eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaZorganizowanie i przeprowadzenie 4 dniowego wyjazdu terapeutycznego w roku 2025 w ramach projektu pn. "Rodzina, Rozwój - Przyszłość"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 dniowego wyjazdu terapeutycznego w roku 2025 w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: W ŁĘCZYCY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472193677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 62 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprleczyca@idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprleczyca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d48d64c-39a7-47a4-9e9c-eba819c23a14

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 dniowego wyjazdu terapeutycznego w roku 2025 w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d48d64c-39a7-47a4-9e9c-eba819c23a14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036693/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 dniowego wyjazdu terapeutycznego w roku 2025 w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rodzina, Rozwój – Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 203616 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50904 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 4 dniowego wyjazdu terapeutycznego w roku 2025, zgodnie z założeniami projektu pn. „Rodzina, Rozwój – Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".
Miejsce realizacji zamówienia:
atrakcyjna górska miejscowość, wypoczynkowo-turystyczna w Polsce
Termin wykonania zamówienia:
- 17 lutego - 2 marca 2025 - okres ferii zimowych dla województwa .
Konkretny termin wyjazdu Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania.
Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z zapisu art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U z 2024 r. poz.560 ze zm.) Zamawiający nie dopuszcza do realizacji osoby figurujące w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym (KRK) w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art.189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii ( Dz.U. z 2023r. poz. 1939 ze zm.) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁACZNIK NR 6 DO SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C.M.T. Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751485337

7.3.3) Ulica: ul. Sztygarów 17

7.3.4) Miejscowość: JAWORZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-17 do 2025-03-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.