Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00059359/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości
w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 36 80 405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@radom.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radom.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f76b5e8a-9be9-4ad6-a2f4-a9f698e5b87c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa sprzątania i bieżącego utrzymywania czystościw budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f76b5e8a-9be9-4ad6-a2f4-a9f698e5b87c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051287/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059359
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 551492,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Radomiu.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ)– stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ oraz zgodnie z projektem umowy w sprawie zamówienia publicznego określonego w Załączniku Nr 6 do SWZ.
1. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot:
90910000-9 – Usługi sprzątania
Dodatkowe przedmioty:
90911200-8 – Usługi sprzątania budynków
90919200-4 – Usługi sprzątania biur
90911300-9 – Usługi czyszczenia okien
90620000-9 – Usługi odśnieżania
90914000-7 – Usługi sprzątania parkingów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684399,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Usługowe "WSCHÓD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430039147
7.3.3) Ulica: Szerokie 109 C
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWE "WSCHÓD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWE "WSCHÓD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2026-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - aparatu do znieczuleń
- Dostawa i montaż mebli do nowego budynku Prokuratury Rejonowej w Przysusze przy ul. 11 listopada
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - stół operacyjny z wyposażeniem.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - zakup Videonystagmografu z kalorymetrem
- Usługa szkolenia personelu sekcji zabezpieczenia wysokościowo - ratowniczej z układania i obsługi zasobników foteli wystrzeliwanych MK PL - 11B produkcji Martin Baker
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania przychodni zdrowia podległych Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-Włochy
- Na zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych na terenie RON Południe.
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Usługa utrzymania w czystości i przejezdności infrastruktury technicznej przy budynku biurowym Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.