Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00138724/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-10
- 2025/BZP 00141359/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00197581/01 - Wynik z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Nowe drzewa i krzewy dla Pragi"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011312165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wenantego Burdzińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zptp@um.warszwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zptp.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Nowe drzewa i krzewy dla Pragi"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dee28f8d-51a2-483e-83ed-6d87a13908c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023751/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie nasadzeń w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2025 r. pn. "Nowe drzewa i krzewy dla Pragi"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zptp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zptp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO dostępne są w rozdziale I pkt 8.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO dostępne są w rozdziale I pkt 8.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPTP-ZP.271.2.2.2025 (TP)
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Nowe drzewa i krzewy dla Pragi”. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach:
1) I etap obejmuje zakup, transport, posadzenie drzew i krzewów według lokalizacji wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia.
2) II etap obejmuje utrzymanie i pielęgnację posadzonych drzew i krzewów.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia
określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu usług takich jak w zamówieniu podstawowym (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia), wykonanych w tej samej technologii i w tych samych standardach, w innej lokalizacji na terenie Dzielnicy Praga – Północ m.st. Warszawy.
2) Wartość zamówień, o których mowa w punkcie 1), nie przekroczy 100 000,00 zł netto.
3) Jeśli po rozstrzygnięciu postępowania zaistnieje potrzeba udzielenia dodatkowego zamówienia, zostanie przeprowadzona procedura właściwa dla zamówienia z wolnej ręki w zgodzie z przesłanką zawartą w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4) Zamawiający udzieli zamówienia na warunkach analogicznych do opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej przez komisję przetargową.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Doświadczenia wykonawcy,
2) Osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Ad. 1) Minimalne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 usługi, każda obejmująca swoim zakresem sadzenie
drzew i krzewów o wartości minimum 340 000,00 zł brutto.
Wykazując spełnienie warunku należy mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust. 3 i art. 118 ust. 2 ustawy Pzp.
Ad. 2) Minimalne wymagania dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Za spełniającego warunek udziału w postępowaniu, w zakresie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia,
Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia jako kierownik prac oraz posiadająca:
- wykształcenie wyższe o kierunku ogrodnictwo lub pokrewne,
- doświadczenie zawodowe. Pod pojęciem posiadania doświadczenia zawodowego zamawiający rozumie udział w roli kierownika prac w realizacji co najmniej 3 usług obejmujących utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni w tym zieleni wysokiej w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
- ukończony kurs inspektora nadzoru terenów zieleni lub kurs równoważny
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -wykaz osób stanowi załącznik nr 7
do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca załącza:1) Formularz cenowy, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1a do SWZ.
2) Potwierdzenie wniesienia wadium/wadium.
3) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SWZ. - (jeśli dotyczy).
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o treści zgodnej z art. 118 ust. 4 ustawy (jeśli dotyczy) – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium wkwocie: 5 000 zł
2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w:
a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego -Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ 461030 1508 0000 0005 5088 9013
z dopiskiem: Wadium - nr postępowania: ZPTP-ZP.271.2.2.2025 (TP).
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.
5) Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt2 lit.-d, wykonawca przekazuje
zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w rozdziale II pkt 13 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego dostępna pod adresem: https://zptp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-09
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
- Zwalczanie inwazyjnych gatunków obcych II- rdestowca sachalińskiego, nawłoci późnej i kanadyjskiej oraz rudbekii nagiej na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego w 2025 r.
- "Transgraniczne zintegrowanie turystyki rowerowej, kolejowej i wodnej w regionie przejść granicznych Coschen-Żytowań oraz Guben-Gubin"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Dziennym w Skoczowie, filia w Międzyświeciu, 43-430 Międzyświeć ul. Malinowa 2 w ramach zadania inwestycyjnego: "Aktywne place zabaw 2025"
- Zagospodarowanie działki gminnej w Nowostawach Górnych
- Zagospodarowanie terenu przy budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie ul. Wojska Polskiego 16 w zakresie budowy bulodromu, placu do gry w koszykówkę, wymiany części istniejącej nawierzchni
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.