Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00080421/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kluki oraz jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 88
1.5.2.) Miejscowość: Kluki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kluki.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kluki oraz jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea65e6df-988d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037454/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kluki oraz jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070317/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kluki oraz jednostek podległych”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868, 1093, 1505, 1642,1873), wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz załącznikiem nr 1 do SWZ.
Zamawiający działa w imieniu własnym oraz jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Gmina Kluki oraz podległe jednostki zawrą oddzielne umowy wnikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że: procedura wyboru dostawcy energii elektrycznej w formie zamówienia publicznego odbywa się po raz kolejny; zawarł umowę sprzedaży energii elektrycznej z Elektra S.A. oraz umowy świadczenia usługi dystrybucji z PGE Dystrybucja S. A.; wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane o PPE w formie elektronicznej.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r. wynosi 749 982 kWh - zał. nr 1 do SWZ.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo—rozliczeniowych. Dostawca energii zobowiązany jest posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektu Zamawiającego, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, na czas nie krótszy niż do 31.12.2022 r. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb z tym, że niezależnie od jego wielkości Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w postępowaniu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, wskazana w Załączniku nr 1 do SWZ, w szczególności spowodowanego zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE albo parametrów technicznych PPE.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości PPE, która wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi lub z powstania nowych PPE. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tych samych stawek rozliczeniowych, jakie zostały zaoferowane w ofercie Wykonawcy, a koniec okresu umowy zawieranej dla nowego punktu będzie taki sam jak termin zakończenia dostaw dla już istniejących punktów. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca dokona zgłoszenia umowy do OSD w imieniu własnym i Zamawiającego na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, celem przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skutecznego zgłoszenia oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów i ich złożenie u OSD w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868, 1505, 1642,1873) rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744169,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172323,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744169,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262725362
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744169,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.