Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup masy asfaltobetonowej do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w Zawierciu na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polska 21
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b38e0242-cbd0-466c-be9a-2758f5e8b7311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup masy asfaltobetonowej do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w Zawierciu na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b38e0242-cbd0-466c-be9a-2758f5e8b731
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup (odbiór własny u wytwórcy) przez Zamawiającego masy asfaltobetonowej z betonu asfaltowego AC 11S do ruchu KR1-2 rozkładanej ręcznie na gorąco, warstwa ścieralna zgodna z normami PN-EN 13108-1, PN-EN 13108-21 (lub równoważnymi) i wytycznymi WT-2 2014 - część I Mieszanki mineralno-asfaltowe, do bieżącego utrzymania dróg gminnych i remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych.
2. Transport zapewnia Zamawiający.
3. Ilość - do 600 ton w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się odbierać minimum 5 ton masy jednorazowo. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający ustala minimalną wielkość przedmiotu zamówienia w ilości 300 ton, co gwarantuje Wykonawcy zakup masy w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia.
4. Miejsce odbioru masy asfaltobetonowej musi się znajdować w odległości do 60 km od siedziby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu przy ul. Polskiej 21. Odległość winna być liczona wg systemu internetowego: http://maps.google.pl/
5. Wykonawca zobowiązany jest do wydania masy asfaltobetonowej, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a o jej odbiorze Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem (zamówienia będą składane maksymalnie do godz. 14.00). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionej masy w danym dniu zgłaszając zamówienie dodatkowej ilości masy telefonicznie do wskazanego pracownika wytwórni w dniu odbioru masy.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wydał Zamawiającemu mieszankę od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 15:00 zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego na zasadach określonych w ust. 5.
7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z obowiązującymi normami.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania próbek przy odbiorze masy na wytwórni. O fakcie pobrania próbki Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu jej pobrania. W przypadku gdy wyniki z badań nie będą spełniać wytycznych z receptury Wykonawca będzie pokrywał koszty badań i będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych.
9. Wykonawca winien posiadać certyfikowany system Zakładowej Kontroli Produkcji (zwany dalej ZKP) do każdego miejsca produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej. Certyfikat ZKP powinien być aktualny i dotyczyć Wytwórni Masy Asfaltowej, w której masa jest produkowana. Certyfikat i wszelkie dokumenty dotyczące ZKP muszą być udostępnione na żądanie Zamawiającemu.
10. W przypadku awarii lub przerw w pracy wytwórni Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość odbioru przedmiotu zamówienia, w innej wytwórni (zwanej dalej wytwórnia zastępczą) znajdującej się w promieniu do 60 km od siedziby Zamawiającego. Wytwórnia zastępcza będzie zobowiązana do udostępnienia przedmiotu zamówienia do odbioru na zasadach określonych w umowie między Zamawiającym w Wykonawcą. Wskazanie zostanie dokonane niezwłocznie po stwierdzeniu awarii bądź przestoju w pracy wytwórni Wykonawcy wskazanej w ofercie, na adres e-mail sekretariat@pukzawiercie.pl i telefonicznie.
11. Jeżeli dojazd do wytwórni zastępczej wiąże się dla Zamawiającego z wyższymi kosztami niż dojazd do wytwórni Wykonawcy wskazanej w ofercie (np. większa ilość km do przejechania, konieczność poniesienia kosztów elektronicznego systemu poboru opłaty Viatoll) Zamawiający obciąży Wykonawcę różnicą w cenie transportu.
12. Dopełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są projektowane postanowienia umowne, zwane dalej PPU, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
13. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
44113600-1 - Bitum i asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-19-76-237
7.3.3) Ulica: ul. Siemianowicka 52d,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-301
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn" Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część nr 1: "Remont chodników w ulicy Piłsudskiego w Zawierciu". Część nr 2: "Remont kapitalny chodników w ulicy Uskok (po stronie numerów parzystych - prawostronny) w Zawierciu".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1701S ul. Blanowska na cieku Strumień - sporządzenie dokumentacji"
- Dostawa żywności: mięso i wędliny
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
- Zakup i dostawa materiałów drogowych w ramach realizacji inwestycji Budowa drogi na Osiedlu Kresowym w Kamionkach (gmina Kórnik)
- Dostawa płyt drogowych (YOMB) w ilości 5 700 szt.
- Dostawa emulsji asfaltowej na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- Sukcesywna dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.