eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127605 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190559151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-406

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zlobki.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gzz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gdansk.pl/gzz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75384703-cf39-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000359/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086027/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZŻ.DRZP.254.7.21.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288844,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków tj. do:
a) Żłobka nr 2 - ul. Piastowska 92a, 80-358 Gdańsk,
b) Żłobka nr 3 - ul. Chałubińskiego 20, 80-807 Gdańsk,
c) Żłobka nr 4 - ul. Startowa 3, 80-461 Gdańsk,
d) Żłobka nr 5 - ul. Konopnickiej 14, 80-240 Gdańsk,
e) Żłobka nr 7 - ul. Pocztowa 1, 80-827 Gdańsk,
f) Żłobka nr 8 - ul. Szeroka 15/17, 80-835 Gdańsk,
g) Żłobka nr 9 - ul. Racławicka 8, 80-406 Gdańsk,
h) Żłobka nr 10 - ul. Królewskie Wzgórze 2, 80-283 Gdańsk,
i) Żłobka nr 11 - ul. Wilanowska 16, 80-809 Gdańsk,
j) Żłobka nr 12 - ul. Olsztyńska 12, 80-395 Gdańsk,
k) Żłobka nr 13 - ul. Kolorowa 27, 80-180 Gdańsk.

2. Zakres zamówienia obejmuje:
15500000-3 Produkty mleczarskie: mleko – 25000 l, przetwory – 4050 kg;
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa: 3380 kg
15321600-0 Sok jabłkowy: 700 l;
15981000-8 Wody mineralne: 18 000,00 l;
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne: 1000 kg i 840 l;
15800000-6 Różne produkty spożywcze: 9945,1 kg i 480 l;
15884000-8 Produkty dla niemowląt: kaszki, deserki – 610 kg; sok przecierowy – 350 l.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – Wykazie asortymentowym, w którym określono zakres szczegółowych wymagań dotyczących parametrów jakościowych, okres przydatności do spożycia, wymagania w zakresie opakowań itp.

4. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 1 do SWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie, w Rozdziale 14 SWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.

5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z częstotliwością i w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego:
a) do żłobków nr 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 – w godzinach od 6:00 do 13:00, w terminie wskazanym przez Wykonawcę, w złożonej ofercie (od 2 do 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia droga mailową u Wykonawcy),
b) Wykonawca dostarczy zamówiony towar do magazynów, w żłobkach opisanych w ust. 1, własnym transportem i na własny koszt,
c) Wykonawca odpowiada za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie obowiązywania umowy.

6. Wykonawca gwarantuje, że wytworzone i dostarczone towary spełniają wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego określone w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15321600-0 - Sok jabłkowy

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15884000-8 - Produkty dla niemowląt

15981000-8 - Wody mineralne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty, których treść po dokonaniu badania i oceny ofert była niezgodna z warunkami zamówienia. Zaistnienie ww. przesłanki niezgodności treści złożonych ofert z warunkami zamówienia uprawniało Zamawiającego do odrzucenia obydwu ofert na podstawie art. 266 ust. 1 pkt. 5), co też Zamawiający uczynił. W związku z odrzuceniem ofert złożonych przez Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu oraz wobec braku złożenia innych ofert Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.