eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina z podziałem na trzy części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina z podziałem na trzy części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48 746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina z podziałem na trzy części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5835aed2-8b15-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013496/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania Cyfrowy Rozwój Dzierżoniowa – projekt Cyfrowa Gmina z podziałem na 3 części zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy „Cyfrowa gmina”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054641/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 773384,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina z podziałem na trzy części:
Część 1: Dostawa Stacji Roboczych i Monitorów (110 szt.).
Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy „Cyfrowa gmina”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 28 do SWZ.

3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy,
2) dostawa przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych,
3) przekazywania jednostkom organizacyjnym Zamawiającego dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy (dla części 1 zamówienia: załącznik nr 9 do SWZ). Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego jednostkom organizacyjnym Zamawiającego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim,
4) przekazywanie protokołów częściowych przekazania sprzętu jednostkom organizacyjnym Zamawiającego (wg. wzoru będącego załącznikiem nr 2 do projektu umowy ) Zamawiającemu.

4. Sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego i jednostek mu podległych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy) z:
1) kartami gwarancyjnymi,
2) instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

5. Dostarczony sprzęt musi zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega).

6. Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia oświadczenia potwierdzającego, iż oferowana licencja systemu operacyjnego pochodzi z legalnego źródła i została zakupiona na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W oświadczeniu wymagane jest podanie numerów licencji dostarczanych systemów operacyjnych.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność oprogramowania poprzez zwrócenie się do przedstawiciela producenta oprogramowania z prośbą o weryfikację.

8. Wykonawca na dwa dni przed zaplanowaną dostawą poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy Sprzętu do siedziby danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego.

9. Wykonawca w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia: załącznik nr 1 do SWZ, musi dokładnie wskazać model, kod producenta, który pozwoli określić zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z oczekiwaniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 454051,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina z podziałem na trzy części:
Część 2: Dostawa Laptopów (40 szt.).
Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy „Cyfrowa gmina”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 28 do SWZ.

3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy,
2) dostawa przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych,
3) przekazywania jednostkom organizacyjnym Zamawiającego dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy (dla części 2 zamówienia: załącznik nr 18 do SWZ). Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego jednostkom organizacyjnym Zamawiającego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim,
4) przekazywanie protokołów częściowych przekazania sprzętu jednostkom organizacyjnym Zamawiającego (wg. wzoru będącego załącznikiem nr 2 do projektu umowy ) Zamawiającemu.

4. Sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego i jednostek mu podległych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy) z:
1) kartami gwarancyjnymi,
2) instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

5. Dostarczony sprzęt musi zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega).

6. Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia oświadczenia potwierdzającego, iż oferowana licencja systemu operacyjnego pochodzi z legalnego źródła i została zakupiona na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W oświadczeniu wymagane jest podanie numerów licencji dostarczanych systemów operacyjnych.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność oprogramowania poprzez zwrócenie się do przedstawiciela producenta oprogramowania z prośbą o weryfikację.

8. Wykonawca na dwa dni przed zaplanowaną dostawą poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy Sprzętu do siedziby danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego.

9. Wykonawca w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia: załącznik nr 10 do SWZ, musi dokładnie wskazać model, kod producenta, który pozwoli określić zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z oczekiwaniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 192666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu informatycznego w ramach realizacji konkursu grantowego Cyfrowa Gmina z podziałem na trzy części: Część 3: Dostawa Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych (19 szt.), Urządzeń wielofunkcyjnych mono (8 szt.) skanera (1 szt.) i switcha (1 szt.).
Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy „Cyfrowa gmina”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 28 do SWZ.

3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy,
2) dostawa przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych,
3) przekazywania jednostkom organizacyjnym Zamawiającego dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy (dla części 3 zamówienia: załącznik nr 27 do SWZ). Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego jednostkom organizacyjnym Zamawiającego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim,
4) przekazywanie protokołów częściowych przekazania sprzętu jednostkom organizacyjnym Zamawiającego (wg. wzoru będącego załącznikiem nr 2 do projektu umowy ) Zamawiającemu.

4. Sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego i jednostek mu podległych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy) z:
1) kartami gwarancyjnymi,
2) instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
3) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

5. Dostarczony sprzęt musi zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega).


6. Wykonawca na dwa dni przed zaplanowaną dostawą poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie dostawy Sprzętu do siedziby danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego.

7. Wykonawca w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia: załącznik nr 19 do SWZ, musi dokładnie wskazać model, kod producenta, który pozwoli określić zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z oczekiwaniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 126666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583819,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583819,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583819,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solarens Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522210267

7.3.3) Ulica: Czerwonych Beretów 14/6u-74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-910

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583819,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233650,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233650,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233650,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solarens Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522210267

7.3.3) Ulica: Czerwonych Beretów 14/6u-74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-910

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233650,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w części 3 zamówienia, gdyż jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
W postępowaniu jedyną ofertę złożył Wykonawca - PERCEPTUS Sp. z o.o., ul. Nowy Kisielin-Antoniego Wysockiego 10, 66-002 Zielona Góra. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3 zamówienia wobec braku ofert niepodgalających odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.