eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokrzeszów › Remont dróg i chodników. Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127581 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg i chodników. Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W MOKRZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 111

1.5.2.) Miejscowość: Mokrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748508736

1.5.8.) Numer faksu: 748508700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mokrzeszow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokrzeszow.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg i chodników. Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b5eb22-cab6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024920/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 remont dróg i chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR II.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227641,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont dróg i chodników. Etap I, w zakres prac wchodzi:
a) rozbiórka boksów śmietnikowych i zsypów do piwnicy (dwa włazy)
b) roboty rozbiórkowe nawierzchni drogi oraz placu na działce 853/11 Mokrzeszów
c) wykonanie izolacji ścian piwnicznych budynku kuchni z kotłownią
d) wykonanie drenażu
e) wykonanie nowych nawierzchni i trawnika
f) odbiór i zagospodarowanie wszelakich odpadów, złomu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wywóz gruzu z rozbiórki;
g) utylizację materiałów szkodliwych dla środowiska;
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. Etap I obejmuje teren oznaczony na mapie sytuacyjno-wysokościowej – w granicach działki 583/11
Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego:
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi.
3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, ze szczególnym uwzględnieniem przeznaczenia obiektu, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowę.
2) Wykonania przedmiotu umowy określonego w rozdz. IV zgodnie z warunkami umowy, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno – budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy zaleceniami przedstawicieli Zamawiającego.
3) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ.
4) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie środowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach składowania materiałów, zgodnie z przepisami i dokumentacją projektową oraz zapewnienie należytego porządku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
5) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
6) Wykonawca będzie prowadził prace rozbiórkowe z zachowaniem należytej ostrożności. Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia, w przypadku stwierdzenia, w trakcie rozbiórki, że elementy konstrukcyjne budynków są połączone należy bezzwłocznie przerwać prace rozbiórkowe, powiadomić Projektanta oraz Inspektora Nadzoru.
7) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
8) Bieżącego wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie, o ile będzie to konieczne;
9) Bieżącego wywóz wszystkich metali nieżelaznych oraz złomu stalowego z terenu budowy na skup złomu i udokumentowania pokwitowaniem PZ ze składowiska.
10) Zapewnienia obsługi geodezyjnej (m.in. obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowiących przedmiot zamówienia).
11) We własnym zakresie i na własny koszt zrealizować tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.
12) Przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną terenu inwestycji oraz terenów sąsiednich celem oddalenia ewentualnych roszczeń dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami.
13) Zabezpieczenia znaków geodezyjnych przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzenia ich na własny koszt.
14) Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp. w/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej.
15) Zabezpieczenia terenu przed dostępem osób trzecich.
16) Zabezpieczenie wszystkich drzew i krzewów w pobliżu, których będą prowadzone roboty.
17) Uporządkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem.
18) Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót.
19) Organizacja narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271820,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYPMAR Hypta Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841852289

7.3.4) Miejscowość: Modlęcin 31

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.