Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00022589/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworz przestrzeni zieleni i bioróżnorodności w Dąbr i Łaz oraz pracow bioróżnorodności w Dąbr, Łaza i Okulic w ram zad: „Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 146484800
1.5.8.) Numer faksu: + 48 6488550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-483c3bd3-6989-41ab-89b6-67a2f5f7a3cd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworz przestrzeni zieleni i bioróżnorodności w Dąbr i Łaz oraz pracow bioróżnorodności w Dąbr, Łaza i Okulic w ram zad: „Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483c3bd3-6989-41ab-89b6-67a2f5f7a3cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021721/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w dolinie Wisły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja realizowana w ramach projektu pn: „Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły” w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027;Priorytet 2 Fundusze europejskie dla środowiska, Działanie 2.14 Ochrona różnorodności biologicznej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza część przedmiotu zamówienia obejmuje - Utworzenie pracowni bioróżnorodności w Dąbrówce - roboty budowalne i instalacyjne wraz z wyposażeniem – cześć 1Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem realizacji jest wykonanie zadania w miejscowości Dąbrówka, gmina Rzezawa, co stanowi część Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły.
W ramach projektu planuje się wykonać pracownię związaną z bioróżnorodnością nawiązującą do flory i fauny leśnej występującej i dominującej na terenie objętej ochroną przyrody.
Zakres obejmuje prace remontowe pomieszczenia w celu utworzenia pracowni bioróżnorodności oraz jej wyposażenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 9a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i uzupełnienie do PFU a także zapisy wzoru umowy.
Roboty budowlane będą prowadzone na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej,
tj. Zespół Szkolno - Przedszkolny położony w Dąbrówce, gmina Rzezawa, a w związku z tym Wykonawca:
1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiektach i w sposób niedezorganizujący użytkowania i pracy na terenie obiektów,
2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących na teren budowy i do użytkowanych obiektów,
3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy,
4) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie, w jakim
je zastał,
5) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej,
6) zapewni bieżące usuwanie materiałów zbędnych.
7) rozpoczęcie prac w lipcu 2025 r. w uzgodnieniu z Dyrektorem ZSP w Dąbrówce
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 110839,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga część przedmiotu zamówienia obejmuje - Utworzenie pracowni bioróżnorodności w Łazach - roboty budowalne i instalacyjne wraz z wyposażeniem – cześć 2Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem realizacji jest wykonanie zadania w miejscowości Łazy, gmina Rzezawa, co stanowi część Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły.
W ramach projektu planuje się wykonać pracownię związaną z bioróżnorodnością nawiązującą do flory i fauny leśnej występującej i dominującej na terenie objętej ochroną przyrody.
Zakres obejmuje prace remontowe pomieszczenia w celu utworzenia pracowni bioróżnorodności oraz jej wyposażenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 9a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i uzupełnienie do PFU a także zapisy wzoru umowy.
Roboty budowlane będą prowadzone na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej,
tj. Zespół Szkolno - Przedszkolny położony na działce nr 589/3 w Łazach, gmina Rzezawa,
a w związku z tym Wykonawca:
1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiektach i w sposób niedezorganizujący użytkowania i pracy na terenie obiektów,
2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących na teren budowy i do użytkowanych obiektów,
3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy,
4) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie, w jakim
je zastał,
5) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem
lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej,
6) zapewni bieżące usuwanie materiałów zbędnych.
7) rozpoczęcie prac w lipcu 2025 r. w uzgodnieniu z Dyrektorem ZSP w Łazach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 124886,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trzecia część przedmiotu zamówienia obejmuje Utworzenie pracowni bioróżnorodności w Okulicach - roboty budowalne i instalacyjne wraz z wyposażeniem – część 3Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem realizacji jest wykonanie zadania w miejscowości Okulice, gmina Rzezawa, co stanowi część Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły.
W ramach projektu planuje się wykonać pracownię związaną z bioróżnorodnością nawiązującą do flory i fauny leśnej występującej i dominującej na terenie objętej ochroną przyrody.
Zakres obejmuje prace remontowe pomieszczenia w celu utworzenia pracowni bioróżnorodności oraz jej wyposażenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 9a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i uzupełnienie do PFU a także zapisy wzoru umowy.
Roboty budowlane będą prowadzone na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej,
tj. Publicznej Szkole Podstawowej położonej w Okulicach, gmina Rzezawa,
a w związku z tym Wykonawca:
1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiektach i w sposób niedezorganizujący użytkowania i pracy na terenie obiektów,
2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących na teren budowy i do użytkowanych obiektów,
3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy,
4) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie, w jakim
je zastał,
5) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem
lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej,
6) zapewni bieżące usuwanie materiałów zbędnych.
