Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00097666/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127169 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego kompaktora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260698163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janczyce 50
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzgok.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzgok.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego kompaktora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4219b8b-d81b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097666/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZGOK ZP.6.2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa używanego kompaktora” jest dostawa maszyny o następujących parametrach:
LP. Opis techniczny minimalnych parametrów kompaktora
1 Rok produkcji nie wcześniej niż 1999 rok
2 Przebieg nie większy niż 11.000 mtg
3 Ciężar roboczy- nie mniej niż 35 ton i nie więcej niż 40 ton
4 Układ jezdny
4.1 Dwie osie
4.2 Koła wyposażone w wymiennie kolce do zagęszczania odpadów
4.3 Wewnętrzny promień skrętu – nie więcej niż 3200mm
5 Silnik
5.1 Wysokoprężny
5.2 Moc silnika minimum 260kW
5.3. Chłodzony cieczą
5.4 Co najmniej 6 cylindrowy
6. Układ napędowy
6.1 Napęd hydrostatyczny
6.2 Ilość napędzanych kół zagęszczających- 4
7 Układ kierowniczy
7.1 Rodzaj układu kierowniczego: wahadłowo-przegubowy
7.2 Sterowanie układu kierowniczego - hydrauliczne
8 Układ hamulcowy
8.1 Hamulec podstawowy – roboczy: hydrostatyczny
8.2 Hamulec postojowy – mech./hydrostatyczny
8.3 Hamulec awaryjny – mech./hydrostatyczny
9 Kabina
9.1 Kabina po kapitalnym remoncie
9.2 Klimatyzacja
9.3 Ogrzewanie
10. Koła zagęszczające
10.1 Liczba zębów zagęszczających na kołach przednich – minimum 50 szt./koło
10.2 Liczba zębów zagęszczających na kołach tylnych – minimum 50 szt./koło
10.3 Szerokość zagęszczania po jednej stronie kół – minimum 1300 mm
11. Osprzęt roboczy
11.1 Lemiesz z nadstawką (kratownica)
11.2 Całkowita szerokość lemiesza – nie mniej niż 3700 mm
11.3 Wysokość lemiesza z nadstawką (kratownica) – nie mniej niż 1900mm
12. Wymiary i inne parametry techniczne
12.1 Długość z osprzętem – nie większa niż 8500 mm
12.2 Rozstaw osi nie więcej niż 3500 mm
12.3 Pojemność zbiornika paliwa- co najmniej 500 litrów
12.4 Prędkość jazdy na biegu roboczym – minimum 4 km/h przód,tył
13. Wymagania co do stanu technicznego maszyny
13.1 Brak luzu przegubu ramy
13.2 Brak luzu lemiesza
13.3 Zregenerowane siłowniki
13.4 Przewody hydrauliczne bez uszkodzeń
13.5 Zregenerowany układ skrętu
13.6 W pełni sprawna instalacja elektryczna
13.7 Na całej maszynie za wyjątkiem kół położony nowy lakier w kolorze żółtym
13.8 Kabina operatora po remoncie
13.9 Silnik po wymianie wszystkich filtrów i płynów eksploatacyjnych
13.10 Kompletny zestaw kolców na wszystkich kołach zagęszczających
14. Gwarancja na maszynę – 6 miesięcy
15. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej
16. Katalog części zamiennych w wersji papierowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 43315000-4 - Maszyny do zagęszczania gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrosprzęt Kukla Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868-17-67-183
7.3.3) Ulica: Łąkta Dolna 247
7.3.4) Miejscowość: Łąkta Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDROSPRZĘT KUKLA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HYDROSPRZĘT KUKLA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.