Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00031635/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spółka Komunalna Bierkom Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385345829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 4a
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bierkom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bierkom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10471221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający udzielający zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 3 ustawy Pzp
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa27d8ec-5cdf-4533-85b6-f6117e6790c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów – śmieciarki zgodnie ze specyfikacją: Pojazd ciężarowy śmieciarka 3-osiowy z zabudową jednokomorową dedykowany do odbioru odpadów.
2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów: pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o pojemności zabudowy od 20 m3 do 23 m3.
3.Pojazd wyposażone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd na koszt i ryzyko Wykonawcy, na teren Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
5.Wykonawca oświadcza, że dostarczony przez niego w wykonaniu niniejszej umowy przedmiot zamówienia posiada wszelkie niezbędne atesty i spełnia wymogi wynikające z odpowiednich przepisów, a także wolny jest od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.
6.Wykonawca oświadcza, że dostarczony przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), a w szczególności z Opisem przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949363,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949363,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949363,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy SA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SLT GROUP Dariusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8970012657
7.3.3) Ulica: Ul. Legnicka 48, bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949363,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch używanych autobusów podmiejskich w ramach leasingu operacyjnego
- LEASING OPERACYJNY Z OPCJĄ WYKUPU SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU WYWROTKA TRÓJSTRONNA
- .Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu do zbiórki i transportu odpadów.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym oraz beczką asenizacyjną przystosowaną do załadunku na hakowiec".
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o poj. około 8m3
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, na potrzeby Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.