Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166224/01 - Wynik z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w 2025 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891097877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOPERNIKA 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-401
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: Tel/fax: (74) 872 2 212
1.5.8.) Numer faksu: fax. (74) 872 2212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_nowa_ruda@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsnowaruda.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w 2025 roku”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcb80cd-6456-42a9-b121-ffc2afc93092
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107955/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffcb80cd-6456-42a9-b121-ffc2afc930923.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej (zs_nowa_ruda@op.pl), z zastrzeżeniem, że oferta musi być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz Informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy.”
3. Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej: zs_nowa_ruda@op.pl Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej: zs_nowa_ruda@op.pl Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania In przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
6. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”: służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu prze Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenie określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
- więcej w SWZ dział XIII i XIV
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Specjalnych w Nowej Rudzie (Dyrektor), ul. Kopernika 8, 57-400 Nowa Ruda, tel. 748722212;
1) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, jest nim Pan Tomasz Koptyra, z którym można się kontaktować, adres email: biuro@koptyra.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 271806,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 1 – logopeda/neurologopeda liczba godzin –516 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę.
Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 1: w 2025-max. 516 godzin (pięćset szesnaście godzin).
4.2.5.) Wartość części: 29520,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 2– logopeda/neurologopeda liczba godzin –172 godziny
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę.
Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 2: w 2025-max. 172 godzin (sto siedemdziesiąt dwie godziny).
4.2.5.) Wartość części: 9708,51 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 3 – psycholog liczba godzin –473 godziny
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa.
Do zadań psychologa należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 3: w 2025-max. 473 godzin(czterysta siedemdziesiąt trzy godziny).
4.2.5.) Wartość części: 27024,19 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 4– fizjoterapeuta liczba godzin – 903 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) ukończona terapia neurorozwojowa NDT-BOBATH;
c) ukończone zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg VOJTY u niemowląt, dzieci z zaburzeniami ruchowymi;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.
Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 4: w 2025-max. 903 godzin(dziewięćset trzy godziny).
4.2.5.) Wartość części: 51984,36 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 5 – fizjoterapeuta liczba godzin –86 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.
Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 5: w 2025-max. 86 godzin(osiemdziesiąt sześć godzin godzin).
4.2.5.) Wartość części: 4853,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 6 – fizjoterapeuta liczba godzin –86 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.
Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 6: w 2025-max. 86 godzin(osiemdziesiąt sześć godzin).
4.2.5.) Wartość części: 4853,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 7– pedagog liczba godzin –714 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych;
d) do prowadzenia terapii ręki;
e) posiada przygotowanie pedagogiczne;
f) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 7: w 2025-max. 714(siedemset czternaście godzin).
4.2.5.) Wartość części: 41013,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 8 – pedagog liczba godzin –430 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 8 w 2025-max. 430 godzin(czterysta trzydzieści godzin).
4.2.5.) Wartość części: 24527,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 9 – pedagog liczba godzin –215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 9: w 2025-max.215 godzin(dwieście piętnaście godzin).
4.2.5.) Wartość części: 12135,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 10 – pedagog liczba godzin –430 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z integracją sensoryczną;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 10: w 2025-max. 430 godzin(czterysta trzydzieści godziny).
4.2.5.) Wartość części: 24527,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 11 – pedagog liczba godzin –516 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
b) z zakresu terapii integracji sensorycznej uprawniające do diagnozy i prowadzenia zajęć;
c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu posiada przygotowanie pedagogiczne;
d) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 11: w 2025-max. 516 godzin (pięćset szesnaście godzin).
4.2.5.) Wartość części: 29520,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWS
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025 roku”.
Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 12– logopeda liczba godzin – 215 godziny
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii,;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę.
Do zadań logopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 12: w 2025 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).
4.2.5.) Wartość części: 12135,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punkt XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osobą:
Dla część 1 i 2 - logopeda/neurologopeda, który posiada:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 3 – psycholog, który posiada:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie psychologii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 4– fizjoterapeuta, który posiada:
a) ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) ukończona terapia neurorozwojowa NDT-BOBATH;
c) ukończone zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg VOJTY u niemowląt, dzieci z zaburzeniami ruchowymi;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 5 – fizjoterapeuta, który posiada:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 6 –fizjoterapeuta, który posiada:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 7 – pedagog, który posiada:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych;
d) do prowadzenia terapii ręki;
e) posiada przygotowanie pedagogiczne;
f) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 8 – pedagog, który posiada:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 9 – pedagog, który posiada:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 10 – pedagog, który posiada:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z integracją sensoryczną;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Część 11 – pedagog, który posiada:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
b) z zakresu terapii integracji sensorycznej uprawniające do diagnozy i prowadzenia zajęć;
c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Dla część 12 - logopeda, który posiada:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ; Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. ust.2 podpunkt 4);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p.(jeżeli dotyczy).
