eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach i Obwodu Drogowego w Zamysłowie - Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach i Obwodu Drogowego w Zamysłowie - Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach i Obwodu Drogowego w Zamysłowie - Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7599a0-bd93-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021839/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach i Obwodu Drogowego w Zamysłowie - Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).2.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze
oświadczenie Zamawiającego.3.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa, niż Internet Explorer,4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.7.W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w tym także zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za
wyjątkiem oferty, oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SWZ, które składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.261.2.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Biskupicach.
Zadanie obejmuje dostawę emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC w ilości 50 Mg wraz z transportem do Obwodu Drogowego w
Biskupicach (Jerzykowo, ul. Poznańska 37, 62-007 Biskupice, gmina Pobiedziska).
2. Emulsja, o której mowa w ust. 1 winna być przeznaczona do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych na
drogach obciążonych ruchem KR1 do KR2. Emulsja winna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013 „Asfalty i
lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”.
3. Zamówienie należy realizować sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie 2 dni, licząc od dnia
zamówienia (zlecenia) przekazanego faksem lub e-mailem.
4. Jednorazowe zamówienie nie będzie mniejsze niż 5 Mg .
5. Maksymalne jednorazowe zamówienie nie przekroczy 15 Mg.
6. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w
dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy.
7. Odbiór dostawy będzie potwierdzony przez Zamawiającego na dokumencie WZ. Jeżeli w toku czynności odbiorowych
zostaną stwierdzone wady lub niezgodności, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy.
8. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez
Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas
ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic.
9. Wykonawca do każdej partii zamówienia dostarczy dokument potwierdzający zgodność właściwości i cech emulsji
kationowej z SWZ.
10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a do sporządzonego w ww. sposób opisu dodaje zwrot „lub
równoważne”. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych ich opis Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą i
wykazać w nim zgodność oferowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113600-1 - Bitum i asfalt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie.
Zadanie obejmuje dostawę emulsji kationowej C-65 B3 PU/RC w ilości 38 Mg wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Zamysłowie (ul. Moderska 10, 62-060 Zamysłowo, gmina Stęszew).
2. Emulsja, o której mowa w ust. 1 winna być przeznaczona do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych na drogach obciążonych ruchem KR1 do KR2. Emulsja winna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”.
3. Zamówienie należy realizować sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie 2 dni, licząc od dnia zamówienia (zlecenia) przekazanego faksem lub e-mailem.
4. Jednorazowe zamówienie nie będzie mniejsze niż 10 Mg .
5. Maksymalne jednorazowe zamówienie nie przekroczy 15 Mg.
6. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy.
7. Odbiór dostawy będzie potwierdzony przez Zamawiającego na dokumencie WZ. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady lub niezgodności, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy.
8. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic.
9. Wykonawca do każdej partii zamówienia dostarczy dokument potwierdzający zgodność właściwości i cech emulsji kationowej z SWZ.
10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a do sporządzonego w ww. sposób opisu dodaje zwrot „lub równoważne”. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych ich opis Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą i wykazać w nim zgodność oferowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113600-1 - Bitum i asfalt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ Ponadto wraz z ofertą
Wykonawca składa:
1) oświadczenie Wykonawcy/każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania,
2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XIII ust.5 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z
postępowania.
3) W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do
wykluczenia, określone w Rozdziale VII ust. 2, 2 z indeksem 1 i 3 SWZ.
4) Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określone są w zał. 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy: 1) § 5 "2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie określone w ust. 1 powyżej zostanie zmienione poprzez uwzględnienie nowej stawki podatku. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmiany." 2) § 7: "1. Wynagrodzenie umowne może podlegać waloryzacji jednokrotnie, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy. 2. Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o wyrażony w procentach wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w ujęciu miesięcznym, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, na stronie internetowej jego Urzędu, wyliczony na podstawie ostatniego opublikowanego na dzień złożenia wniosku o waloryzację / informacji o zmianie wynagrodzenia umownego, o których mowa w ust. 3, w stosunku do ostatniego opublikowanego na dzień składania ofert. 3. W przypadku zmiany wskaźnika wzrostu lub spadku cen, o którym mowa w ust. 2, o minimum 10%, Strony umowy uprawnione są do dokonania zmiany wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 5 z uwzględnieniem § 6 ust. 2
niniejszej umowy. 4. W przypadku wzrostu ceny, Wykonawca jest uprawniony do złożenia Zamawiającemu wniosku o waloryzację wynagrodzenia umownego. We wniosku należy wykazać, że zaistniała zmiana ceny ma wpływ na koszt wykonania zamówienia. W przypadku spadku ceny Zamawiający jest uprawniony do złożenia Wykonawcy pisemnej informacji o
zmianie wynagrodzenia umownego. 5. Zmiana (podwyższenie lub obniżenie) wynagrodzenia umownego wynikająca z waloryzacji, będzie pokrywana przez Strony niniejszej umowy po połowie. 6. Waloryzacja obejmuje jedynie dostawy wykonane po dniu złożenia wniosku o waloryzację lub informacji o zmianie wynagrodzenia, o których mowa w ust. 2. Cena jednostkowa określona w ofercie Wykonawcy objęta wnioskiem o waloryzację/informacją o zmianie wynagrodzenia umownego, o których mowa w ust. 2, zostanie przemnożona przez wskaźnik wzrostu lub spadku cen, o którym mowa w ust. 2, przy czym jej zmiana (wzrost lub obniżenie) nie przekroczy 15 % pierwotnej ceny jednostkowej określonej w formularzu ofertowym. 7. Ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia umownego będzie poprzedzona badaniem dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy, podpisany przez Strony niniejszej umowy.
8. W przypadku likwidacji wskaźnika, o którym mowa w ust. 2 lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, mechanizm, o którym mowa w ust. 2 stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy wskaźnik lub podmiot.
9. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z zapisami niniejszego paragrafu, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, której przedmiotem są dostawy lub usługi oraz, gdy umowa ta została zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów
lub kosztów, dotyczących zobowiązania Podwykonawcy. ";
3) § 10: "1. Wykonawca może: 1) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia
Podwykonawcom, 2) wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie, 3) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie,
4) zrezygnować z podwykonawstwa. " - zasady dokonywania zmian w § 10 zał. 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

dot. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na jego zlecenie, od
dnia podpisania umowy do wyczerpania ilości Mg emulsji objętych przedmiotem umowy, jednak nie dłużej niż do 20.12.2023
r.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.