Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00620309/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie miasta Chełmży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (56) 675 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f6c73cb-1545-4499-accd-20fa5fdb347d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie miasta Chełmży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f6c73cb-1545-4499-accd-20fa5fdb347d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042878/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Oczyszczanie miasta Chełmży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia „Oczyszczanie miasta Chełmży w 2025 roku” obejmuje w szczególności oczyszczanie ulic, placów, chodników oraz innych terenów zlokalizowanych na terenie miasta Chełmży, a także dostawę i opróżnianie koszy ulicznych oraz obsługę i nadzór nad dystrybutorami pakietów do sprzątania po psach.
Czynności związane z oczyszczaniem miasta obejmują m. in.:
I) sprzątanie, zamiatanie ulic, placów, chodników, ścieżek rowerowych oraz innych terenów:
- w tym usuwanie wszelkiego rodzaju odpadów, zanieczyszczeń, zabrudzeń i zmiotek powstałych z bieżącego użytkowania,
- oczyszczanie z gałęzi, błota, piasku, gruzu, liści, chwastów, odchodów i zwłok zwierzęcych, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych oraz innych zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów powierzonych do utrzymania,
- utylizacja zwłok zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
II) dostarczanie, ustawianie i systematyczne opróżnianie koszy ulicznych:
- w tym dodatkowe opróżnianie kosztów w przypadku wystąpienia sytuacji przepełnienia koszów ulicznych po godzinie ich opróżnienia,
- malowanie i naprawa lub wymiana koszy w przypadku wystąpienia kradzieży lub ich zniszczenia,
- utylizacja odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
III) koszenie terenów
IV) obsługę i nadzór nad dystrybutorami pakietów do sprzątania po psach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871097485
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 1
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Zmiana sposobu użytkowania budynku kotłowni na centrum aktywności lokalnej w Kozłowie
- Zaprojektowanie,wykonanie robót budowlanych i uzyskanie niezbędnych decyzji związanych z realizacją zadania pn:Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024"dofinansowanego zFunduszuRozwoju Kultury Fizycznej
- Przywrócenie pierwotnych parametrów ostrogi OS 2/608 na rzece Wiśle w miejscowości Kępa Polska, gm. Bodzanów, pow. płocki."
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze w Rumi".
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ UL. CICHA W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.