Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00650423/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00662555/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie licencji oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łańcut
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Sobieskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f19ab1a1-528b-4b2c-a82e-11443fc4e47d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie licencji oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f19ab1a1-528b-4b2c-a82e-11443fc4e47d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051377/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa i wdrożenie licencji oprogramowania wraz z przeprowadzeniem niezbędnych szkoleń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, PriorytetFEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.02 Cyfryzacja w ramach realizacji projektu pn. „Rozwój e-usług publicznych świadczonych na terenie Miasta Łańcuta2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WFZ.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa licencji na system operacyjny do serwerów, licencji na system do wirtualizacji, licencji na system do backup, licencji na system antywirusowy:a) Dostawa licencji na system operacyjny do serwerów (2 szt.);
b) Dostawa licencji na system do wirtualizacji (1 szt.);
c) Dostawa licencji na system backup (1 szt.);
d) Dostawa licencji na program antywirusowy (150 szt.).
Dostawa powyższego oprogramowania obejmuje jego dostawę i wdrożenie
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 228534 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa licencji dla zapory sieciowej UTM oraz licencji na oprogramowanie do zbierania i przechowywania logów z urządzeń UTM:a) Dostawa licencji zapory sieciowej UTM (2 szt.);
b) Dostawa licencji oprogramowania do zbierania i przechowywania logów z urządzeń UTM (1 szt.).
Dostawa powyższego oprogramowania obejmuje jego dostawę i wdrożenie
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 169430 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383452,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-01-39-539
7.3.3) Ulica: Kopaczewskiego
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-225
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130999,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314449,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130999,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&B Prosta Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980276723
7.3.3) Ulica: Walentego Roździeńskiego
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130999,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW MUZEUM - ZAMEK W ŁAŃCUCIE W ROKU 2026
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW MUZEUM - ZAMEK W ŁAŃCUCIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY W KOSINIE - /DROGI WEWNĘTRZNE, PARKINGI/
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych" - na terenie Gminy Markowa.
- Przebudowa pomieszczeń wraz z dostosowaniem budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania systemu SIEM wraz z modułem SOAR, wdrożenie i konfiguracja systemu SIEM, wdrożenie i konfiguracja modułu SOAR na okres 12 msc. oraz dostawę urządzenia UTM
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach" - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Mętkowie, Szkoła Podstawowa w Zagórzu
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektów "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie", "Podniesi(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.