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru .
4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe.
UWAGA !!! Ponieważ Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostępnionego przez Platformę, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w części dot. pobierania wzorca formularza i jego wypełnienia. Podczas dodawania formularza oferty Platforma może zgłosić komunikat dotyczący braku wygenerowania interaktywnego formularza – należy potwierdzić komunikat.
Więcej punkt XIV SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty - dokument stwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wystawiony przez upoważniony podmiot w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu4a wystawionego w postaci papierowej poświadczonego za zgodność cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub notariusza.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy P.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Wszelkie inne zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Łączna maksymalna liczba godzin przewidziana dla logopedów/neurologopedów, psychologów, pedagogów, fizjoterapeutów w 2025 r. wynosi 4756 godzin. W 2025 roku zajęcia będą prowadzone od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r.Liczba godzin do przepracowania w poszczególnych częściach zamówienia uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że wymienione powyżej ilości godzin dla danych specjalistów są ilościami maksymalnymi.
Harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Jednostką organizacyjną, tj. Zespołem Szkół Specjalnych w Nowej Rudzie. Miejscem wykonywania w/w zajęć będą gabinety terapeutyczne w Zespole Szkół Specjalnych w Nowej Rudzie ul. M. Kopernika 8. Gabinety wyposażone są w odpowiednie pomoce dydaktyczne i sprzęt do prowadzenia w/w zajęć. Czas rozpoczynania zajęć uzależniony jest od dostępności gabinetów, a zakończenie zajęć o godzinie 18-tej.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w całym okresie obowiązywania umowy, ważnej umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności zawodowych, zawartej zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. W przypadku umowy z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej umowa będzie miała charakter umowy zlecenia (płatność za wykonaną usługę nastąpi na podstawie rachunku do umowy zlecenia i tzw. ewidencji wypracowanych godzin w danym miesiącu).
Z należnego Wykonawcy wynagrodzenia brutto Zamawiający potrącać będzie: zaliczkę na podatek dochodowy, należne składki z tytułu ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz składki PPK, a także składki na ubezpieczenie społeczne należne od Zamawiającego w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada innych tytułów do ubezpieczenia, których kwota jest równa lub wyższa niż minimalne wynagrodzenie za pracę i składki Zamawiającego na Pracownicze Plany Kapitałowe, o ile Wykonawca wyrazi chęć przynależenia do PPK.
3. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy: polisę - ważną w okresie obowiązywania umowy, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności zawodowych; zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności osób skierowanych do realizacji zamówienia (w przypadku wykonawców, którzy w dniu podpisania umowy pozostają w stosunku pracy z Zamawiającym) oraz informacja z Rejestru Sprawców Przestępstw na tle seksualnym; dokumenty potwierdzające doświadczenie, kwalifikacje, wykształcenie.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy P.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7,8,10 ustawy P.z.p., tj.:
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.( Dz.U.2024. 507).
5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Liczba części 12. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z wyjątkiem osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, którzy mogą złożyć tylko jedną ofertę. Powyższe ograniczenie dotyczy osób fizycznych i prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, którzy przedmiot umowy będą wykonywać osobiście jako wykonawca, podwykonawca czy osoba wyznaczona do realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Odbudowa drogi ul. Jawornik w kilometrażu 0+000-1+300 (powódź wrzesień 2024r.)"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach. Przetarg 2
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty rękodzielnicze i eko oraz zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla superwizorów pracy socjalnej w ramach projektu pn. Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim
- Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawod.: "Urządz., inst. i sieci elektr. o napięciu do 1 kV z egz. zewn." dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych.
- Usługi szkoleniowe - specjalizacja II stopnia w zawodzie pracownik socjalny w specjalnościach: "Praca socjalna z osobą z problemem przemocy" "Praca socjalna z osobami z niepełnosprawnościami.
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego spotkania informacyjno-warsztatowego, służącego wymianie wiedzy i doświadczeń w zakresie wdrażania przez poszczególne ROPS projektów koordynacyjnych
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.