Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00050526/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków inspek. nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.„Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków inspek. nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.„Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f514a4e-68b8-4576-bf10-1573b08f53ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037548/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Kompl. odpłatne pełnienie obowią. inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji dotyczących zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00050526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8659,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu postępowania i zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji dotyczących zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)”.
1. Zakres robót budowlanych:
- zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na odcinku około 700 m wzdłuż drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 401/3, 409/11, 409/10, 409/20, 403/5, 409/4, 409/22, 409/2, 403/2 w Szczawniku
- roboty ziemne (w tym ręczne oraz przewiert);
- relokacja 5 szt. słupów latarni hybrydowych w trzy nowe lokalizacje: (lokalizacja I: dz. ew. 410 obr. Szczawnik – 1 szt., lokalizacja II: dz. ew. nr 422/18 obr. Szczawnik – 2 szt., lokalizacja nr III: dz. ew. nr 300/2 obr. Szczawnik – 2 szt.) wraz wykonaniem, uzgodnieniem i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa na lokalizację 5 słupów na ww. działkach drogowych będących własnością MiGU Muszyna.
- Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany docelowej lokalizacji słupów, przy założeniu, że będą to maksymalnie trzy lokalizacje dla 5 słupów.
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 25 szt. (20 słupów – materiał inwestora, 5 szt. materiał wykonawcy, słupy zakupione przez wykonawcę muszą być tożsame ze słupami posiadanymi przez Zamawiającego celem zachowania spójności estetycznej)
- montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych na słupach – 25 szt. zgodnych z opisem i rysunkiem (oprawy z gniazdem Zagha), wysięgniki zakupione przez wykonawcę muszą być tożsame z wysięgnikami posiadanymi przez Zamawiającego celem zachowania spójności estetycznej);
- montaż skrzynki oświetlenia ulicznego;
- przyłączenie do sieci energetycznej;
- badania i pomiary instalacji;
2. Wykonawca przyjmuje do realizacji przedmiotowe zadanie w zakresie przewidzianym przepisami w szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zadanie dotyczy wykonywania nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres rzeczowy określa przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6757,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9298,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6757,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Katra ElektrykNS ul. Lachów Sądeckich 42 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525758041
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6757,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej do przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku KPUS w Bydgoszczy
- Nadzór inwestorski w ramach zadania "Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie Parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów - ul. Słoneczna w Dębicy"
- "Roboty budowlane przy balustradzie na chodniku obronnym muru miejskiego w Szydłowie"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kukułek w Sosnowcu".
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa kompleksu wodno-rekreacyjnego i edukacyjnego w Mikołajkach"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.