) dla Zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 10km od placu budowy,
• pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
• zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
• zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji.
• uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.

1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem zakresu) stanowi projekt budowlany „Park rekreacyjno-wypoczynkowy na osiedlu Konieczki w Ełku”.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.

1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
a) Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
b) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
c) Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
d) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.

2. GWARANCJA
Minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44115500-4 - Układy natryskowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1963080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3985436,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1963080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimar Radosław Zięcina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461536435

7.3.3) Ulica: Krasnoborki 37

7.3.4) Miejscowość: Sztabin

7.3.5) Kod pocztowy: 16-310

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część zamówienia ; instalacja teletechniczna i elektryczna;
nazwa podwykonawcy ; TOM-SERWIS, 19-300 Ełk


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1963080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.