7) rozpoczęcie prac w lipcu 2025 r. w uzgodnieniu z Dyrektorem SP w Okulicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 151212,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czwarta część przedmiotu zamówienia obejmuje Utworzenie przestrzeni zieleni i bioróżnorodności w Dąbrówce - nasadzenia, trawniki, rabaty, budki dla ptaków, utwardzenia, tablice dźwiękowe – cześć 4Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem realizacji jest wykonanie zadania w miejscowości Dąbrówka, gmina Rzezawa, co stanowi część Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły.
W ramach projektu planuje się utworzenie tzw. „zielonej strefy bioróżnorodności” będących miejscem wytchnienia dla dzieci i młodzieży, w celu prowadzenia edukacji przyrodniczej, która będzie odbywała się na tym terenie. Przestrzenie zielone będą obsadzone roślinnością związaną z rodzajami siedlisk, jakie występują na obszarach chronionych, będą wykorzystywane w celach obserwacyjnych ekosystemu, w zakresie czynnej ochrony in situ.
Zakres obejmuje zagospodarowanie przyrodnicze i środowiskowe działki min: zamontowanie elementów małej architektury - służących do obserwacji przyrody (różnorodności owadów i zieleni), nasadzenia roślin, drzewek, krzewów, wykonanie ścieżek obserwacyjno - edukacyjnych, wysianie łąk, rozmieszczenie budek dla ptaków zamontowanie tablic dźwiękowych (dydaktyczno- edukacyjnych) z odgłosami polnych owadów oraz innych robót towarzyszących
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 9a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i uzupełnienie do PFU a także zapisy wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 159368,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Piąta część przedmiotu zamówienia obejmuje Utworzenie przestrzeni zieleni i bioróżnorodności w Łazach - nasadzenia, trawniki, rabaty, budki dla ptaków, utwardzenia, tablice dźwiękowe – część 5Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem realizacji jest wykonanie zadania w miejscowości Dąbrówka, gmina Rzezawa, co stanowi część Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły.
W ramach projektu planuje się utworzenie tzw. „zielonej strefy bioróżnorodności” będących miejscem wytchnienia dla dzieci i młodzieży, w celu prowadzenia edukacji przyrodniczej, która będzie odbywała się na tym terenie. Przestrzenie zielone będą obsadzone roślinnością związaną z rodzajami siedlisk, jakie występują na obszarach chronionych, będą wykorzystywane w celach obserwacyjnych ekosystemu, w zakresie czynnej ochrony in situ.
Zakres obejmuje zagospodarowanie przyrodnicze i środowiskowe działki min: zamontowanie elementów małej architektury - służących do obserwacji przyrody (różnorodności owadów i zieleni), nasadzenia roślin, drzewek, krzewów, wykonanie ścieżek obserwacyjno - edukacyjnych, wysianie łąk, rozmieszczenie budek dla ptaków zamontowanie tablic dźwiękowych (dydaktyczno- edukacyjnych) z odgłosami polnych owadów oraz innych robót towarzyszących,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 9 i 9a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i uzupełnienie do PFU a także zapisy wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 190744,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-171-39-80
7.3.3) Ulica: Dąbrówki Breńskie 89
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówki Breńskie 89
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-171-39-80
7.3.3) Ulica: Dąbrówki Breńskie 89
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówki Breńskie 89
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-171-39-80
7.3.3) Ulica: Dąbrówki Breńskie 89
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówki Breńskie 89
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240446,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KAMBUD, Klimek Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868-100-69-00
7.3.3) Ulica: Stary Wiśnicz 802,
7.3.4) Miejscowość: Stary Wiśnicz 802,
7.3.5) Kod pocztowy: 32-720
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMEK STANISŁAW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAMBUD"
jakie przetargi wygrała firma
KLIMEK STANISŁAW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAMBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287229,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KAMBUD, Klimek Stanisław,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868-100-69-00
7.3.3) Ulica: Stary Wiśnicz 802
7.3.4) Miejscowość: Stary Wiśnicz 802
7.3.5) Kod pocztowy: 32-720
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMEK STANISŁAW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAMBUD"
jakie przetargi wygrała firma
KLIMEK STANISŁAW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAMBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RZEZAWA
więcej: przetargi RZEZAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Wierzchowo Dworzec, Lipka oraz Maszewo.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Słonowice i Kłębowiec.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla czterech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Będzino, Grzmiąca, Miastko oraz Jastrowie.
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa kompleksu edukacyjno-opiekuńczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą sportową"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.