Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00058232/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na terenie gminy Goszczanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goszczanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaliska
1.5.2.) Miejscowość: Goszczanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 829 82 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@goszczanow.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goszczanow.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f880e66b-9ca4-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg na terenie gminy Goszczanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f880e66b-9ca4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033926/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dróg na terenie gminy Goszczanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPFZ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja pn.: „Budowa dróg na terenie gminy Goszczanów”, dotyczy budowy dwóch dróg znajdujących się na terenie Gminy Goszczanów. Pierwsza droga znajduje się w miejscowości Wola Tłomakowa i polega na jej przebudowie. Przebudowywana droga łączy miejscowość Wola Tłomakowa z miejscowością Trzebienie (gmina Lisków, powiat kaliski). Teren przyległy do drogi stanowią głównie pola uprawne, pojedyncze gospodarstwa rolne i budynki jednorodzinne (zabudowa rozproszona). Trasa nie przebiega przez tereny leśne, łąki, itp. Droga na całej długości opracowania posiada nawierzchnię gruntową utwardzoną tłuczniem kamiennym.
Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.:
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej;
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego;
- budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych (kruszywo lub nawierzchnia bitumiczna),
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektowaną drogą,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wykonanie elementów odwodnienia drogowego
- wykonanie nasadzeń zastępczych.
Szczegółowy zakres robót dla tej drogi określają: projekt budowlany, STWiORB, przedmiar robót.
Druga droga polega na rozbudowie drogi gminnej nr 114418E w miejscowości Chlewo. Zadanie polega na opracowaniu dokumentacji projektowej branży drogowej, branży elektroenergetycznej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID), pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem tychże decyzji oraz uzyskaniem innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania w zakresie rozbudowy drogi gminnej nr 114418E w miejscowości Chlewo oraz wykonaniu robót budowlanych branży drogowej i elektroenergetycznej na omawianym odcinku w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz odpowiednie przepisy prawa.
Wykonawca jest zobowiązany opracować projekty budowlane, wykonawcze, projekt stałej oraz czasowej organizacji ruchu, przedmiary robót oraz dostosować założenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do załączonych warunków a także wybudować i oddać do użytkowania drogę zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
Zamawiający udostępni Wykonawcy: uzgodnienie dotyczące sieci telekomunikacyjnej, warunki usunięcia kolizji dotyczące sieci elektroenergetycznej oraz pozwolenie wodnoprawne, przygotowane numeryczne mapy do celów projektowych, dokumentację geotechniczną.
Wykonawca jest także zobowiązany przygotować projekty podziałów nieruchomości, projekt likwidacji kolizji energetycznej, decyzji ZRID oraz wszelkich innych decyzji i uzgodnień.
Materiały do wniosków należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji 7 dni przed planowanym złożeniem wniosku. Uwagi Zamawiającego zostaną wprowadzone w ciągu 7 dni od dnia przekazania uwag.
Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym, Wykonawca w ramach ceny oferty, zaprojektuje i wykona następujące roboty budowlane:
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni,
- przebudowę skrzyżowań wraz z organizacją ruchu,
- przebudowę oraz budowę zjazdów,
- budowę chodników i ciągów pieszych,
- budowę elementów ulic (krawężniki, oporniki, obrzeża),
- budowę kanalizacji deszczowej,
- przebudowę sieci elektroenergetycznej,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- elementy ochrony środowiska,
- zabezpieczenie i przebudowę istniejących urządzeń obcych zgodnie z warunkami technicznymi ich właścicieli (warunki techniczne uzyskano na etapie PFU),
- wykonanie rowów przydrożnych wraz z odcinkowym zarurowaniem,
- wycinkę kolidujących drzew i krzewów oraz ewentualne nasadzenia zastępcze,
- wyplantowanie terenu i obsianie trawą,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie i zgłoszenia zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej,
- ewentualne archeologiczne badania powierzchniowo-sondażowe (w przypadku zarejestrowania obiektów archeologicznych należy przeprowadzić wyprzedzające inwestycję badania wykopaliskowe),
- ewentualne uzyskanie pozwolenia od Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wszystkie badania,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres robót określają: program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000016,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000016,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000016,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250034554
7.3.3) Ulica: ul. Polna 29
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla drogi.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000016,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.