eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127484 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2700-980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kleczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726fc65c-cf3b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003524/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086110/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.231.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233363,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych w okresie 10 miesięcy roku szkolnego 2021/2022, tj. od 01.09.2021r. do 24.06.2022r.,z wyłączeniem okresu ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kleczew - na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy dla uczniów następujących placówek oświatowych Gminy Kleczew:
- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Budzisławiu Kościelnym,
- Szkoła Podstawowa w Sławoszewku,
- Szkoła Podstawowa w Koziegłowach,
- Szkoła Podstawowa w Złotkowie.
2. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 919).
.CPV: 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
3. Podział zamówienia na części:
a) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych,
b) uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak możliwości podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę i jednorodność przedmiotu zamówienia. Taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
6. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 7 do oferty zawartej w SWZ, zobowiązania podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji ww. zamówienia.
7. Opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej zapewni Zamawiający, a Wykonawca w ramach usługi zapewni darmowy przejazd dla
6 opiekunek, po jednej opiekunce na każdej trasie. Zamawiający ustali na każdej trasie
z Wykonawcą miejsce, z którego Wykonawca zabierze opiekuna dla danej grupy uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów, opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając imbezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego.
8. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. Wykonawca opracuje optymalne trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 1 do SWZ.
9. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejscowości, w której uczeń wsiada, do danej szkoły - najpóźniej do godz. 7:55oraz ze szkoły do miejscowości w której uczeń wsiadał, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc siedzących) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów.
10. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wyjściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie.
11. Zamawiający wymaga, aby autobusy służące Wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia (wykazane w załączniku numer 5 do SWZ), nie były starsze niż 16 lat. Autobus zastępczy w przypadku awarii każdorazowo powinien spełniać parametry zbliżone/analogiczne do autobusu czasowo wyłączonego ze świadczenia usług (każdorazowo wymagana będzie zgoda Zamawiającego) i w żadnym przypadku nie może być starszy niż 16 lat.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca za przednią szybą autobusu umieszczał dodatkowo widoczną tablicę o treści „Przewóz uczniów”.
13. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w artykule 95 ustawy Pzp. W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu Pracy. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia (kierowcy) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.).
b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w lit. a), uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy § 7 - załącznik nr 9 do SWZ.
c) w celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych, lub zlecania odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego i inne), kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez Wykonawcę ustalonych warunków jego realizacji.
14. Przystanki muszą być zlokalizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w sposób zapewniający bezpieczeństwo dzieci i innych użytkowników drogi publicznej.
15. Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z zakładami odpowiedzialnymi za utrzymanie dróg na trasach dowozu w sprawach przejezdności i bezpiecznego stanu dróg, po których prowadzą trasy dowozu (zwłaszcza w okresie zimowym).
16. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu
z Zamawiającym – w sposób uwzględniający punktualne dotarcie uczniów na zajęcia i powrót po zajęciach w szkole.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zakupywanych biletów na poszczególnych trasach w poszczególnych miesiącach – w zależności od ilości dzieci korzystających z dowozów.
18. Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej – zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 z późn.zm).
Przewidywana ilość dni nauki w okresie od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r. -wynosi 187 dni.
19. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest w ramach udzielonego zamówienia zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
20. Okres realizacji zamówienia może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022 lub ich zawieszenia.
21. Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
22. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością pojazdów, zapewniającą dowóz wszystkich uczniów każdego dnia zajęć szkolnych, o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2021r., poz. 919).
23. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania autobusu rezerwowego i do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu.
24. Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przy uwzględnieniu nauczania zdalnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów zewnętrznych, skrócenia zajęć itp. Odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowią dodatkowych zadań i należy je wkalkulować w cenę biletu.
25. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla uczniów
na określonej trasie.
26. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
27. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia:
a) ilość uczniów: - od 1 wrzesień 2021 r. do 24 czerwca 2022 r.: dziennie – ok. 313 uczniów,
b) ilość dni dowozów w okresie od 1 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. - 187 dni,
Powyższe dane są danymi szacunkowymi i zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243444,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211564,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTORIA Paweł Waleriańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310110036

7.3.3) Ulica: Piotrkowice 22 b

7.3.4) Miejscowość: Ślesin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.