eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRoboty i usługi w zakresie obiektów inżynierskich 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty i usługi w zakresie obiektów inżynierskich 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty i usługi w zakresie obiektów inżynierskich 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10867e90-a502-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.14.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1463295,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, remonty cząstkowe oraz prace konserwacyjne i porządkowe zapewniające należyty stan techniczny obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie Rzeszowa, które będą polegały w zależności od potrzeb na:
­- rozebraniu przepustów, bitumicznego przykrycia dylatacyjnego, nawierzchni z żywic epoksydowych, balustrad, jezdni mostu drewnianego - materiał z rozbiórek do utylizacji – 5 m3,
­-robotach ziemnych, humusowaniu z obsianiem skarp, plantowaniu poboczy, skarp
i zieleńców wraz z obsianiem trawą – 50 m3,
­-przygotowaniu wraz z montażem zbrojenia - pręty o śr. 8 - 16 mm, wykonaniu deskowania tradycyjnego wraz z betonowaniem elementów betonem C8/10 lub C25/30 – 5 m3,
­-torkretowaniu powierzchni płaskich – 1 m3,
­-przygotowaniu powierzchni betonowych pod izolację przez szlifowanie i oczyszczenie – 1 m2,
­-czyszczeniu ręcznym konstrukcji stalowych do II st. czystości – 100 m2,
­-wykonaniu części przelotowej przepustów z rur żelbetowych Ø40-150 cm lub z rur PCV średnicy od Ø30 do Ø100, kl. obc. A – 30 m,
­-przełożeniu i/lub wykonaniu części przelotowej przepustów drogowych rurowych, materiał Inwestora – 5 m,
­-wykonaniu ścianek czołowych przepustów z betonu dla przepustów Ø30-150 cm wraz
z wykonaniem deskowania, zbrojenia lub z gotowych elementów prefabrykowanych – 6 m3,
­-wykonaniu studzienek ściekowych Ø50 z osadnikiem bez syfonu wraz
z przykanalikami z rur PVC o średnicy 20 cm.- 5 szt.,
­-wykonaniu wpustu ściekowego (wpust żeliwny + pokrywa żelbetowa + pierścień odciążający), klasa D400 – 5 kpl.,
­-wykonaniu i ustawieniu balustrad z rur stalowych lub płaskowników – 20 m,
­-malowaniu powierzchni ściennych – 500 m2,
­-zabezpieczeniu powierzchni betonowych przed graffiti – 10 m2,
­-zabezpieczeniu antykorozyjne oczyszczonego zbrojenia – 10 m,
­-dwukrotnej impregnacji drewna w istniejących mostach – 100 m2,
­-wykonaniu izolacji dwuwarstwowej powłokowej bitumicznej wykonywanej na zimno – 5 m2,
­-wykonaniu warstwy szczepnej oraz ręczne uzupełnienie ubytków zaprawami PCC – 250 m2,
­-malowaniu elementów konstrukcji obiektów, poręczy metalowych i balustrad po oczyszczeniu i zagruntowaniu – 100 m2,
­-konserwacji łożysk – 15 szt.,
­-wypełnieniu szczelin dylatacyjnych z trwale elastycznej masy na bazie poliuretanu – 50 m,
­-wykonaniu nowych dylatacji bitumicznych szer. do 50cm – 5 m,
­-wymianie podkładu drewnianego jezdni lub chodników (z desek lub bali) – 5 m3,
­-wykonaniu guzkowatych pasów ostrzegawczych dla niewidomych – 5 m2,
­-wykonaniu nawierzchni antypoślizgowej z mas chemoutwardzalnych, żywic epoksydowych – 30 m2,
­-zamontowaniu płyty prowadzącej dla osób niewidomych typu "BRAJL" 60x50 cm – 5 szt.,
­-wykonaniu zabezpieczenia przeciw ptakom w postaci siatki polietylenowej lub zapór szpilkowych – 10 m2,
­-wzmocnieniu powierzchni skarp geosyntetykami – 10 m2,
­-przełożeniu umocnienia skarp płytami ażurowymi 60x40x10, odwodnienia liniowego z gotowych elementów, dna lub/i skarp rowu płytkami betonowymi chodnikowymi 50x50x7 – 100 m2,
­-umocnieniu skarp płytami ażurowymi 60x40x10, dna lub/i skarp rowu płytkami betonowymi chodnikowymi z odzysku 50x50x7, dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi – 230 m2,
­-wykonaniu odwodnienia liniowego z gotowych elementów z rusztem żeliwnym – 5 m,
2) prace porządkowe oraz konserwacyjne:
­-myciu balustrad i barier ochronnych – 2000 m,
­-spryskaniem środkiem chwastobójczym po uprzednim skoszeniu trawy na stożkach – 100 m2,
­-koszeniu traw i roślinności – 10000 m2,
­-oczyszczeniu przepustów grub. namułu do 50% jego średnicy, odwodnienia liniowego, kanalizacji deszczowej pojazdem typu "WUKO", dna stawów, basenów oraz przestrzeni podobiektowej mechanicznie lub ręcznie, urządzeń dylatacyjnych, wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej - materiał z oczyszczenia do utylizacji – 50 m,
­-czyszczeniu powierzchni schodów, ścian, elewacji, gzymsów, konstrukcji obiektów mostowych wodą pod ciśnieniem – 500 m2,
­-oczyszczaniu rowów nieumocnionych z profilowaniem dna i skarp oraz umocnionych płytkami betonowymi, płytami ażurowymi lub korytkami prefabrykowanymi wraz z wywozem urobku do utylizacji – 2950 m,
­-ścinaniu poboczy mechanicznie wraz z wywozem urobku do utylizacji – 2000 m2,
­-geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza – 5 kpl.,
­-transporcie materiałów budowlanych wraz z załadunkiem i rozładunkiem do 25 km – 10 m3.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót,
2 projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, z ceną 1 662 290,88 zł brutto (wraz z ceną zamówienia w ramach opcji).
W związku z tym, że Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 600 000,00 zł brutto, a cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.