eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz271.1.2025 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy Pruszcz na rok 2025 z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
271.1.2025 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy Pruszcz na rok 2025 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Pruszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092944117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525624308

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cus-pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cus-pruszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31cb2898-8a69-420f-b995-55c7bab0bfb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

271.1.2025 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy Pruszcz na rok 2025 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31cb2898-8a69-420f-b995-55c7bab0bfb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041058/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Swiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy Pruszcz na rok 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 309000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie terapii pedagogicznej, terapii psychologiczno-pedagogicznej, terapii logopedycznej, terapii neurologopedycznej w ilości ok. 2000 godzin dla ok. 17 świadczeniobiorców w okresie od …. lutego 2025 r. do dnia 27 grudnia 2025 r.
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi mogą być świadczone od poniedziałku do soboty, oprócz świąt przypadających w te dni w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby, której przyznano pomoc w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych w godzinach od 8:00 do 20:00. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina usługi to 60 minut. Czas jednej godziny wykonania specjalistycznych usług opiekuńczych nie obejmuje czasu dojścia lub dojazdu do świadczeniobiorcy, ani powrotu po wykonanej usłudze.

Szczegóły zamówienia określono w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 222000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie terapii ruchowej lub rehabilitacji ruchowej w ilości ok. 750 godzin dla ok. 8 świadczeniobiorców w okresie od …. lutego 2025 r. do dnia 27 grudnia 2025 r.
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi mogą być świadczone od poniedziałku do soboty, oprócz świąt przypadających w te dni w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby, której przyznano pomoc w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych w godzinach od 8:00 do 20:00. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina usługi to 60 minut. Czas jednej godziny wykonania specjalistycznych usług opiekuńczych nie obejmuje czasu dojścia lub dojazdu do świadczeniobiorcy, ani powrotu po wykonanej usłudze.

Szczegóły zamówienia określono w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 87000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257980 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „SOL-MED.” Michał Sobolewski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761970578

7.3.3) Ulica: ul. Główna 22,

7.3.4) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-330

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104992,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104992,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „SOL-MED.” Michał Sobolewski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761970578

7.3.3) Ulica: ul. Główna 22,

7.3.4) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-330

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104992,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.