eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówUsługi cateringu, edukacyjne i społeczne wraz z dostarczeniem sprzętu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126219 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringu, edukacyjne i społeczne wraz z dostarczeniem sprzętu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005311070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops_czluchow1@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mopsczluchow.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mopsczluchow.org.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringu, edukacyjne i społeczne wraz z dostarczeniem sprzętu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42bef989-ca92-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054014/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi cateringu, edukacyjne i społeczne wraz z dostarczeniem sprzętu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 w projekcie UTWORZENIE CENTRUM RODZIN

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DFK.273.2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 504268,18

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 A– Usługa Cateringowa:

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 146273,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 B – Zakup i dostarczenie różnych produktów spożywczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 5974,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Zakup i dostarczenie wraz z montażem sprzętu komputerowego i RTV

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 37915 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Zakup i dostarczenie materiałów biurowych i warsztatowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 17097,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Zakup i dostarczenie środków dezynfekcyjnych, ochrony osobistej i czystości

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 19302,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Usługa Edukacyjna wraz z zapewnieniem materiałów do zajęć nauki języka obcego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.5.5.) Wartość części: 8193,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Usługa Edukacyjna wraz z zapewnieniem materiałów do zajęć z Kompetencji Informatycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 17752,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Usługa prowadzenia zajęć na świeżym powietrzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.5.5.) Wartość części: 6828 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 – Zakup i dostarczenie sprzętu AGD, drobnego sprzętu kuchennego i wyposażenia warsztatowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 9917,80 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 – Usługa Edukacyjna wraz z zapewnieniem materiałów do zajęć z Kultury Fizycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9559,20 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 – Usługa Edukacyjna wraz z zapewnieniem materiałów do zajęć Edukacji Prozdrowotnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 9559,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 – Usługa Edukacyjna wraz z zapewnieniem materiałów do Warsztatów z Ergoterapii

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17724 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12 – Zakup i dostarczenie wraz z montażem sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37441300-4 - Rowery stacjonarne

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

4.5.5.) Wartość części: 3050 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13 – Usługa społeczno-opiekuńcza Opiekunek Środowiskowych wraz z Usługą Opiekuńczą

4.5.3.) Główny kod CPV: 85310000-5 - Usługi pracy społecznej

4.5.5.) Wartość części: 195120 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21146,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21146,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21146,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe ALFA Tomasz Witka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421424730

7.3.3) Ulica: Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21146,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość jedynej oferty złożonej w postępowaniu na tą część znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia i nie jest możliwe jej zwiększenie do podanej wartości.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.