Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365914881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 1
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-97-72
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215 -95-37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdm.pabianice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c86a0c15-094c-416d-9258-e6b0d8f042a21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c86a0c15-094c-416d-9258-e6b0d8f042a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072086/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZDM/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 999783,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianic według poniższego wykazu:a) ul. Smugowa o powierzchni chodników ok. 190 m2
b) ul. Podleśna o powierzchni chodników ok. 400 m2
c) ul. Gawrońska o powierzchni chodników i miejsc postojowych ok. 538 m2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 451992,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianic według poniższego wykazu:a) ul. Baczyńskiego o powierzchni chodników i miejsc postojowych ok. 396 m2
b) ul. Cicha (Orla - Moniuszki) o powierzchni chodników i miejsc postojowych ok. 320 m2
c) ul. Cicha (JP II - Orla) o powierzchni chodników i zjazdów ok. 477 m2
d) ul. Toruńska o powierzchni chodników ok. 400 m2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 547791,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 02.08.2024 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2024/BZP 00481331, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 500.000,00 złotych brutto,
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.09.2024 roku – w odniesieniu do obu części przedmiotu zamówienia - nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 02.08.2024 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2024/BZP 00481331, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 769.212,00 złotych brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.09.2024 roku – w odniesieniu do obu części przedmiotu zamówienia - nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont drogi powiatowej nr 3301E
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu"
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich wieprzowych i drobiowych
- Dostawa implantów ortopedycznych dla PCM Sp. z o. o.
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu na potrzeby CO i CWU w oparciu o kotły gazowe w budynku przy ul. św. Jana 39 w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie pobocza, budowa chodnika i miejsc parkingowych
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 998,00 m w m. Ratoszyn Drugi, gmina Chodel
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Głogów Małopolski - 3 zadania
- Adaptacja na potrzeby żłobka części budynku i zagospodarowanie terenu wokół budynku
- Budowa ul. Słoneczne Wzgórze wraz z oświetleniem
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Wysoka
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.